Toon posts:

Port mapping SMC 7004 BR

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik zit met een probleempje. Ik probeer sinds vanmiddag 14.00 al op servers van eDonkey te komen maar het lukt maar niet. Nu las ik dat ik de poorten 4660 tm 4665 moet openen voor het connecten met die servers omdat ik een router heb. Ik weet alleen niet hoe ik nu precies met mijn SMC 7004 BR dit kan openen. Ik heb wel al wat geprobeerd in de virtual server enzo maar het werkt maar niet. Weten jullie wat ik moet doen om met mijn SMC router op servers van eDonkey te komen.
Alvast bedankt

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:27
Het moet wel in de virtual server, maar ik geloof dat je meer poorten moet mappen.

Welkom op GOT trouwens, lees ook de algemene faq en de nt faq eens.

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Ik had een SCM 7004BR (hij is nu voor de 2e keer naar de klote gegaan :( ) en daar kon ik zonder problemen (port mapping, virtual server, etc) mee op E-Donkey. Probeer anders het IP adres van je PC als DMZ host op te geven als test, let wel op dat dan zeg maar alle poorten naar jou worden doorgestuurd! Je bent dan alle beveiligingen kwijt, dus heb je alsnog een firewall nodig.

Op die manier kan je wel vaststellen of het aan je SMC ligt of aan je PC.

[ Voor 5% gewijzigd door collin op 06-12-2002 00:22 ]

Mijn iRacing profiel

• Bonzai
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 12:01
Ik heb ook zo'n probleem en net ook een post gemaakt ( zag deze te laat )
Heb wel wat gevonden maar kwam er niet veel verder mee
Deze faq is opzich wel interessant maar zegt me nog niet waar ik dit precies moet veranderen
Wie weet heb jij er wel wat aan poortmap faq

If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music