moet windows dr opnieuw op?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• mr_taipan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik heb een nieuw moederbord, prossesor en geheugen gekocht. moet ik, nadat ik het ingebouwd heb, windows ook opnieuw instaleren?

Heb daar eigenlijk niet zo veel zin in

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
voor de optimale snelheid is dit wel aan te raden eigenlijk,

het moet niet, mag :)

ik zout doen

btw. een zoek vraag ;)

Verwijderd

Het is wel verstandig om te doen ja. Je PC draait dan weer optimaal (zoals ook al eerder gezegd werd).

Maar wil je trouwens de volgende keer als je weer een topic opent in WOS even de Policy doorlezen? Ik mis het OS in je topictitel. En dit soort vragen had je met een beetje searchen heus wel kunnen vinden.

• mor0n
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-03-2022
SO? Die jongen zoekt een antwoord op zijn vraagen post hem hier en dat mag, niet iedereen heeft de skillz om dat zomaar te weten, i.i.g mijn antwoord: Opnieuw installeren voorkomt alle problemen.

Verwijderd

deejayalwin schreef op 04 december 2002 @ 10:00:
SO? Die jongen zoekt een antwoord op zijn vraagen post hem hier en dat mag
Tuurlijk mag dat, maar alleen als hij aangeeft dat hij heeft gezocht en ook nog een aantal topics post wat over zijn probleem/vraag gaat, maar helaas geen oplossing/antwoord boodt.
niet iedereen heeft de skillz om dat zomaar te weten
Klopt, daarom moeten ze ook zoeken, en mochten ze er dan nog niet uitkomen, dan pas een topic openen, maar dus wel laten zien dat er is gezocht :)

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
deejayalwin schreef op 04 december 2002 @ 10:00:
SO? Die jongen zoekt een antwoord op zijn vraagen post hem hier en dat mag, niet iedereen heeft de skillz om dat zomaar te weten, i.i.g mijn antwoord: Opnieuw installeren voorkomt alle problemen.
als het antwoord te vinden is is het een beetje overbodig om er opnieuw een topic over te openen vind je niet :?

Verwijderd

Antwoord moet goed te vinden zijn op het web mocht bovenstaande niet afdoende info zijn .
En aangezien wij voorstander zijn van het in eerste instantie oplossen van je eigen problemen: dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.