In dit item staat de volgende zin in veelzeggende bewoordingen:
T.net is hard op weg een kwalitatief sublieme commerciele site te worden, en dat juich ik van harte toe. Puberale flamebaits passen echter imho niet bij dit imago, en in nieuwspostings dient dan hopelijk ook niet de persoonlijke voorkeur van de nieuwsposter door te schemeren voor AMD/Intel of Linux/Windows of voor mijn part aardbeien of frambozen.
Een goede news/contentsite is onpartijdig. Punt.
Asjeblieft jongens, ik kom hier voor m'n onafhankelijke ICT-related nieuwsvoorziening, niet voor een propagandapraatje anti-Microsoft. Als een opmerking met deze toon als reactie zou worden geplaatst had het gelukkig binnen 10 minuten als -1 Flamebait in de vullisbak gelegen, maar nu wordt het (helaas) door zo'n 40 mensen aangegrepen om legaal (hier en daar met +3 inzichtvol moderatie zelfs) te kunnen flamen op het Grote Boze Microsoft, zonder dat er ook maar enig bewijs of logische reden is dat MS het onderzoek beinvloed zou hebben. Ook de Nederlandse overheid steekt tonnen aan belastingcenten in onderzoeken die vaak genoeg diezelfde Nederlandse overheid afkraken hoor. Soms wil een instantie of bedrijf gewoon weten hoe de markt in mekaar steekt nadat ze een fortuin in produktverbeteringen geinvesteerd hebben.Net als een eerder uitgevoerd, gerelateerd onderzoek over Linux, werd ook dit onderzoek uitgevoerd in opdracht van Microsoft.
T.net is hard op weg een kwalitatief sublieme commerciele site te worden, en dat juich ik van harte toe. Puberale flamebaits passen echter imho niet bij dit imago, en in nieuwspostings dient dan hopelijk ook niet de persoonlijke voorkeur van de nieuwsposter door te schemeren voor AMD/Intel of Linux/Windows of voor mijn part aardbeien of frambozen.
Een goede news/contentsite is onpartijdig. Punt.