Toon posts:

Bestaan er 'speciale' tv out kaartjes?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een compu met een asus6800 ddr pure erin ziteen en daar zit geen tv-out op.
Is het mogelijk om een apart kaartje oid te kopen waar een tv-out op zit? Ik dacht aan een mpeg2kaart maar die zijn volgens mij wel aardig duur........
is er geen goedkopere oplossing?

d007

Verwijderd

Topicstarter
nobody?

Verwijderd

Je kan een EXTERNE adapter krijgen voor dat geintje!
Kweet niet pcies waar je het kan kopeh en hoe duur het is.
Ik weet wel dat het goed werkt en dat het gewoon universeel is dus je kan het op elke videokaart met VGA connector zetten.

Verwijderd

Topicstarter
een externe adapter? hoe werkt dat dan? Is dat een soortsnoertjes met zo'n monitor aansluiting en die dan 'overgaat' in een tv aansluiting?

• Aboe
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:51

Aboe

trust heeft van die dingen..
waren altijd rond de 200 piek..
is gewoon klein plat kastje.. iig met de monitor aansluitkabel.. rc-kabel weet ik niet zeker..

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 22:13
Zie

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/67438

Mijn computerboer biedt ook iets aan dat heet Computer -> TV adapter Pal/Ntsc, flikkervrij voor 149,-
Website www.rselectronics.nl

(weet niet of dit artikel op de website staat)

Verwijderd

De beste vind ik de Hollywood Plus kaart (rond de 200 piek)superieur voor dvd of elke tv-kaart (Miro-Pinnacle of Hauppauge) deze hebben ook nog de bt8xx chipset aan boord, met behulp van cablecrypt kan je ook nog canal+ descrambelen.

• Rainman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-05 15:51
Met zo'n mpeg2 kaartej kun je geen DivX'en afspelen. Je kunt ook een goedkoop pci kaartje met tv-out nemen. Ik weet alleen hoe de kwaliteit daarvan is. Ze staan in de pricewatch. Van Jaton bijv. http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp?ProduktID=5170

Verwijderd

Ik raad je echt zo'n mpeg 2 kaartje aan daardoor word je beeld echt zo geweldig scherp net of je een echte dvd speler op je tv afspeelt..

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Wat wil je met de tv-out doen?
Games of MPEG(2) films kijken?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

Die kan je ook kopen bij Mycom kost iets van 120.00 ofzo.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

Topicstarter
uhh van alles,
vooral films kijken (divx) en een beetje gamen.

iig bedankt voor de info.
Pagina: 1