Toon posts:

driver voor usb-hub onder win2k??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat dit nooit gelukt is, heb ik op de HCC een 4 ports usb-hub gekocht, er van uitgaand dat een doodsimpele hub toch wel herkend moest worden door Win2k.. nou.. NOT :{

Het usb-hubje is merkloos, het enige wat er op staat is 'USB HUB' en 'made in Taiwan'. Win2k herkent 'em als zijnde een usb-hub, maar daar houdt het ook mee op. Drivers zijn niet beschikbaar, niet op mn hd en ook niet op de win2k cd. Ook windows update meldt niets en over bijvoorbeeld vergelijkbare hubjes van Sitecom meldt desbetreffende site dat Win2k de driver daar zelf wel van in huis heeft.

Ik heb ondertussen bijna alle sites op http://www.usb-drivers.com afgeklikt, maar ben nog steeds niets wijzer.
Iemand enig idee hoe ik dat !@#$%^hubje aan de praat krijg?

Eerst er wat aanhangen heeft geen effect btw.

Verwijderd

Pfff, naar man. Staat er nergens een serienummer of ook maar iets anders op dan wat je al gevonden hebt? In ieder geval kan je www.driverguide.com proberen. Misschien is er wel een soort universele driver voor ofzo. suc6.

Verwijderd

Topicstarter
Nope, staat niets op, vandaar dat ik em open wou schroeven, maar dat ding is gelijmd :{
Alle drivers van www.usb-drivers.com verwijzen vooralsnog (denk dat ik er nu 30 heb aangeklikt) naar driverguide, die universele moet ik nog steeds tegen komen...

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

erm ....... open butsen (scherp mes?) en kijken of je iets met de chipset kan ?

houd ergens op natuurlijk ........

[ Voor 20% gewijzigd door Fish op 02-12-2002 21:52 ]

Iperf

Verwijderd

fish schreef op 02 December 2002 @ 21:52:
erm ....... open butsen (scherp mes?) en kijken of je iets met de chipset kan ?

houd ergens op natuurlijk ........
Lijkt me vooralsnog idd de enige optie. Ik neem aan dat je degene van wie je het ding hebt gekocht niet kan contacten?

Verwijderd

Topicstarter
Neej, het was die stand links achteraan in hal 12.. of was het nou hal 11 :? |:(

Dus ja, hij gaat open, maar ik had nog ff op een andere optie gehoopt...

Verwijderd

Topicstarter
Misschien dat iemand hem herkent:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/van.marianne/hub.jpg

Heb hem ondertussen opengesneden, op het piepkleine chippie staat GL650USB. Daarover zijn idd Taiwanese pagina's te vinden, maar geen driver ;(
Op het chippie staat ook (denk ik, waar is het vergrootglas als je het nodig hebt...) 0210E2Ad3-35.

Iemand misschien toch.. :?
Pagina: 1