Toon posts:

ooit xp met ochtend humeur gezien?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ha mensen hier een tpoicje over een of ander wazig xp softcrach probleem

speel nu reeds een paar maanden met xp en ben tot de conclusie gekomen dat de langzamere OS w2k een stuk steviger in z'n schoenen staat dan xp... erger xp schijnt op gezette tijden te crachen... althans zo lijkt het.

Als mijn comp s'ochtends aan gaat dan moet ie tochj zeker 2 keer slikken voordat xp eindelijk wakker genoeg is om mij een loginscreen te tonen
vervolgens crached de boel dan vrolijk na het inloggen...
nog maar een keer doen dan.....
vervolgens even tweakers bekijken voor het laatste nieuws en jah hoor daar komt softcrach 3 alweer om de hoek kijken....

moet nu gemiddeld zo'n 8 keer per dag aan de reboot door die suffe craches.... })

iemand enig idee

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Wat voor meldingen staan er in je eventviewer bij application en system? Daaraan kan je wat afleiden.

Human Bobby

• Nappa
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 03:26

Nappa

The Barbaric Saiya-jin!

Heb je al geprobeerd XP opnieuw te installeren? Misschien dat dat helpt :)
Je bent idd niet erg duidelijk wat je probleem betreft. Welkom op GoT trouwens :). Heb je de WOS policy al gelezen? ;)
Bedenk een duidelijke topictitel met daarin een goede duidelijke beknopte omschrijving van je probleem.

Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
XP opnieuw installeren werkt altijd, formatteren ook, en ene nieuwe pc kopen ook, maar dat schiet niet erg op, dan ben je er namelijk nog niet achter waardoor je het probleem hebt en zal je als het bijvoorbeeld door software komt zien dat het probleem terugkeert. :)

Human Bobby

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Leuk verhaaltje, leuke topictitel, maar hier kunnen we vrij weinig mee.
Probeer nogmaals je topic te starten, maar nu met foutmeldingen en specificaties van je systeem, daar kunnen we wat meer mee.

Zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Dit topic is gesloten.