Toon posts:

goede Viper II driver voor win xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net windows xp over windows ME heen gezet. Dat ging allemaal goed, maar de videokaart driver voor de Viper II die ik nu heb, draait niet helemaal lekker onder XP (hij is wel voor XP bestemd).
Ik heb al andere drivers geprobeerd, maar kan nog geen goede vinden.
Weet iemand waar de goede Savage 2000 drivers zijn voor windows XP? :?

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:48

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Deze hoort in V&B thuis... |:(

Welke heb je getest? Ik draaide met mijn Viper 2 altijd met JGC tweaked drivers. Alleen dat is al 2 jaar geleden. Deze gingen beter dan de originele S3 drivers. Maar of dit met XP ook zo is weet ik niet. Ik heb de kaart niet meer namelijk.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:17

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> VB

Als het goed is staan JGC's drivers ook op www.hastec.nl, hij zal hier nog wel reageren :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb je de drivers die hier staan al geprobeerd?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:24
LopeZ schreef op 01 December 2002 @ 14:17:
Move OH -> VB

Als het goed is staan JGC's drivers ook op www.hastec.nl, hij zal hier nog wel reageren :)
:P

Daar staan ook de 9.21.01G referencedrivers van S3, die zijn beter dan die tweakdriver die ik gemaakt heb: de mijne was om TV-out aan de praat te krijgen dus heb ik tools van de ProSavage gegapt, terwijl die officiele drivers daarboven dat juist gefixt hebben zodat mijn driver overbodig werd.

Over tweaken gesproken: die drivers zijn behalve het vervangen van tooltjes eromheem en de OpenGL ICD helemaal niet te tweaken. Je kunt geen 2D en 3D drivers meer mixen en die dingen kijken nergens in de registry of er ook settings zijn (yup, ik weet hoe een disassembler werkt, en een driver die int register kijkt moet een aanroep naar REGAPI.DLL doen, wat deze dingen dus NOOIT doen)

Verwijderd

Topicstarter
Die driver heb ik al getest, maar die werkt niet helemaal goed....bij james bond geeft ie de goede kleuren niet weer
Pagina: 1