[sharing] IE6 freezed na intypen ftp adres

Pagina: 1
Acties:

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:25

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Topicstarter
Beste mensen,

Als ik het ftp adres intyp om op de ftp-server te komen van een vriend van mij, bevriest Explorer en is de enige mogelijkheid om de bekende 3 toetsen in te drukken. Zou dit komen omdat we allebei @Home hebben? Ik kan alleen z'n ftp server komen via m'n telefoonlijn (modem dus). En dat is langzaam/duur.

-Internet Explorer 6
-BulletProof FTP 2.15

Toen waren beige computers heel gewoon.

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

probeer het eens met LeechFTP of FlashFXP :)

edit:

LeechFTP-link aangepast :Y)

[ Voor 31% gewijzigd door NoBody op 30-11-2002 18:54 ]

Hoi

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Topicstarter
Ik heb al LeechFTP, en daar doet ie het ook niet mee. Hij blijft steken op 'connecting'.

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

hm laat hem zijn ftp-server eens op een andere poort draaien dan, ik heb wel eens gehoord dat @home bepaalde poorten blokkeert, misschien is 21 (standaard ftp-server poort) daar één van :)

Hoi

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Topicstarter
ok, ik zal het eens proberen. Welke poorten zijn beschikbaar?

[ Voor 36% gewijzigd door PD2JK op 30-11-2002 18:56 ]

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

maakt over het algemeen niets uit, zolang de poort maar niet bezet is door een andere server (webserver oid) of geblokkeerd is in zijn firewall ;)

Hoi

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Topicstarter
Nou kan ik eerst naar m'n vriend heen fietsen. :) Kijken of hij iets kan downloaden. Hij heeft geen m$N

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
heb je ook al is een tijdje gewacht? bij mij is het zo dat als ik een ftp adres intyp het lijkt alsof IE6 crasht, maar na een minuutje ofzo krijg ik toch de mapinhoud en daarna is alles weer normaal.

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

alwinh schreef op 30 november 2002 @ 19:00:
heb je ook al is een tijdje gewacht? bij mij is het zo dat als ik een ftp adres intyp het lijkt alsof IE6 crasht, maar na een minuutje ofzo krijg ik toch de mapinhoud en daarna is alles weer normaal.
klopt, één van de redenen dat ik het zelf nooit met IE doe (welke versie dan ook) ;)

Maar het feit dat LeechFTP bij hem aangaf dat er geen connectie was, vertelt mij genoeg :)

Ennehm, computerboer, als hij die ftp-server op een bak zet die NIET direct op het internet zit (die dus via een router/proxy online zit), dan moet hij ook zorgen dat de poort die hij gaat gebruiken geforwarded is vanaf de server waarlangs hij online is, naar de bak waar de ftp op draait, just a tip ;)

Hoi

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Topicstarter
Ok bedankt voor de tip. Ik was al van plan om een FreeSCO bak te maken.... Het resultaat volgt nog...

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Mag ik hier GuldFTPd Deamon en Windows Commander/Total Commander aanraden en ook eventueel SmartFTP :?

Graag gedaan :)

[ Voor 1% gewijzigd door nero355 op 30-11-2002 20:31 . Reden: TYPO ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1