alcatel modem dood

Pagina: 1
Acties:

• -=marauder=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-07 13:37
ik heb geprobeerd een ouder model speedtouch home (ethernet pots) te upgraden naar een pro. expert commando snapte ie niet, td prompt wel, toen netjes "omgebouwd" echter kreeg geen verbinding.
firmware wilde niet upgraden. tip was downgraden en dan weer upgraden. dus ik de passive versie de active gemaakt.
daarna was ie niet meer bereikbaar. de groene lampjes gaan echter wel branden. kan ik deze modem nog redden?

• xenobia12345
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 11:37
Vast nog wel te redden, waarschijnlijk moet je het MAC-adres van het modem opnieuw koppelen aan het IP-adress wat je aan je modem wilt geven ( standaard is 10.0.0.138)

Dit koppelen doe je middels het "arp"-commando onder de command prompt. Ik zit nu uit mijn hoofd te tikken, dus ik weet niet precies wat je in moet tikken maar het staat in een PDF-bestand welke op de MXstream cdrom staat.

succes

Prometeia cooled P4 2,4B@3,15 Ghz, Abit IT7MAX2 v2.0, Corsair 3500C2 512 mb, 2x WD800JB RAID 0 striping

Verwijderd

De KPN cd al geprobeerd ?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Wat zijn de verschillen tussen een home en pro eigenlijk :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

nero355 schreef op 30 November 2002 @ 19:37:
Wat zijn de verschillen tussen een home en pro eigenlijk :?
Enkele voordelen van de Pro versie ten opzichte van de Home versie:

- Always On (De modem verzogt de verbinding, niet de pc).
- Geen moeilijkheden meer met het instellen van de VPN verbinding (Deze is overbodig).
- Platformonafhenkelijkheid (Vrijwel ieder besturingssysteem kan op deze manier verbinding maken met Mxstream).
- De ADSL verbinding delen zonder actieve server (De modem fungeert als router).
- Meerdere PC's kunnen tegelijk gebruik maken van de verbinding, ook bij het Mxstream basis abonnement.

Bron: http://www.bruring.com

Verwijderd

Zoek naar "ping of life" icm "alcatel", dat doet waar xenobia12345 het over heeft.
Pagina: 1