[OC] Epox 8k9A2+ Kan niet hoger dan 200 MHz Fsb

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Astennu schreef op 16 december 2002 @ 15:18:
Jah das niet mooi ik d8t dat je dan van 6x tot 24x zou kunnen :? dat was de bedoeling dan 8)7. En over dat mobo ik heb dat met CTW overlecht en hus wilde kijken of ze het 8x agp probleem konden fixen maar ik wist dat daat niet zo maar ging. dus mocht ik als ze nix konen vinden het bord omruilen ook al was het langer dan 8 dagen.
weet het maar die unlock selecteer ik dan en krijg ik een overklock faillure.
echt vaag.
of ik kan door ga en hij zet 100*15 neer om te booten of ik moet del drukken om het bios in tegaan, waar hij vervolgens gelukkig wel alles heeft onhouden.
als ik mijn cpu unlock zou dat helpen?

Verwijderd

Nog ff over die Epox 8K9A...

Ik heb nu een heatsink op mn southbridge. Corruption probleem is weg!! Ghe! ;)

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:27
Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 22:40:
[...]

met 202 zit ik echt aan de max van mijn fsb.
haal ik de koeler weg haalt i 3DMark niet meer.
terwijl die ook zonder koeler niet warm word.
toen maar ff gauw gekeken of het contact wel echt goed was (4e dat ik het checkte maarja) en dat was ook het geval.
dus helaas ik ben niet instaat dit mobo hoger te klokken dan 202fsb, en dit is weer retestabiel, echt vaag.
wat betreft je agp ik denk dat je mobo niet helemaal lekker is, bij mij werkt het instellen van de agp prima.
ik kan alleen geen multiepliers tussen de 12,5 en 15 kiezen met mijn 2400+, heeft een van jullie een verklaring, of liever nog een OPLOSSING??? :?
Oplossing is koop een fatsoenlijk bord!!

Ik heb nog nooit zoveel instabiliteits problemen met een mobo gehad als dit. Gistern sloot ik netjes af op 195fsb, vandaag start ik op, ik kom in windows maak innet verbinding, zit ik 1 minuut op het inet ineens crash :? WTF. Ik reboot verder kloten, ineens spontane reboot voordat ik in windows kwam :? Ik dacht jaa nu zulle we het krijgen dus ik default settings geladen, ik reboot kom ik in windows meteen blauw scherm + vette spontane reboot? Ik nog een paar keer proberen maar steeds hetzelfde, toen zette ik de pc ff af ik starte op en ineens doet hij het weer goed :? :?

Waar ik ook last van heb is dat het geluid het soms niet doet :? Na een reboot doet hij het wel weer, nog nooit gehad met mijn 8k3a+

Eerst blaas ik er mijn Geforce 4 mee op, dan krijg ik hem niet stabiel op 200fsb, dan komen blauwe schermen.

[ Voor 5% gewijzigd door Strider op 16-12-2002 19:59 ]

BlaBlaBla

• Strider
Whoei, ik net nog een tijdje liggen lezen op aoaforums, en toen las ik dat er nog iemand ook fsb problemen had met de 2C10 bios, en niet met de beta bios :) dus ik dacht hmz ff flashen :D

Ik draai nu op 200fsb en heb geen last meer van monitor refreshes!! De bios is: 2C03 en staat in mijn grote epox 8rda+ topic. Whoei!

BlaBlaBla

• Strider
Ik heb te vroeg gejuicht! Ik heb net weer een crash gehad op 200fsb.

BlaBlaBla

Verwijderd

Strider schreef op 16 December 2002 @ 20:28:
Whoei, ik net nog een tijdje liggen lezen op aoaforums, en toen las ik dat er nog iemand ook fsb problemen had met de 2C10 bios, en niet met de beta bios :) dus ik dacht hmz ff flashen :D

Ik draai nu op 200fsb en heb geen last meer van monitor refreshes!! De bios is: 2C03 en staat in mijn grote epox 8rda+ topic. Whoei!
dat bios had ik ook net gedownd van een of andere site, hiermee zou het mogelijk zijn allle mp onder je standaard mp in te stellen, ga ik zo ff proberen lukt het niet zet ik 2c10 er gewoon weer op.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 21:50:
[...]

dat bios had ik ook net gedownd van een of andere site, hiermee zou het mogelijk zijn allle mp onder je standaard mp in te stellen, ga ik zo ff proberen lukt het niet zet ik 2c10 er gewoon weer op.
gelijk mijn 2c10 er weer opgegooid, die mp kan je gewoon niet kiezen met deze processor.
verder kan ik met het oude bios mijn fsb niet per mhz instellen.
en ga zo maar door, al met al 2c10 ruled 2c03!!!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 16:55
Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 16:59:
[...]

gelijk mijn 2c10 er weer opgegooid, die mp kan je gewoon niet kiezen met deze processor.
verder kan ik met het oude bios mijn fsb niet per mhz instellen.
en ga zo maar door, al met al 2c10 ruled 2c03!!!
WEl met de c16 bios. Me morgen ook @ Epox 8RDA+ als het goed is rev 1.1 anders bordt weer terrug :P

Als je een 8K9A2+ hebt en je fsb wil niet meer beter south en nortbridge cooling er op zetten vooral south daar zou prob zitten.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Pagina: 1 2 Laatste