Toon posts:

reactie bij een artikel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een reactie bij een artikel plaatsen dus klik ik op reageer. Vervolgens typ ik mijn reactie en druk op reactie plaatsen.

Nou krijg ik steeds de melding:
"Sorry, maar dit wachtwoord klopt niet"

Ga terug naar de vorige pagina en bedenk iets beters.

Ik vul dus wel mijn "goede" wachtwoord in maar krijg het dus niet voorelkaar om een reactie te plaatsen....

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:08
BUG > TFF

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kun je je ook normaal inloggen? Zo niet, gebruik dan de passmailer. Als je e-mail adres verkeerd mocht zijn, laat het dan even weten zodat er iemand een werkend e-mail adres kan invullen en jou een password kan toesturen :).

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Volgens mij ben je hetzelfde probleem tegengekomen als de topicstarter van dit topic. :)
Ik was niet ingelogd (ik zit in een computerzaal met veel studenten, dus dat doe ik liever niet) en ik denk: ik voer ff username en password in en ik zet inloggen met cookie uit. Dat werkt dus niet, want ik krijg de foutmelding dat mijn password niet goed is "ga terug naar de vorige pagina en bedenk wat beters". Ook opnieuw proberen lukte niet, steeds kreeg ik de melding dat ik iets anders moest verzinnen. Zodra ik inloggen met cookie wel aanvinkte werkte het echter gewoon zoals het zou moeten! :?