[WinXP] op een Packard Bell computer?

Pagina: 1
Acties:

• BeLLiE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ok, ik wilde gisteren dus voor mn neefje win xp op zn computer zetten. Formateren ging goed,maar zodra hij de bestanden wilt copieren pakt ie veel bestanden niet. Alsof ze beveiligd waren ofzo. Nu had ik geprobeerd om de bestanden over te slaan,maar dat hielp dus niet. Kreeg later ook nog es een foutmelding dat ie disk & cd-rom drive niet kon installeren. IS dit een bekend probleem met pakcard bell computers?? Want vanmiddag ga ik weer langs en dan was ik van plan om windows 98 er maar weer op te pleuren. Of weet iemand van jullie misschien wat de oorzaak is?? alvast bedankt!

Verwijderd

Bios update, i386 copieren naar de HDD.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb je titel even aangepast, zie ook de policy van dit forum.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Hoi BeLLie

Wat Buzzman zei: die policy kan je hier vinden: Windows Stappenplan

En daarnaast zien we dat je meer info geeft zoals hier staat vermeld:
http://gathering.tweakers...aq/forumgedrag#topicstart
Leg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden
Noem eventueel terzake doende omstandigheden en feiten (gebruikt OS, hardware etc
Dus vermeld welke Packard Bell (type, mobo, processor, videokaart en andere relevante gegevens).

Nu blijft het voor ons gissen en kunnen we je niet helpen.

BTW: Tips en trucs

- al op deze site gekeken:? http://www.packardbell.nl/support/node221.asp :)
Download alle drivers die je maar voor XP kan vinden.

- al op deze site gekeken of XP uberhaupt op Packard Bell wil draaien :?
http://www.microsoft.com/hcl (HCL= Hardware compabily list)
Hier staan alle door Microsoft gecertificeerde hardware die Windows 2000 en hoger aankunnen.

Suc6 :P

[ Voor 6% gewijzigd door aReaRe op 30-11-2002 12:41 . Reden: link stuk ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• BeLLiE
  • Niet online
Ok bedankt Riemer :)
Ik ga vanavond weer effe langs bij mn neefje dus dan ga ik het weer proberen.
Ik zie ook staan dat ik de I386 moet copieren naar de HD. Maakt het niet uit waar ik dat doe? Of moet ik het in een bepaalde dir gooien??

alvast bedankt.

Verwijderd

C:\I386... gooi daar de bestanden maar in :P

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Windows 98 en dan XP eroverheen :? tis maar een idee :P Werkte zelf op een Compaq ;)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 13:10
Ik heb het ook op een clean install dus na volledige format van de pc geinstalleerd gekregen wat wel een ouder type van packard bell. Misschien een brakke cd?

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 15:44

red bull

Keeps me awake !

of brakke cd speler.
Heb ook veel gezeur gehad met een packard bell, deze had een bios update nodig (zie eerdere topics), maar dat was alleen om het toetsenbord werkend te krijgen.

• BeLLiE
  • Niet online
Ik denk dat die fokking cd naar de klote is. Ik wilde dus die i386 naar de HD copieren maar bij
het bestand driver.cab geeft ie foutmelding. Dat ie niet kan lezen van cd-rom drive. Ik heb nu dus maar tijdelijk win98 SE voor hem erop gegooid en ga nu effe een goedwerkende XP regelen. Wel raar want ik heb die cd bij mij al 2x gebruikt en bij mn broertje ook. En krassen zitten er amper op die cd. Erg vaag weer maar goed.

De bios is trouwens ook vet oud. Datum was ergens in 98 ofzo. Kortom het is gewoon een kutcomputer :D. Ben ik effe blij dat ik dat ding niet heb.

Verwijderd

Je hebt volgens mij een kut CD-Rom. De PC valt nog mee, voor zover dat kan bij een PB.
Pagina: 1