Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
Ziet er weer grappig uit Bart! Beetje lastig afstoffen alleen
Een mooie blowhole in de zijkant lijkt me nog wel stoer
Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 20:37:
[...]
Kan je nog een pic van de achterkant maken? Je hebt daar zeker geen mobo's op zitten?
Een mooie blowhole in de zijkant lijkt me nog wel stoer
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
Ik wacht alweer vol ongeduld op je volgende mod!
Ceci n'est pas une signature!
Verwijderd
Verwijderd
Beowulff ClusterVerwijderd schreef op 30 November 2002 @ 22:45:
Leuk idee, de kunst is om ze allemaal tegelijk draaiend te krijgen en dan zo dat ze functioneren als 1 computer

En van binnen:

En dan nu nog ff die CPU en dat DDR geheugen.....
moeilijk om te zien wat nu de voorkant is, met die gestealthe cd/rwBart_Banaan schreef op 30 November 2002 @ 22:56:
[afbeelding]
En van binnen:
[afbeelding]
Verwijderd
Ik zou de heatsinks van de mobo's afslopen. En deze op je videokaart lijmen kun je m nog eens lekker overclocken ook.
Verwijderd
Dat moet je er eerst indoenBart_Banaan schreef op 30 November 2002 @ 22:56:
Best origineel
Vind dit toch wel SUPER origineel
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
NiceBart_Banaan schreef op 30 november 2002 @ 22:56:
[afbeelding]
En van binnen:
[afbeelding]
BTW, Kan jij nog ff contact opnemen
Tevens een VFD gemonteerd, en op de COM-poort aangesloten.

en
[ Voor 23% gewijzigd door Bart_Banaan op 01-12-2002 17:04 ]
dude! dat is wel een heel masterlijk idee, alleen zou ik het dan gewoon in de slaapkamer oid doen, in het toilet is wel wat minderRansbal schreef op 29 november 2002 @ 22:47:
erg gaaf gedaan
offtopic: dit heeft mij op een idee gebracht. Ik moet nog een nieuwe tegelvloer in mijn toilet leggen, maar een mobovloer is veel cooler. Ik denk alleen dat blote voeten dat niet zo fijn vinden. Is het mogelijk om daar goedkoop een laag hars of plexiglas oid over heen te gieten?
ontopic: misschien ook nog wat voor deze kees, al wordt ie dan wel zwaar denk ik
Je neemt me de woorde uit de mondVerwijderd schreef op 01 December 2002 @ 16:34:
Zonder IDE kabels en kaarten vond ik hem een stuk mooier en strakker.
En die leds zien er erg strak uit
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Eens, nu is ie zo druk dat het niet meer mooi is zeg maarVerwijderd schreef op 01 december 2002 @ 16:34:
Zonder IDE kabels en kaarten vond ik hem een stuk mooier en strakker.
[ Voor 7% gewijzigd door Oefening op 01-12-2002 22:36 ]
Verwijderd
super!

[ Voor 17% gewijzigd door Bart_Banaan op 01-12-2002 23:59 ]
-
vet cool
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
In't begin von ik t iedee beetje gaar maar nu ik t 'rezultaat' zie is ie echt übergeil
alleen dat doodshoofd of wat het is bove je lcd vind ik toch echt een zwaar minpunt (maja wie ben ik om dat te zeggen)
[ Voor 41% gewijzigd door DiLDoG op 02-12-2002 07:40 ]
Hij deed het nog prima trouwens (de monitor)
[ Voor 7% gewijzigd door _Drake_ op 02-12-2002 09:19 ]
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Verwijderd
Tjezes wat een kermisbak, sorry hoor maar dit is dus geen porum, (vind ik)
ag je moet toch wat als je je verveelt.
Verwijderd
ik zit nog steeds met het idee om van casefans 8x8 ofzo een hele kast te bouwen
iemand een id voor dit?
No worries m8
at least ik heb hem nog niet eerder voorbij zien komen.
Ik heb nog een dooie Athlon 1200
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Eh.... Welke site stel jij voor?JaWa schreef op 02 december 2002 @ 10:03:
Bart_Banaan ga je hem niet submitten op een of andere casemod site... want hij is best origineel..
at least ik heb hem nog niet eerder voorbij zien komen.
Ik heb nog een dooie Athlon 1200
Ik heb hem in wat fora gepost (zoals GoT, [H]ard OCP en CCMod) maar nog niet echt op een caseMOD site, dus zeg maar welke, dan meld ik me daar.....
Die dode Athlon is van harte welkom, daar is vast wel een plekkie voor te vinden.
hallo
Verwijderd
www.Bit-tech.net ? ik vind het zelf een erg gave site namelijkBart_Banaan schreef op 02 December 2002 @ 10:50:
[...]
Eh.... Welke site stel jij voor?
Ik heb hem in wat fora gepost (zoals GoT, [H]ard OCP en CCMod) maar nog niet echt op een caseMOD site, dus zeg maar welke, dan meld ik me daar.....
Die dode Athlon is van harte welkom, daar is vast wel een plekkie voor te vinden.
Verwijderd
is nog niet online, betekent dus dat het waarschijnlijk JOUW site is.. zelf promotie...triest.Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 12:13:
www.casejunkies.com die is pas vet (na 1 januari!!!!)
maargoed, laten we het topic niet vern*uken door dit soort dingen
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 12:18 ]

en
[ Voor 7% gewijzigd door Bart_Banaan op 02-12-2002 14:39 ]
Je volgende kast moet er een worden waarbij al deze moederborden het ook daadwerkelijk doen!
Als er één site is waar ik al mijn MODs te samen show, is dat Casejunkies! Ik heb er al een preview van mogen zien, en man dat wordt dé site voor alle (nederlandse) casemodders.....Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 12:13:
www.casejunkies.com die is pas vet (na 1 januari!!!!)
Hou dat adres in de gaten!
FYI: ik heb niks ermee te maken met die site, maar die preview van die site die ik gezien heb, is precies wat een MODder nodig heeft, informatief, innovatief, en duidelijk!
Verwijderd
Maar wel een zeer vette mod, meestal haal je stukken UIT je kast, maar jij plakt het erop
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
http://www.virtual-hideout.net/Bart_Banaan schreef op 02 December 2002 @ 10:50:
Eh.... Welke site stel jij voor?
http://www.coolcasegallery.net/
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ik had hem in het forum van [H]ardOCP gepost, en vandaag stond ik daar op de FrontPage, bij Monday News, 4e item.
http://www.hardocp.com/index.html
Al 7.000 page views upto now....
en ook op CCMOD.com is hij te vinden:Bart_Banaan schreef op 02 december 2002 @ 17:28:
[...]
Ik had hem in het forum van [H]ardOCP gepost, en vandaag stond ik daar op de FrontPage, bij Monday News, 4e item.
http://www.ccmod.com/nieuws.php/324
En een hele zooi piccies zijn daar ook op CCMOD.com te vinden!
Maar lijkt me wel een beetje lastig dragen naar bijv. een lan-party
..
blabla
Woei!!! de 10.000 gepasseerd!! ongeloolijk, in drie dagenBart_Banaan schreef op 02 december 2002 @ 17:28:
[...]
[H]ardNews, monday 2 dec 2002, first edition, 4e item.Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 21:56:
Kan aan mij liggen (is ook vast zo), maar ik zie um nie staan op die site
en die linkt hier naar toe.
Maareh, deze mod ziet er wel erg lachen uit zeg.
Zit er niet een werkend S370 bordje tussen toevallig ??
Tis net of je de PC van Mad Max hebt overgenomen! Nu nog wat buizen en slangen erop joh!
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Bart_Banaan schreef op 02 december 2002 @ 14:20:
Nu met uitklapbaar 240x128 DataVision LCD schermpie:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Maarre
verders überw000000000000000t!!!
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Verwijderd
ken ik er een van je kope?
Ehh... niet van mij, maar ik heb wel een adresje, zijn vrij goedkoop! mail maar ff.Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 23:29:
Hee maar als je toch LCD te over hebt om het in dit soort tijd verdrijvende projecten te stoppen....
ken ik er een van je kope?
De MoBo 's zijn echt allemaal kapot, T-Mug heeft de goeie/werkende er tussenuit gevist, en ik ben met de kapotte aan de slag gegaan!
Maar ja, T-Mug heeft een ban te pakken op GoT, dus ook daarvoor kan je me ff mailen, dan krijg je zijn mail adres.
[ Voor 9% gewijzigd door Chainsaw op 03-12-2002 01:19 ]
btw ik zou die moederborden aan de buitenkant donkergrijs/alu/zilver spuiten ofzo, en plexiglazen panelen gaan monteren over de mobo's heen.. dan kan je mbv folie ook nog eens gaan spelen met doorlatendheid, monteer een paar ledjes in die mobo's en tadaa je hebt een echte borg cube
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
wanneer ga je nou een moederbord maken van ouwe cases?
Surface Pro 4 (Core m3, 4GB, 128GB) + Lumia 640XL Dual Sim (Verkocht ; PCH-DL, 2x Xeon 2.4 D1 SL6VL (@18x133), CM Heatpipes, 4x 512MB Adata Vitesta DDR500, Windowed Stacker, TSP 500W EPS, BroadCom 8prt SATA RAID, 36GB Raptor + 4x 200GB Seagate RAID5)
Beetje tu. Maar goed. Wel een LOL idee :-)
Ik heb een heatpipe koelertje van een laptop proccessor (welke ik voor 2 euro op de HCC vond) gebruikt als draaipunt. Dit heat-pipe koelertje bestaat uit een koperen plaatje met daaraan een stangetje, waarop een een koelblokje zat gemonteerd.
uitgeklapt, van achteren gezien:

Uitgeklapt van voren gezien:

en ingeklapt:
Tuurlijk, die krijgt wel ergens een plekkie in mijn netwerkje......Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 17:18:
Gestoord maar leuk idee !
Ga je deze kast nu ook écht gebruiken ?
Verwijderd
Dit is echt weer klasse appart, zo heeft oude junk (mobo's) toch nog een nuttig hiernamaals. Ik mocht willen dat ik zoveel van die randapparatuur had liggen. Paas eens een lcd schermpje met een originele kleur
Verwijderd
bart, mag ik 10 mobo's van je kopen?Bart_Banaan schreef op 30 november 2002 @ 00:46:
[...]
Ach, ik heb nog een propvolle doos staan met MoBo's, dus onderdelen om los te solderen zat....
check mn profile voor email
Misschien niet zo mooi, maar het idee is wel erg leuk.
Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Verwijderd
niet echtBronX schreef op 03 December 2002 @ 19:42:
Is niet verkeerd inderdaad. Zal wel voor veel geld op doe kast zitten.
(btw, PS, offtopic:
weet je nog die 2 jongens waarmee je @ zondag stond te praten op de HCC over je case, enzo, dat ik vertelde over een WC case met window reservoir? dat was ik
Verwijderd
heeft iemand nog een afgedankte atx kast te koop?
een minitower die niet meer gebruikt wordt ofzo?
Ik heb vandaag een Asus P4T Socket 423 P4 Moederbord met P4 -1,7gHz proccessor weten aan te schaffen, dus dat moederbord komt erin! Met Intel 850 chipsetje, en PC-800 RIMMs.
Damien nogmaals hartelijk bedankt!!
Verwijderd