Zet niet zo snel overall een slotje op !!. Of ben je bang dat ze te veel over je zeggeh ???????????????
Misschien kun je volgende keer je topic wat onderbouwen, want ik denk dat deze (net als je vorige) op slot gaat. Vertel maar aan ome Compubiter, wat is er mis
.
Ohja: >>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<
Ik denk al, waar blijft ome Compubiter.Compubiter schreef op 29 november 2002 @ 17:27:
Misschien kun je volgende keer je topic wat onderbouwen, want ik denk dat deze (net als je vorige) op slot gaat. Vertel maar aan ome Compubiter, wat is er mis.
Weet je:
Ik denk dat het helemaal geen slecht idee is als je je eerst eens in GoT gaat verdiepen, en de geschiedenis van dit forum eens induikt.
Dat verklaart een hoop kan ik je vertellen
Ik denk dat het helemaal geen slecht idee is als je je eerst eens in GoT gaat verdiepen, en de geschiedenis van dit forum eens induikt.
Dat verklaart een hoop kan ik je vertellen
IkVerwijderd schreef op 29 November 2002 @ 17:29:
Zoals dat topicje van DE NERDS VAN TWEAKERS.NET die was toch best cool. Gooi je em op slot !

Waarom heb je dat topic dan geopend? Wat zat je dwars dat je voelde dat je dat topic moest openen, en de drang niet kon weerstaan om op de verzendknop te drukken.
* Compubiter Compubiter was even bezig
geef de link maar enne gooi die nerds topic maar weer open kijk maar hoeveel reacties je der op krijt.
Ach ik vond hem wel grappig, had een leuke reply getyped en dergelijke. Maar hij hoorde natuurlijk wel gewoon op slot. Ja zelfs op vrijdagVerwijderd schreef op 29 november 2002 @ 17:29:
Zoals dat topicje van DE NERDS VAN TWEAKERS.NET die was toch best cool. Gooi je em op slot !
Het was absoluut geen LA topic waardig. Misschien in de HK, maar daar was et ben ik bang ook te flame gevoelig voor.... (En je kunt er ook niet eens in natuurlijk.)
je bedoeld deze?Verwijderd schreef op 29 november 2002 @ 17:32:
geef de link maar enne gooi die nerds topic maar weer open kijk maar hoeveel reacties je der op krijt.
[ Voor 22% gewijzigd door ArthurMorgan op 29-11-2002 17:36 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
linkjeVerwijderd schreef op 29 November 2002 @ 17:32:
waarom wil je dat dan weten?
De geschiedenis van GoTVerwijderd schreef op 29 november 2002 @ 17:32:
En je krijgt idd veel reacties op je topic, alleen maar mensen die jou de grond in gaan trappen, en ik denk niet dat jij dat leuk vind
Flappie 87 hmmm...
[ Voor 15% gewijzigd door Sport_Life op 29-11-2002 17:39 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Hé, dat zegt niks!
Ik ben ook geboren in 1987 en ik vind dat ik niet onder doe voor de oudere mensen hier
The devil is in the details.
Ik ook nietMaRc0 schreef op 29 November 2002 @ 17:45:
[...]
Hé, dat zegt niks!
Ik ben ook geboren in 1987 en ik vind dat ik niet onder doe voor de oudere mensen hier
Ik open NOOOOOOOOOOOOOIT onzin topics
Pas maar op! Ik heb je echte naam en je woonplaats, zoals je weet heeft GoT ook een knokploegVerwijderd schreef op 29 november 2002 @ 17:46:
haha probeer maar..........................................
NERDS :D:);)

[ Voor 37% gewijzigd door supakeen op 29-11-2002 17:49 ]
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingenMaRc0 schreef op 29 november 2002 @ 17:45:
[...]
Hé, dat zegt niks!
[ Voor 9% gewijzigd door Sport_Life op 29-11-2002 17:47 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.