GF4TI4600 dual monitor onder suse 8.1

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6bit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2022
ik krijg eerst de melding dat ik een 2de videokaart moet hebben dus ik zet er nog een ti4600 bij in sax2 deze 2de gebruikt de secondaire monitor (1) dus dat zou goed moeten zijn ik installeer de monitor maar bij de test krijg ik dit als fout melding

(ww) Open APM failed (/dev/apm_bios) (no such device)
(ww) Symbol vgaHWGetIndex from module /usr/X11r6/lib/modules/drivers/nvidia_drv.o is unresolved!

ben net begonnen met linux en dit snap ik niet helemaal

the things we fear most have already happened to us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unresolved symbol - heb je de module zelf gecompileerd of een van de pre-made RPMs gebruikt?

Ohja, en volgens mij hoort dit officieel gezien in het grote boze Nvidia-topic. ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6bit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2022
ik heb de rpm's gebruikt en ik dacht ook eerst dat het in het nvidia topic moest maar de drivers heb ik op zich wel aan de praat dus dat is het probleem niet 3d enzo werkt wel, volgens mij moet dual monitor ook wel willen weet alleen niet wat ik fout doe

the things we fear most have already happened to us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer voor de grap eens de SRPM zelf te builden? De RPM kan maar zo een foutje bevatten. :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk voor de config van een dual monitor eens in de documentatie van de NVIDIA drivers. Er zit een voorbeeld XF86Config bij waarin onder andere het scenario van de dual monitor staat voorgedaan. Waarschijnlijk kun je daarvoor als root het beste even je XF86Config(-4) file met een editor bewerken.

Unresolved symbol is in dit geval een teken dat er (zoals Beelzebubu al aangeeft) iets niet helemaal goed is gegaan met de installatie van de Nvidia drivers.