[ALDI] 2.53Ghz notebook 1699 EUR

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 411 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 15:12:
[...]

Nog noooit van BTW korting gehoord maar neem aan dat je hem op naam van de zaak wil zetten en dan de BTW terug wil hebben.
Geloof dat je dan bij het hoofdkantoor van de aldi moet zijn en daar je bon heen moet sturen. Dan kan je een factuur krijgen met je bedrijfsnaam er op enzo.
Ja precies.. dat bedoelde ik... nou dan gaat er dus nog als dat lukt 19% vanaf... :) das wel mooi! thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-09 16:11

Metten

ik hou het graag simpel

Wel een aardige deal, maar het zal wel een lekkere standkachel zijn, zeker als e CPU-intensieve dingen ermee doet.

Ik heb zelf net een Dell gekocht met een 2Ghz mobile (512ddr, 40gb 5400rpm hd, 15"xga, 24x combodrive, 32mb gf2 go en windows XP professional (!) voor 1739 euro, ook een leuke deal dus) en die wordt me eigenlijk al te warm, zeker als hij in het stopcontact zit en dus op 2 Ghz loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metten, waar heb je die gekocht als ik vragen mag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-09 16:11

Metten

ik hou het graag simpel

Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 16:31:
Metten, waar heb je die gekocht als ik vragen mag ?
Bij dell... het was een aanbieding die nu niet meer geldt. Het is een Inspiron 2650 btw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe laat gaat de aldi open dan?? ik kan nergens iets op die site vinden.!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:20
8.30 gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:47
en de lidl??? 9uur denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tito schreef op 02 december 2002 @ 22:09:
[...]

en de lidl??? 9uur denk ik
Hier in Almere gaat ook ie om 8:30 open.
(En ik sta voor de deur.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar een LIDL filiaal in Nederland is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, heb je wat aan Lelystad? Daar zijn ook Aldi`s en een Lidl, of ga je alleen voor de Targa, en waarom dan...?
Hier in Beverwijk zijn wel wat Aldi`s maar ik ga waarschijnlijk naar een buurgemeente :X voor de Targa, daar is ook een Lidl. >:)
Laptop lidl

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:47
Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 23:32:
Ja, heb je wat aan Lelystad? Daar zijn ook Aldi`s en een Lidl, of ga je alleen voor de Targa, en waarom dan...?
Hier in Beverwijk zijn wel wat Aldi`s maar ik ga waarschijnlijk naar een buurgemeente :X voor de Targa, daar is ook een Lidl. >:)
Laptop lidl
Ik heb nog wat plaatjes van de lidl laptop toegevoegd aan Laptop lidl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Zijn er nog mensen in Heerde of Epe die naar de Aldi gaan ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Belangrijk: Is die SODIMM die er bij in kan een DDR 266MHz module of SDR 133 MHZ ??????

Graag zou ik een antwoord ontvangen vóór morgen :)

[ Voor 25% gewijzigd door Fairy op 03-12-2002 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:20
Lijkt me logisch dat dat DDR is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

kieskes schreef op 03 December 2002 @ 18:14:
Lijkt me logisch dat dat DDR is :?
Ok dat duitse forum over die targa vroegen ze er speciaal naar dus ik dacht: "Laat ik het toch maar effe vragen *D "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is met due "supermarkt laptops" wel atijd zo dat, als er iets aan is, ze opgehaald of opgestuurd worden en dat je ze minimaal 1 week kwijt bent...
Dat is voor mij best een nadeel, verder is het een mooie laptop :)

Maar als het net zo gaat als met die laptop bij de lidl een tijdje terug, dan is de laptop na 10 min niet meer te krijgen :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je nog een beetje games op dit ding spelen. Zoals gta 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook Nederlandse vestigingen van lidl? site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ja... en nu? ;)

Lidl Ned GMBH
Postbus 198
1270AD Huizen

Tel : 035 5287400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er ook eentje halen morgenvroeg, en ja je kunt er wel spellen op spelen, het is zelfs zo dat je niet een snellere mobiele grafische chip hebt dan die radeon 9000 di erop zit...
waarschijnlijk is dat wel een reden waarom ik die wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-09 00:16
Nou?

Hoe bevalt die?

Ik kon me heugen dat de Aldi trouwens om 9 uur open ging!?

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb is een beetje geduld man , tis geen prive forum alleen voor jou...

Leuke laptop alleen net iets te vroeg voor mij , heb op dit moment het geld niet dus wacht af en koop een Toshiba of een Asus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
kieskes schreef op 01 December 2002 @ 13:00:
[...]

Nou, met 38000 rpm zal je proc wel de bottleneck zijn denk ik ;)

maar zit er geen 4200 rpm in?
Keb hier de 2.0 GHz van de Aldi ennuh. Via netwerk kan ik toch echt met 7/8 MB/s sturen en ontvangen. Is dat zelfs nog te traag voor jullie?

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagion
  • Laatst online: 14-09 16:26
Die LIDL heeft 2 jaar garantie, de ALDI 3. Voor de verschillen in hardware hoef je t niet te doen. Geheugen naar 512 uitbreiden kan je evt zelf wel als het nog eens nodig is. 3 jaar garantie is me dan heeel wat meer waard!

Jammer dat ik geen geldboom heb, anders had ik m ook wel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En heeft iemand hem al gekocht, lijkt mij een mooi ding, ZEKER voor die prijs, dat die dan warm wordt of misschien af en toe wat lawaai maakt, tja dat neem ik dan maar voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff wezen kijken maar allemaal natuurlijk weer uitverkocht, kun je die krengen nog ergens na bestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Ik heb hem vanmorge gehaald... moet zeggen fijn dat de batterij op geladen is en dat alles netjes is voorgeinstalleerd... Alleen de blauwe bovenkant had ik niet verwacht...
En het toetsenbord is ideaal om te modden... (zijn doorzichtig... kan er best leuk uitzien met een paar blauwe ledjes denk ik...

zal als ik weer @home ben wat foto´s maken...

(oja, ut2003 draait lekker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Brokenrules schreef op 04 december 2002 @ 12:12:
Ik heb hem vanmorge gehaald... moet zeggen fijn dat de batterij op geladen is en dat alles netjes is voorgeinstalleerd... Alleen de blauwe bovenkant had ik niet verwacht...
En het toetsenbord is ideaal om te modden... (zijn doorzichtig... kan er best leuk uitzien met een paar blauwe ledjes denk ik...

zal als ik weer @home ben wat foto´s maken...

(oja, ut2003 draait lekker)
Let op, je moet in de bios de batterij eerst calibreren (refresh heet dat bij medion) anders gaat ie niet lang mee.
De laptop 'denkt' dat de accu vol is maar dat is ie niet !!

Ik heb em dus ook *D
Vanochtend om 7:15 bij de Aldi gaan staan, om 7:20 kwam de 2e al aan en om 8:30 stond er 15 man voor de laptop. De deur ging open, ik ging meteen naar achteren naar het magazijn vragen en kreeg meteen een laptop in mijn schoot gedrukt *D .

Bleek toen ik aan de kassa was dat er maar 3 waren in het filiaal!!! En veel mensen stonden echt pissed off te zijn joh ! omdat veel mensen er ook al een tijd stonden te wachten. De jongen achter mij en een meisje achter mij hadden de andere 2 dus :)

Laptop is een heel fijn ding, hij is behoorlijk stil, hij blaast maar ietsjes. Het scherm heeft bij mij geen foutjes, is alleen de meest rechtse lijn iets blauwer maar dat boeit niet :)

Ik zit nog op mijn werk dus echt klooien kan ik er nog niet mee.

Het toetsenbord is overigens grijs-transparant, erg mooi! en de bovenkant is blauw *D

De warmte die er uit komt valt me reuze mee, maar stressen met koe heb ik em nog niet.

Vanavond effe de accu calibreren (bij HP duurt dat 8 uur dussehhhh, vannacht :P ).

Wie vragen heeft, komt u maar :)

[ Voor 4% gewijzigd door Fairy op 04-12-2002 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
Ja, heb wel vraagje... waar kunde dat accu calibreren vinden... en waarom word er met geen woord in de handleiding over verteld???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Brokenrules schreef op 04 december 2002 @ 15:20:
Ja, heb wel vraagje... waar kunde dat accu calibreren vinden... en waarom word er met geen woord in de handleiding over verteld???
Aanzetten, F2 drukken voor setup en dan in de bios bij power nogwat kies je voor refresh batteries ofzo. Ik moet het zelf ook nog doen, alleen moet je op dat moment eerst zorgen dat je de laptop 8 ur oid niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

De partitieindeling is overigens rampzalig, ik ga de backups e.d. op een CD zetten en opnieuw installeren met windows XP PRO ipv home.

Er is nu een BOOT (C) aangemaakt 18.6GB) een BACKUP (D) van 13.7 GB waarvan er 12.1 beschikbaar is :? is een recover van 4.86 GB. die recover moet ik effe fikken en daarna zet ik er XP PRO op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
Heb ff 3DMark 2001 Se erover gegooit had een score van 4903
is da ok'e of nie?\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brokenrules schreef op 04 December 2002 @ 16:19:
is da ok'e of nie?\
Die van Lidl van vandaag haalt 6600......, maar met die score kan je ook lekker gamen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Windows XP heb ik nu up en running :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

zijn die laptops er nog?
Morgen ochtend? Anders ga ik dr misschien ook wel 1 halen (die van de aldi denk ik toch, door de GF4 en snellere proc.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 00:29:
Hey,

zijn die laptops er nog?
Morgen ochtend? Anders ga ik dr misschien ook wel 1 halen (die van de aldi denk ik toch, door de GF4 en snellere proc.....)
uitverkocht denk ik ...

maar wie niet waagt die niet weet dus ik zou als ik jou was ff langs gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fairy schreef op 28 November 2002 @ 19:05:
Ik zie op medion.de een 14,1" versie met SXGA (1280x1024) en deze 15" met XGA (1024x768) :?

Is dit een typo?? Is het een 1024x768 scherm of 1280x1024 :?
SXGA werkt full screen op 1600x1200 andere resoluties zijn NIET full screen. XGA full screen op 1024x768 andere resoluties onscherp!!! Is bij ons (ASUS) ook zo. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

Volledige modelnaam: "Medion Titanium MD 5400"

Review van Computerbild waarnaar verwezen wordt: http://www.medion.de/test/computer_bild/bericht_021022.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren ook de laptop bij de aldi gekocht, en het is een erg mooi dingetje!
Alleen viel me 1 ding een beetje tegen : er zit een duits toetsenbord op! Dus allemaal van die vage duitse tekens, en de normale tekens ( zoals @, ", {,*) zitten allemaal op een andere plaats dan op een "gewoon" toetsenbord. Ik heb de doos en de folder nog even gecheckt, maar op het plaatje zit WEL een normale indeling (???).
Zijn er meer mensen die dit hebben, of heb ik gewoon een verkeerde laptop meegekregen?!

Oh ja, ik heb al gebeld met medion, maar ik moest 3 keer meer dan 20 minuten wachten dus daar heb ik nog niet veel aan gehad :(

Help me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat ze bij de aldi zo weinig hadden anders had ik er ook nog wel een gehaald, misschien volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 07:52:
Ik heb gisteren ook de laptop bij de aldi gekocht, en het is een erg mooi dingetje!
Alleen viel me 1 ding een beetje tegen : er zit een duits toetsenbord op! Dus allemaal van die vage duitse tekens, en de normale tekens ( zoals @, ", {,*) zitten allemaal op een andere plaats dan op een "gewoon" toetsenbord. Ik heb de doos en de folder nog even gecheckt, maar op het plaatje zit WEL een normale indeling (???).
Zijn er meer mensen die dit hebben, of heb ik gewoon een verkeerde laptop meegekregen?!

Oh ja, ik heb al gebeld met medion, maar ik moest 3 keer meer dan 20 minuten wachten dus daar heb ik nog niet veel aan gehad :(

Help me!
Keb precies hetzelfde. Stoor me er niet erg aan want ik type blind maar het is wel lastig dat de ( een ) is :{

Maar verder is het ding übergeil :9

Iets anders vaags is de harddisk. Ik hoor af en toe een piep uit de harddisk komen, een beetje schorre piep en daarna hoor de de harddisk wat dingen doen. Heeft iemand een idee wat dat is? Hebben meer mensen dat en is het normaal :?

[ Voor 17% gewijzigd door Fairy op 05-12-2002 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm.. dan zullen alle toetsenborden wel duits zijn. Ik ga hier iig nog even over bellen.
Over dat piepje van de hd : ik heb wel dat ie af een toe een soort van *tik* geluidje maakt, vergelijkbaar met het geluid als een cd niet gepakt wordt. Dit geluidje komt ongeveer om de halve minuut en volgens mij alleen als ik nix aan het doen ben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 12:30:
Hmmm.. dan zullen alle toetsenborden wel duits zijn. Ik ga hier iig nog even over bellen.
Over dat piepje van de hd : ik heb wel dat ie af een toe een soort van *tik* geluidje maakt, vergelijkbaar met het geluid als een cd niet gepakt wordt. Dit geluidje komt ongeveer om de halve minuut en volgens mij alleen als ik nix aan het doen ben....
Die tik krijg ik er net achteraan, bij mij hoor ik eerst een piepje, net of de kop met een gigantische snelheid iets aan het doen is, het gekke is wel dat het volgens mij gebeurt alleen als je em nog niet zo lang aan hebt staan. Ik werk er nu ongeveer 4 uur lang op en heb nog geen piep gehoord, het uur daarvoor wel 3x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand niet wat foto's plaatsen?
Bijvoorbeeld detailopnames van zijkant, onderkant, achterkant, accessoires, open dvd-speler, knoppies, e.d.
(Maak scherpe foto's, maar weer niet te groot: max 80KB, of maak een thumbnail en link door naar grotere plaatjes zodat modemmers ook nog wat kijkplezier beleven).
Ik heb al haarscherpe foto's van de LIDL online gezien.

Een Duits toetsenbord vind ik wel een héél groot nadeel. Dat stond ook niet in de advertentie vermeld? Foei ALDI.
Kun je geen toetsenbordknopjes omruilen zodat het een Nederlands toetsenbord wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb heb goed nieuws voor iedereen die nog een aldi laptop wil halen, volgende week(ik weet niet welke dag) komt er een nieuwe partij laptops binnen (aldi zaltbommel).

Gr The Rat :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 16:41:
Ik heb heb goed nieuws voor iedereen die nog een aldi laptop wil halen, volgende week(ik weet niet welke dag) komt er een nieuwe partij laptops binnen (aldi zaltbommel).

Gr The Rat :*)
is dat bij alle aldi's of alleen in zaltbommel? en kun je die dingen niet bestellen of reserveren ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 07:52:

Help me!
illegale import ... geen rechts op NLse garantie. Veel plezier ermee ....
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

erniemars schreef op 05 december 2002 @ 18:54:
[...]

:? bullshit :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -RenE-
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-06 08:22
erniemars schreef op 05 December 2002 @ 18:54:
[...]

Wat is dat nou weet voor onzin. Jij hebt een overeenkomst met een Nederlands leverancier nl. de Aldi. Zij zijn verantwoordelijk voor het verkochte product en de garantie afhandeling. Met Medion of wie dan ook heb je (in principe) niets te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-09 12:32

Wallie

Herr

erniemars schreef op 05 december 2002 @ 18:54:
[...]

Wat klets jij nou weer... zit ook gewoon de nederlandse WinXP home op hoor :)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het toetsenbord is niet duits maar Nederlands ( bewijs : Duitsland heeft QWERTZ , NL heeft QWUERTY ). Punt is alleen dat NL meestal VS International toetsenbord gebruikt. Het zal dus een kwestie van wennen voor je zijn.

Wachttijden bij de helpdesk zijn momenteel inderdaad lang, voornamelijk veroorzaakt door de drukte van de afgelopen PC actie van 20 november nog. Er zit bij deze serie een kleine fout in het image, waardoor MS Word eerst gerepareerd moet worden. Kleine handeling, maar met het aantal verkochte PC's in je achterhoofd, kun je voorstellen dat ze momenteel wat lastiger te bereiken zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 22:16:
Het toetsenbord is niet duits maar Nederlands ( bewijs : Duitsland heeft QWERTZ , NL heeft QWUERTY ). Punt is alleen dat NL meestal VS International toetsenbord gebruikt. Het zal dus een kwestie van wennen voor je zijn.

Wachttijden bij de helpdesk zijn momenteel inderdaad lang, voornamelijk veroorzaakt door de drukte van de afgelopen PC actie van 20 november nog. Er zit bij deze serie een kleine fout in het image, waardoor MS Word eerst gerepareerd moet worden. Kleine handeling, maar met het aantal verkochte PC's in je achterhoofd, kun je voorstellen dat ze momenteel wat lastiger te bereiken zijn. :(
Wel typisch dat er een U in jouw QWERTY reeks zit :) lukt mij niet als ik over die rij toetsen glijd met mijn vingers :P

Ik moet overigens wel erg wennen aan dit toetsenbord hoor, ben grotere toetsen gewend en met als ik backspace doe bij een tikfout dan pak ik vaak (99%) de Home knop ernaast en zit ik de correctie aan het begin van de zin in te voeren en klopt er niks meer van de regel :{

Alles went *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
Hieronder wat links van mijn aldi laptop..
na het openen in nieuw venster ff met de cursor erachter en op enter klikken

http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/1.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/2.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/3.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/4.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/5.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/6.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/7.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/8.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/9.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/10.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/11.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/12.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/13.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/14.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/15.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/16.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/17.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/18.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/19.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/20.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/21.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/22.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/23.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/24.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/25.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/21.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/22.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/23.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/24.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/25.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/26.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/27.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/28.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/29.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/30.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/31.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/32.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/33.JPG
http://www.lloretdemar.host.sk/laptop/34.JPG

sorry had ff niks bij de hand om een mooie foto gallerij van te maken...

[ Voor 8% gewijzigd door BrokenRules op 06-12-2002 02:07 . Reden: beveiliging host.sk :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 23:55

Kleintje81

Blaat

Over het duitse keyboard layout, heb ik een leuk linkje gevonden. :)
Ik krijg error 403 op die plaatjes. :(

Verders leuke laptop voor die prijs, voor mij beetje veel geld om uit te geven.
Nee laat mij maar voorlopig verder divx'jes kijken op me Toshiba'tje van 650 MHz. >:)

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 22:16:
(
hmmm daar zit wel wat in, alleen snap ik niet waarom er op een NEDERLANDS toetsenbord DUITSE karakters zitten, zoals de ringel-s (of hoe die misvormde B ook maar heet) en de mu (misvormde u)... Helemaal als je zegt dat een duits toetsenbord QWERTZ is, want dat zou betekenen dat dit toetsenbord niet in Duitsland gebruikt wordt.. erg vaag allemaal :?

maar zoals eerder gezegd, alles went

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja, en dan vergeet ik nog iets heeeeeel belangrijks : in de folder, op de verpakking én op de handleiding staat WEL een VS International toetsenbord! Dus dan zou je zeggen dat ze wel leverbaar zijn met "normale" toetsenborden :)
Ik probeer ze nog steeds te bellen, maar ik kom er maar niet door! Continu in gesprek, of je nu om 7 uur s'ochtends belt of s'avonds, je krijgt altijd een bandje met "Blijft u aan de lijn yada yada" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 07:52:

Help me!
'k zou een mailtje sturen, bellen ze jou: kost geen geld :) : support@lifetec.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 08:00:
Oh ja, en dan vergeet ik nog iets heeeeeel belangrijks : in de folder, op de verpakking én op de handleiding staat WEL een VS International toetsenbord! Dus dan zou je zeggen dat ze wel leverbaar zijn met "normale" toetsenborden :)
Ik probeer ze nog steeds te bellen, maar ik kom er maar niet door! Continu in gesprek, of je nu om 7 uur s'ochtends belt of s'avonds, je krijgt altijd een bandje met "Blijft u aan de lijn yada yada" :(
Ben benieuwd naar de uitkomst !

Als ze namelijk dat toetsenbord ook in VS kunnen leveren laat ik me er ook een toesturen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Zit wel een vervelende eigenschap aan de laptop. Als de accu leeg is en je plugt de stroom erop dan hoor de door de speakers een hoge piep, als je de koptelefoon aansluit is het geluid er ook. Ook bij netwerkactiviteit stoort het geluid een beetje.

het is dus niet echt ideaal om er een supergevoelige Sennheiser HD580 aan te hangen heb ik gemerkt. Misschien dat dat via de SPDIF uitgang beter gaat, dat heb ik nog niet geprobeerd.

Het gekke is juist ook dat als die piep er is en ik trek de 220 er weer uit, dan gaat het nog harder en als ik dan de 220v er weer instop is het weg :? .

Edit: Ow, en nu komt het weer langszaam terug lijkt het.

[ Voor 20% gewijzigd door Fairy op 06-12-2002 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jevn, fout e-mail adres. Moet zijn pc-infonl@medion.com .

De drukte daar is inderdaad gigantisch op het moment... denk dat dat te maken heeft met de actie van 20 november ( pc, monitors, scanner, printer, draadloos toetsenbord ).

En over het toetsenbord. Ruilen voor een VS toetsenbord is niet mogelijk. Dus dat wordt blind leren typen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
:? ow sorry, dan heb ik het mail adres genomen voor als er iet niet goed is... >:)

Heb je hem dus al gekocht én het toetsenbord is anders als staat afgebeeld op de doos dan moet je dus het door mij gegeven mail adres gebruiken.

Heb je hem nog niet gekocht, mail dan naar dat tweede adres van logroller. :+

Dus ik denk dat madlemon zelf dan moet maar uitmaken waar hij naartoe mailt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 December 2002 @ 08:00:
dat zit hem in het verschil tussen VS internationaal en 101-toetsenbord.....
Dan is het toch QWERTY in combi met die rare tekens ("mu" van micron....)... en echt Duits is idd QWERTZ.
Keb hier ook zo'n "raar" combi toetsenbord liggen, maar je bent er zo achter...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fairy schreef op 05 december 2002 @ 14:20:
Die tik krijg ik er net achteraan, bij mij hoor ik eerst een piepje, net of de kop met een gigantische snelheid iets aan het doen is, het gekke is wel dat het volgens mij gebeurt alleen als je em nog niet zo lang aan hebt staan. Ik werk er nu ongeveer 4 uur lang op en heb nog geen piep gehoord, het uur daarvoor wel 3x.
tja, ik weet niet of we nu hetzelfde "geluid" hebben. Is ook een beetje lastig te omschrijven. Maar als ik em net aan heb staan is hij wel (de hd volgens mij) steeds druk bezig, alsof hij steeds de kop moet plaatsen of zo. Het neemt idd af als hij langer aanstaat, maar is dit normaal? Zo nee, kun je er iets aan doen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:37

ThaDude

Hang Loose

Brokenrules schreef op 04 December 2002 @ 16:19:
is da ok'e of nie?\
Mijn score is 4901 :)

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 23:05
Ik zou terug gaan.. dat kan toch niet.. zo slecht :/

Enne, hebben jullie al smeltplekken? :P OP skool was er eentje met brandwonden :P .. ze maken wel een onwijze herrie hoor, zeker als die fan lekker gaat blazen.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een klein dingetje dat me opgevallen is tijdens het gamen : alles loopt lekker soepel, alleen soms staat het beeld héél eventjes stil (volgens mij omdat ie de hd aan het lezen is). Dit gaat ook weer gepaard met dat hd-klik-geluidje. Is hier nou niets aan te doen? Is het een programma of een bios instelling dat ie continu de hd loopt te lezen?? Zijn er mensen die dit probleem herkennen of die hier de oplossing voor weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb dat ook. voor de rest doet hij het erg goed maar hij moet soms wel eens laden van de cd-rom en het gebeurt bij mij ook wel eens dat hij tikt. het gebeurt niet vaak maar het is wel irritant. het is wel zo als je veel moet laden dan doet hij dat tikken niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand dit ook of heeft iemand hier een oplossing voor. het is niet zo heel erg mar wel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fairy schreef op 04 december 2002 @ 14:57:
[...]

Let op, je moet in de bios de batterij eerst calibreren (refresh heet dat bij medion) anders gaat ie niet lang mee.
De laptop 'denkt' dat de accu vol is maar dat is ie niet !!
ehh.. dat accu calibreren, waar is dat goed voor? gaat hij dan langer mee of zo?
Heb je dit zelf al gedaan en wat zijn je bevindingen?:)

oh ja, in de handleiding las ik dat je de accu pas op mag laden zodra hij helemaal leeg is. Ik dacht juist dat je met Lion accu's dat probleem niet had, en dat je ze op ieder moment aan de netspanning mocht hangen?

anyone?

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:37

ThaDude

Hang Loose

Ik laad hem ook wanneer ik wil hoor.. Beetje dom verhaal, ga niet eerst wachten zeg.

Verder heb ik dvd geprobeerd te bekijken, op dolby digital geen probleem, maar toen ik hem op dts zette, begon het geluid helemaal te stotteren enzo. Gebruikte trouwens die spdif uitgang. Zijn er mensen die DTS wel goed kunnen afspelen?

Verder ben ik nog steeds super tevreden. Warmte valt best mee. Die schijf geluiden heb ik ook, volgens mij is dat gewoon windows die loopt te swappen.

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almering
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-02-2024

Almering

Notebook niet voor games!

Hoi,

Naar aanleiding van de vorige posts, heb ik ook dezelfde problemen met de ALDI (2,6 Ghz, 512 MB etc..) Laptop! Als ik GTA 3 of Max Payne speel gaat na enkele minuten het beeld enorm vertragen en gaat het happeren :? . Het zou een hitte probleem kunnen zijn, ik heb al een reinstall geprobeerd met Win XP Pro., mar helpt niet.... ik dacht dan het aan directx 9 lag...?? Of aan de sounddrivers, als ik in Max Payne het geluid uit zelf, loopt het beter,

Anyway mochten jullie tip etc hebben dan hoor ik deze graag, ik zal mijn ervaringen hier ook posten!

Vince

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:55

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Gaarne verder gaan in dit topic:
Algemene Aldi&Lidl PC aanbiedingen topic

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.