[ALDI] 2.53Ghz notebook 1699 EUR

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 411 views sinds 30-01-2008

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-09 00:16
Nieuwe aldi notebook aanbieding staat online!
Zeer netjes, zeer goede prijs!

Multimedia entertainment
notebook 2.53 GHz

• 533 MHz Front Site Bus
• TFT XGA Color display
• Supersnelle 64 MB weergave
• combo-drive:
DVD-player/CD-RW-brander
dvd's afspelen of Cd's branden
in één drive
16 x CD's schrijven,
10 x CD's overschrijven,
8 x DVD's lezen,
24 x CD's lezen
• nVidia Geforce 4 440 Go 64 MB
Superieure grafische mogelijkheden
betere beeldkwaliteit door verbeterde
anti aliasing
• 40 GB harddisk
• 4 x USB 2.0
• 256 MB DDR Ram
• Firewire IEEE 1394:
Uw directe aansluiting op
de digitale toekomst
• 512 kb second level cache
• incl.helpdesk
• 10/100 Mbit Fast-Ethernet LAN
• Intern 56 k modem
• Geïntegreerde audioplayer voor
het afspelen van muziek CD's
• 16 bit soundchip met
optische digitale
uitgang (SPDIF),
2 geïntegreerde luidsprekers,
geïntegreerde microfoon,
geïntegreerd touchpad met
2 muistoetsen en 1
scrolltoetstoetsenbord
met 3 multimedia
hotkeys Li-ion accu met
hoog vermogen,
externe elektrische voeding,
VDE gekeurd
• Inclusief comfort draagtas
• Als beste beoordeeld uit een test van
10 notebooks in het duitse blad
''Computerbild'',
no 22-2002 (oktober)
• Dankzij de zeer snelle
processor van 2.53 GHz,
de 40 GB harde schijf en de
grafische kaart nVidia G-force 4 Go 440
levert dit notebook een
optimaal professioneel resultaat

per stuk
1699.-

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_49/COMP2.JPG

[ Voor 11% gewijzigd door Stinger_Ventura op 28-11-2002 17:46 ]

American Express vraagbaak

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
deze stond vorige maand ook al op de duitse site, maar is een zeer leuke config zeker voor die prijs

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Stinger_Ventura
Ja, ik heb de 2.0ghz versie

Zeer tevreden, maar die GF4 is toch wel heel erg prettig, alsmede 15"
En 3 jaar garantie is ook altijd heel erg prettig!

Prijs is heel netjes tov de 2.0ghz versie in mei.

• Laurenzzz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 10:51
waarmee kan je een geforce 4 go mee vergelijken ? met een normale gf4 ti ? of istie minder van kwaliteit

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
sinds wanneer hebben websites een Front Bus van 533Mhz :P

Verwijderd

Heb zelf de 2 ghz val aldi en ben er zeer tevreden over.
Maar wat me op viel aan deze is dat die volgens mij geen floppy drive meer heeft.
Niet dat ik hem vaak gebruik op school maar vind het soms toch wel makkelijk.

Voor de rest is die 15" wel leuk natuurlijk maar die kan dacht ik ook maar 1024*768 aan.
Het voordeel van die 2Ghz vind ik dat alles intel is wat er in zit aan chipsets. Hoop voor de mensen die deze kopen dat dat hier ook het geval is.

ps. Iemand die net niet genoeg geld heeft en intresse heeft in een 2Ghz :+

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:14
Heeft hij een mobile of een 'gewone' P4 proc :?

Verwijderd

Cutebritney schreef op 28 november 2002 @ 18:09:
Ga er voor dat geld maar van uit dat het een gewone P IV is ... anders is dat ding niet te leveren voor 1699. Die proc kost al een klein kappitaal en een mobile helemaal.
edit:

Aan het logo te zien ook trouwns en denk dat ze het er anders echt wel bij hadden vermeld

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 18:15 ]

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Wanneer gaat actie in??? DIE MOET IK HEBBEN !!!! :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Strax meteen een slaapzak kopen, dan ga ik er voor de deur liggen!

Ik ben voor 90% zeker dat ik em ga kopen, zal er waarschijnlijk een vrije ochtend voor moeten nemen om natuurlijk voor de deur te gaan slapen daaro (heb gehoord dat na 10 minuten alles weg is !).

Nog effe erover hebben met me pa want het is wel 1699 piek he :P

[ Voor 92% gewijzigd door Fairy op 28-11-2002 18:29 ]

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:38

Kettrick

Rantmeister!

Volgens mij heeft een server het een beetje moeilijk :(

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik ben nog altijd terughoudend met Medion. Hij zal best leuk en aardig werken. Maar valt ie over 2 jaar niet uit elkaar en werken je vrienden dan nog vrolijk verder op hun Compaq/Asus/Dell/whatever Laptop :?

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Timmey schreef op 28 november 2002 @ 18:28:
Ik ben nog altijd terughoudend met Medion. Hij zal best leuk en aardig werken. Maar valt ie over 2 jaar niet uit elkaar en werken je vrienden dan nog vrolijk verder op hun Compaq/Asus/Dell/whatever Laptop :?
Kennis van mij (8dot, zit net op GoT ;) ) heeft ook zo'n laptop (PIII 600 met 15" TFT) en die werkt nog steeds über :) .

Ik moet deze hebben :Y)

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:43
Timmey schreef op 28 November 2002 @ 18:28:
3 jaar garantie :*)

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

:o *D

Hee vraag welke Aldi moet ik zijn, heeft elk filiaal ze ??????

Ik heb Wapenveld en Zwolle in de buurt, welke moet ik nemen ??/

[ Voor 33% gewijzigd door Fairy op 28-11-2002 18:34 ]

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:20
Hoelang kun je op een accu werken als hij niet mobile is??

• Stinger_Ventura
dave01 schreef op 28 november 2002 @ 18:59:
Hoelang kun je op een accu werken als hij niet mobile is??
Bij mij 2ghz notebook met P4 desktop proc, doe ik zo'n 3 uur.
Ik zou dus uitgaan van 2.5 uur, omdat er een dikkere proc in zit een een groter beeldscherm.

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-09 11:47
opzich wel interessant, maar waarom leveren ze die dingen tegenwoordig allemaal zonder floppydrive? das toch wel lastig (vooral als je er mee op school werkt, daar werken veel mensen nog met floppies...)

een 2,53ghz, trekt wel mega veel stroom vd accu... beter een mobile, maarja, een laptop/notebook is tegenwoordig gewoon een verplaatsbaar werkstation (en meestal wordt hij alleen gebruikt op plaatsen waar toch wel stroom/inplugpunten zijn)

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 15:20

Digital Media Junkie

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik zie op medion.de een 14,1" versie met SXGA (1280x1024) en deze 15" met XGA (1024x768) :?

Is dit een typo?? Is het een 1024x768 scherm of 1280x1024 :?

• ajvk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06:37
Mooie laptop, alleen kost altijd zoveel geld :( , maar tjah.. aldi heeft altijd wel strakke aanbiedinkjesszz. Misschien ga ik hem wel kopen, dat word slapen voor de deur :)

• Animal
Wanneer is hij te koop dan??

• FastBunny
  • Laatst online: 17:22

FastBunny

Give it the Works !

Heb net een P4 2Ghz, 256MB, 40GB, 8xdvd/8x4x24cdrw combo, Ati Mobility Radeon, Lan, 56k, Firewire onboard, van Fujitsu Siemens voor 1600€ gekocht :( Komen ze nou hier weer mee ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• yogy
  • Laatst online: 18:31
Laurenzzz schreef op 28 November 2002 @ 17:51:
waarmee kan je een geforce 4 go mee vergelijken ? met een normale gf4 ti ? of istie minder van kwaliteit
De 'Go' kan je een beetje vergelijken met de MX, als ik me niet vergis.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

FastBunny schreef op 28 November 2002 @ 19:10:
Heb net een P4 2Ghz, 256MB, 40GB, 8xdvd/8x4x24cdrw combo, Ati Mobility Radeon, Lan, 56k, Firewire onboard, van Fujitsu Siemens voor 1600€ gekocht :( Komen ze nou hier weer mee ;)
Ehh, da's ook een prima ding hoor :)

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

ajvk schreef op 28 november 2002 @ 19:07:
Mooie laptop, alleen kost altijd zoveel geld :( , maar tjah.. aldi heeft altijd wel strakke aanbiedinkjesszz. Misschien ga ik hem wel kopen, dat word slapen voor de deur :)
Heee, ik voel een tweakermeeting *D O-)

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Cutebritney schreef op 28 November 2002 @ 18:09:
De mobile versies zijn allemaal nog 400MHz FSB, en zijn er maar tot 2 GHz als ik het goed heb :) Dus het is gewoon een desktop cpu. Worden dus wel iets warmer.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Fairy schreef op 28 november 2002 @ 19:11:
[...]

Ehh, da's ook een prima ding hoor :)
Zeker wel ;) Die Medion lijken der wel erg veel op :P En dan nog iets goedkoper ook :) maar:

* FastBunny is wel heel blij met zijn laptoppie :)

• Funk414
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01-2022
Echt wel hele enorm goede specificaties voor het geld. Maar toch heb ik altijd een minder lekker gevoel bij zo'n Aldi laptop als bij bv. een Dell (die ik nu heb). Hij ziet er ook niet zo stevig uit.

• Animal
Was de 2 GHZ stevig??

• 4POX
  • Laatst online: 09:35

4POX

Everybody is wired

Ik vind dat je voor een product van 1700 euro wel een aparte topic mag openen.. Het is geen dremel van 10 euro

AKA Rinkel weblog

• Animal
Helemaal mee eens...
Maar wat kunnen we vinden van de stevigheid?

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

4POX schreef op 28 November 2002 @ 19:43:
[...]

Ik vind dat je voor een product van 1700 euro wel een aparte topic mag openen.. Het is geen dremel van 10 euro
Amen :)

Verwijderd

bij de Lidl hebben ze toch ook nu een aanbieding. Da's een Target met een AMD 2000+ en heel misschien een DVD-brander...

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

dave01 schreef op 28 november 2002 @ 19:46:
Helemaal mee eens...
Maar wat kunnen we vinden van de stevigheid?
Heb op de vorige van aldi gewerkt en die was gewoon net zo stevig als elke andere laptop die ik gezien heb hoor. ;)

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 20:03:
bij de Lidl hebben ze toch ook nu een aanbieding. Da's een Target met een AMD 2000+ en heel misschien een DVD-brander...
http://www.lidl.de/lde/ap...993EF47ADC1256C7E0028FB64

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 13:26
ik wil geen laptop, al is dat alleen maar door het gebrek aan uitbreidingsmogelijkheden, de imens trage hd, en het loeren naar een klein beeldscherm waarop je nieteens lekker kan gamen.

nee, ik houd mijn €1600,- lekker in de zak

voor diegenen die daar geen problemen mee hebben, is het veel laptop voor een lage prijs ;)

Verwijderd

yep, dat is em. Nagenoeg zelfde prijs en volgens mij betere specs. Nu nog kiezen. Bij mijn plaatselijke lidl hadden ze nog geen prijsgegevens

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-09 16:14

Fisico

by Fabian

Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 20:28:
yep, dat is em. Nagenoeg zelfde prijs en volgens mij betere specs. Nu nog kiezen. Bij mijn plaatselijke lidl hadden ze nog geen prijsgegevens
volgens dit topic Laptop lidl moet de lidl versie 1699 kosten.

Kiezen gaat idd erg zwaar vallen. In die traget gaat echter geen dvd-brander zitten, lijkt me iig erg sterk.

[ Voor 1% gewijzigd door Fisico op 28-11-2002 20:50 . Reden: quoten blijft lastig :( ]

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

kleefding schreef op 28 november 2002 @ 20:26:
ik wil geen laptop, al is dat alleen maar door het gebrek aan uitbreidingsmogelijkheden, de imens trage hd, en het loeren naar een klein beeldscherm waarop je nieteens lekker kan gamen.

voor diegenen die daar geen problemen mee hebben, is het veel laptop voor een lage prijs ;)
hehe, je trapt er in, het is op €1,- na €1700-

Helaas dat ik geen geld genoeg heb, anders had ik het wel gedaan.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

kleefding schreef op 28 november 2002 @ 20:26:

Uitbreidingsmogelijkheden zijn er wel, maar er zit al veel op, audio, video firewire voor video etc.

Beel klein ? 15" TFT is gelijk aan 17" CRT dus daar mag je neit over klagen. Daar kun je best op gamen :)

Die trage HDD is ook niet waar want ze zijn 5400rpm en ze starten een stuk sneller op dat een desktop want de platters zijn veel lichter :)

[ Voor 11% gewijzigd door Fairy op 28-11-2002 21:03 ]

Verwijderd

heel netjes, zelfs met serieel..... die steeds vaker ontbreekt, vandaar dat ik voor de L3800C ben gegaan. Jammer de de floppy-dirve er niet bij zit intern. Toch vaak handig met uitwisselen en installeren. Als ik nu had moeten kiezen tussen deze en de 3800C was het nu moeilijker geweest dan 2 maanden geleden...

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:18
Fisico schreef op 28 November 2002 @ 20:49:
[...]

volgens dit topic Laptop lidl moet de lidl versie 1699 kosten.

Kiezen gaat idd erg zwaar vallen. In die traget gaat echter geen dvd-brander zitten, lijkt me iig erg sterk.
Ik zou sowieso voor de Aldi laptop gaan dan. Weet je wat voor zooi Target is? Heb wel ervaring met Target zooi: altijd ellende en als het kapot is, geeft Target niet thuis als de winkelier ermee aan komt zeulen.

Medion is beter met dat service centre hier in't land: je doet een telefoontje, volgende dag wordt ie opgehaald en binnen een aantal dagen heb je hem weer terug. Gewoon pick up and return zoals dat hoort :)

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:21
Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen voor de lidl laptop.
hij heeft een amd mobile xp 2000+ met powenow, dus langer op 1 accu.
de lidl laptop heeft 512mb ddr-sd ipv 256mb bij aldi.
ati mobilty radeon 9000

en natuurlijk de gratis notebook tas;)

voor de complete specs van de lidl laptop zie:
Laptop lidl

[ Voor 18% gewijzigd door Tito129 op 28-11-2002 23:41 ]

Verwijderd

En toch zou ik er niet voor kiezen ik denk dat een mobile een stuk meer rulezzz dan een gewone :P:P

• Mr. Furious
  • Niet online
Ehrm, ff voor de duidelijkheid, het is dus een TargA laptop. En Targa heeft helemaal niets met Target te maken.

Ik ben het overigens met je eens wat betreft de kwaliteit van TargET produkten, maar die van Targa zijn zover ik het kan beoordelen OK. Mijn zus heeft de vorige Lidl laptop (ook Targa) en dat is een perfect dingetje.....

Dit is toch eigenlijk wel een moeilijke keuze; of een snelle processor en een langzamere videokaart (Aldi) of een langzamere processor en een snelle videokaart (Lidl)...... :?
Toch denk ik dat ik maar voor de Targa van Lidl ga. Een echte Mobile Athlon processor tegen een desktop Pentium 4, dus die Pentium moet stroom zuipen. En volgens mij is de Radeon behalve sneller ook een stuk zuiniger dan de Geforce in de Aldi laptop. En meer geheugen..... Ja, het wordt de Targa.

• Rev!
  • Niet online
Hmmz kwou ook die van de lidl gaan halen, maar dit bracht mij toch ff aan het twijfelen.
Maar na et lezen van de post hierboven ga ik denk ik toch maar voor de lidl (dies ook mooi blauw ;) )

Die aldi zit btw de helft minder geheugen dan in de lidl (256 ipv 512), ook niet onbelangerijk!

[ Voor 21% gewijzigd door Rev! op 28-11-2002 23:47 ]

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 06:44
offtopic:
Leuk zo'n desktop processor....
Mijn Jewel van nog geen 4 dagen oud blijkt een verkeerde bios te hebben....
Gooide dus leuk bij standby de fan uit (kom je later pas achter)...
dacht dat die dingen beveiligd waren :( (bekende filmpje)
onderkant gesmolten proc dood mobo dood... stinken :)

• Tito129
Revision schreef op 28 november 2002 @ 23:43:
Hmmz kwou ook die van de lidl gaan halen, maar dit bracht mij toch ff aan het twijfelen.
Maar na et lezen van de post hierboven ga ik denk ik toch maar voor de lidl (dies ook mooi blauw ;) )
Ja ik ga de lidl woensdag ook halen.
Zat alleen nog met een vraagje.
Ik las laatst ergens dat die targa's een fan aan de onderkant hebbem die continu draait? is dat zo.
Ookal zal dat bij de aldi p4 ook wel nodig zijn.

• Rev!
  • Niet online
De aldi heeft een desktop cpu, die denk ik wel aardig warmer word dan zon mobile cpu.
Denk dus ook dat de aldi meer lawaai etc maakt

• Mr. Furious
  • Niet online
Hehe, nou niet allemaal die Lidl laptop halen! Die van Aldi is ook heel errug goed. Echt waar..... ;)

Over die fan, mijn zus heeft dus de vorige laptop van Lidl en dat is ook een Targa, maar dan met een Mobile XP 1600+ en zij beweert dat ze die fan nooit hoort. Nu draait zij altijd keiharde techno, dus haar gehoor kan wat beschadigd zijn, maar toch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Laatst online: 10-03 14:20
Vorig laptop actie aldi gemist maar ga deze zeker wel halen...
Moet je eigen toch ook een leuk 5dec cadeautje gunnen?
Heeft iemand al wat meer info over die laptop?
Kon op www.computerbild.de niet veel vinden over dat ie testwinnaar is geworden (mijn duits is ook niet alles)

[ Voor 1% gewijzigd door BrokenRules op 29-11-2002 00:35 . Reden: .be -> .de ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
Niemand meer info over deze laptop.... Niet iemand die goed in Duits is en op www.computerbild.de het juiste artikel over deze laptop kan vinden????

Wat zou trouwens de standbytijd van dat ding zijn? En verschil met een mobile P4 (qua standbytijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Brokenrules schreef op 29 november 2002 @ 09:01:
Niemand meer info over deze laptop.... Niet iemand die goed in Duits is en op www.computerbild.de het juiste artikel over deze laptop kan vinden????

Wat zou trouwens de standbytijd van dat ding zijn? En verschil met een mobile P4 (qua standbytijd)
Ich kann die Tests aus COMPUTERBILD nicht finden.

Komplette Tests stellen wir online nicht zur Verfügung. Sie können aber das entsprechende Heft im Bereich "COMPUTERBILD / ABO" in der Rubrik "Ausgaben nachbestellen" beziehen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
Denk niet dat ik dat nog ga halen :D voor de woensdag...
Denk da'k de gok er maar op waag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 22:18
hoeveel weegt dat ding? ;) Ik ben op zoek naar iets < 2 kg, maar dat zal dit vast wel niet zijn :(

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-09 21:14
Met deze specs? Zeer zeker niet dat je dat gaat lukken, gok wel op een 3,5kg (als ik mijn L3400S al op 3,1kg zie en deze is groter).

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Hij is offline gehaald.

Kijk maar, nu staat er OFF2 ipv OFF1 als je hem opend in een new window!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
Ik denk dat ik de Lidl ga kopen IPV de Aldi Laptop...
Door die Mobile proc 2000+

Alleen dit....
Stromversorgung 100-V- bis 240-V-Netzteil (90 Watt) mit automatischer Spannungsanpassung, intelligenter Li-Ion-Akku (9 Cell), netzunabhängiger Betrieb: bis 2,5 h (je nach Applikation)
Scheelt toch niet zoveel met de Aldi he qua acuuduur....

Alleen ff met mn vader overleggen om hem te kopen.
Ik wil hem namelijk gebruiken voor mn studio(ICT Opleiding op KW1C in Den Bosch)
Weet iemand of ze daar nog eisen stellen aan zon laptop??

[ Voor 33% gewijzigd door Animal op 29-11-2002 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Woei !

Ben vandaag naar de Aldi gegaan en naar de laptop gevraagd, die mevrouw zei dat er soms mensen al om 7 uur staan te wachten buiten enzo, daarna zei ze, dat het eigenlijk niet mag, maar dat ze er een voor me apart zou houden *D *D *D *D

Ik ken die hele mevrouw niet eens maar vind het wel echt een coole actie van haar !!! :)

Ik zeg niet waar ik em koop want ze gaf me aan dat als ze er achter kwamen ze wel een probleem had want het was vrij streng verboden om achter te houden voor 'niet familie'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Zijn er nog ergens hi res plaatjes van deze laptop :? Ik wil alles wel eens van dichtbij zien *D :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
Iemand enig idee waarom aldi hem van zijn actueel pagina heeft afgehaald?

Wil niet voor niks 's morgens om 7uur al voor de deur gaan staan namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
De reden dat hij van de site is gehaald, is omdat ze de prijs hebben veranderd.
Die is nl. verlaagt van 1699 naar 1649 _/-\o_

Mogelijk dat een MOD/AD het topic kan veranderen in 1649 ipv 1699. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Stinger_Ventura schreef op 30 November 2002 @ 10:37:
De reden dat hij van de site is gehaald, is omdat ze de prijs hebben veranderd.
Die is nl. verlaagt van 1699 naar 1649 _/-\o_

Mogelijk dat een MOD/AD het topic kan veranderen in 1649 ipv 1699. :7
:Y) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_49/OFF01.HTM
Volledige pagina kun je zien op www.aldi.nl :P

Hulde aan Aldi 8)

Woei 7250e post :D

[ Voor 32% gewijzigd door Fairy op 30-11-2002 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De aldi is weer goed bezig ziet er weer felx uit alleen heb ik het geld er niet voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 12:24:
De aldi is weer goed bezig ziet er weer felx uit alleen heb ik het geld er niet voor :(
Ik ken het gevoel, de vorige keer moest ik em ook laten gaan, maarehhh de volgende is een 3.06GHz versie en dan doe je gewoon mee, nu gewoon effe sparen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Hee vraagje, doordat er een desktop P4 in zit, gaat de fan dan niet gigantisch lawaai maken ??????? Zit er speedstep oid op ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 22:18
desktop versies hebben geen speedstep natuurlijk :Y) :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Tampie schreef op 30 November 2002 @ 14:02:
desktop versies hebben geen speedstep natuurlijk :Y) :)
Maar ook niet iets wat er op lijkt ? Kun je in de bios bijvoorbeeld de FSB omlaagt zetten of SOFTFSB draaien zodat ie minder warm wordt :?

Is de bios ook op een zo laag mogelijk cpu voltage gezet ? kun je dit aanpassen etc :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
Hoelang kan zon ding op 1 accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave01 schreef op 30 november 2002 @ 16:00:
Hoelang kan zon ding op 1 accu?
Net genoeg om je adapter uit je tas te halen en je laptop te voorzien van stroom :+

Zal wel 2 a 3 uur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Als ik jou was zou ik ff doorzoeken naar een laptop met Radeon 7500 M, die is niet alleen sneller dan de GF4Go chipset maar verbruikt ook nog minder stroom. Voor benchies, zie de site van ome tom :)

MechWarrior || Monsters Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

GambitRS schreef op 30 november 2002 @ 16:37:
Als ik jou was zou ik ff doorzoeken naar een laptop met Radeon 7500 M, die is niet alleen sneller dan de GF4Go chipset maar verbruikt ook nog minder stroom. Voor benchies, zie de site van ome tom :)
3D performance vind ik niet zo heel erg spannend, die SPDIF uitgang vind ik belangrijker dan 3D :)

PS.
Mijn vraag hierboven, hoe veel geluid maakt die fan, heeft iemand hier een goed antwoord op ??? dus gewoon tijdens normaal office gebruik, zonder koe etc ??

Please heeft iemand hier een antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar moet je dan helemaal naar lidl in duitsland rijden om hem daar te halen? en kan je hem er dan apart laten houden of niet? beetje lullig als je 300 km gereden hebt en hij is uitverkocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
je hebt ook lidl's in nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 11:05
Fairy schreef op 30 november 2002 @ 14:05:
[...]

Maar ook niet iets wat er op lijkt ? Kun je in de bios bijvoorbeeld de FSB omlaagt zetten of SOFTFSB draaien zodat ie minder warm wordt :?

Is de bios ook op een zo laag mogelijk cpu voltage gezet ? kun je dit aanpassen etc :?
Ik heb de P4 2.0GHz laptop van de Aldi, de vorige dus. De fan gaat zo nu en dan aan dus het draait niet constant.
In het BIOS kun je echt niets instellen mbt FSB, voltage of settings voor het geheugen, dat vind ik wel een groot nadeel :(

Daarnaast las ik op THG een review van een Dell laptop waar ook een desktop P4 inzat. Daar bleek dat tijdens het werken op de batterij door ACPI de snelheid van de processor halveerde. Voor meer info moet je de review van die Dell maar eens bekijken.
Op batterijmodus vind ik mijn laptop nog steeds snel genoeg en ik gebruik hem meestal toch op netstroom waardoor ik het niet echt een probleem vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
GambitRS schreef op 30 november 2002 @ 16:37:
of je bekijkt deze post even Tito in "Laptop lidl"

Zal de aldi de prijs verlaagt hebbem omdat ze anders bang waren dat iedereen lidl laptops koopt?
Nu wordt de keuze door de prijsverlaging weer wel moeilijker. Toen hij nog 1699 was wou ik zeker die van de lidl halen.. Nu ben ik weer onzeker.
Wanneer gaat de actie van de aldi in Maandag??

[ Voor 18% gewijzigd door Tito129 op 30-11-2002 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

HansH schreef op 30 november 2002 @ 18:14:
[...]

Ik heb de P4 2.0GHz laptop van de Aldi, de vorige dus. De fan gaat zo nu en dan aan dus het draait niet constant.
In het BIOS kun je echt niets instellen mbt FSB, voltage of settings voor het geheugen, dat vind ik wel een groot nadeel :(

Daarnaast las ik op THG een review van een Dell laptop waar ook een desktop P4 inzat. Daar bleek dat tijdens het werken op de batterij door ACPI de snelheid van de processor halveerde. Voor meer info moet je de review van die Dell maar eens bekijken.
Op batterijmodus vind ik mijn laptop nog steeds snel genoeg en ik gebruik hem meestal toch op netstroom waardoor ik het niet echt een probleem vind.
Hmmm, grootste zorg is voor mij op dit moment hoeveel lawaai de fans maken, is het echt een stofzuiger of valt dat erg mee? waar kan ik het mee vergelijken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
geluid van de fan valt wel mee.

af en toe gaat die even aan tijdens normaal gebruik

Elke 2 minuten voor zeg zo'n 20 seconden.

Ga je gamen dan is die continue aan, en gaat die op een gegeven momtent ook echt hard bleasen.

Erger me er niet aan als er wat omgevings geluid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Stinger_Ventura schreef op 30 november 2002 @ 19:29:
geluid van de fan valt wel mee.

af en toe gaat die even aan tijdens normaal gebruik

Elke 2 minuten voor zeg zo'n 20 seconden.

Ga je gamen dan is die continue aan, en gaat die op een gegeven momtent ook echt hard bleasen.

Erger me er niet aan als er wat omgevings geluid is.
Nee ok, maar stel, iedereen zit in de huiskamer bij de tv op standje zacht, blaast ie er dan hoorbaar overheen ? of is ie echt niet te horen :?

Helpt het draaien van CPUCool ook :?

[ Voor 6% gewijzigd door Fairy op 30-11-2002 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05-2021

ImPrEzA

</breezah> Impreza

hij is offline omdat ze het nog geheim willen houden... deden ze ook met de pc laatst, als het goed is kun je hem via een omweg wel bekijken. Volgens Aldi-manager "wegens concurrentie", laatst iig...

toen lag de folder ook pas de maandag in de winkel

[ Voor 15% gewijzigd door ImPrEzA op 30-11-2002 19:50 ]

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi ding! Als er over een half jaar weer 1 is ga ik die kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 21:05:
Mooi ding! Als er over een half jaar weer 1 is ga ik die kopen!
Het kan nog hoor, als je a.s. woensdag maar geld hebt liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HansH schreef op 30 November 2002 @ 18:14:
[...]
Daarnaast las ik op THG een review van een Dell laptop waar ook een desktop P4 inzat. Daar bleek dat tijdens het werken op de batterij door ACPI de snelheid van de processor halveerde.
Die P4 gaat ook langzamer draaien. Zo rond de 700 Mhz volgens mij. Benchmark hem maar eens met sisoft als die aan het stroom hangt of op de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Is het ook mogelijk om hier het geheugen van uit te breiden op een normale manier?

Ik wou net een ongeveer gelijke kopen met 512 mb ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 10:15:
[...]

Die P4 gaat ook langzamer draaien. Zo rond de 700 Mhz volgens mij. Benchmark hem maar eens met sisoft als die aan het stroom hangt of op de accu.
Je bedoelt de P4 van Aldi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Wie heeft dat ook, dat ie gewoon niet op woensdag kan wachten :?

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 23-09 10:19

silitek

Tubes Only

Wel leuk al die "HIGH-END" notebookjes, maar het HDD is en blijf toch de grootste bottleneck
Heb zelf een PIII 1.1 met alles erop en eraan.... 2x zo duur als de ALDI/LIDL dingen :)

maar toch...wat heb je aan een snelle PROC als je HDD maar op 38000 rpm draaid??

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:43
silitek schreef op 01 December 2002 @ 12:51:
Wel leuk al die "HIGH-END" notebookjes, maar het HDD is en blijf toch de grootste bottleneck
Heb zelf een PIII 1.1 met alles erop en eraan.... 2x zo duur als de ALDI/LIDL dingen :)

maar toch...wat heb je aan een snelle PROC als je HDD maar op 38000 rpm draaid??
Nou, met 38000 rpm zal je proc wel de bottleneck zijn denk ik ;)

maar zit er geen 4200 rpm in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 23-09 10:19

silitek

Tubes Only

Yep..bedoel 4200 rpm :)...tis nog vroeg voor mij. Maar het dataverkeer blijft traag

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

kieskes schreef op 01 december 2002 @ 13:00:
[...]

Nou, met 38000 rpm zal je proc wel de bottleneck zijn denk ik ;)

maar zit er geen 4200 rpm in?
4200 of 5400 ben ik niet zeker van, als ik em heb zal ik alles hier wel posten 8)
silitek schreef op 01 december 2002 @ 13:05:
Yep..bedoel 4200 rpm :)...tis nog vroeg voor mij. Maar het dataverkeer blijft traag
Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif is er ook :P
silitek schreef op 01 December 2002 @ 12:51:

Snelle proc is leuk voor }:O , dan heb je meteen schootverwarming, pas alleen wel op dat je je van zakkem niet brand :+ :D O-)

[ Voor 66% gewijzigd door Fairy op 01-12-2002 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal

Alleen dit....
Stromversorgung 100-V- bis 240-V-Netzteil (90 Watt) mit automatischer Spannungsanpassung, intelligenter Li-Ion-Akku (9 Cell), netzunabhängiger Betrieb: bis 2,5 h (je nach Applikation)

Ik wil hem namelijk gebruiken voor mn studio(ICT Opleiding op KW1C in Den Bosch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

dave01 schreef op 01 december 2002 @ 21:28:

Alleen dit....

[rml]dave01 in "[ ALDI] 2.53Ghz notebook 1699 EUR"[/rml]

Volgens mij had je daar precies hetzelfde gepost :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Laatst online: 19-09 22:29
Zeg.... een laptop met een 2,5 Ghz processor..... daar moet je volgens mij toch thermisch ondergoed bij kopen wil je dat ding nog lekker op schoot kunnen houden.... of zie ik dat verkeerd. Volgens mij stap je met rood scrotum uit de trein als je lekker heb zitten spelen.

edit: dave01 had het zelfde idee. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Rudi Vader op 01-12-2002 21:39 ]

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 23:05
Ken alleen maar mensen met ellende met die dingen.. van gesmolten behuizing, tot crashes en defecten. Al blijft het goedkoop.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

nigelator schreef op 01 December 2002 @ 22:03:
Ken alleen maar mensen met ellende met die dingen.. van gesmolten behuizing, tot crashes en defecten. Al blijft het goedkoop.
Ik ken alleen maar mensen die er met lof over spreken dus :P

PS. 3 jaar garantie, die geven ze echt niet als het spul niet deugt, en als het echt niet goed is dan heb ik 3 jaar garantie :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 07:25

JT

VETAK y0

Wanneer komt die Lidl laptop naar NL ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
JT schreef op 01 december 2002 @ 23:12:
Wanneer komt die Lidl laptop naar NL ?
De lidl laptop is ook vanaf 4 december te koop in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RudiVader schreef op 01 December 2002 @ 21:37:
Zeg.... een laptop met een 2,5 Ghz processor..... daar moet je volgens mij toch thermisch ondergoed bij kopen wil je dat ding nog lekker op schoot kunnen houden.... of zie ik dat verkeerd. Volgens mij stap je met rood scrotum uit de trein als je lekker heb zitten spelen.

edit: dave01 had het zelfde idee. ;)
waarschijnlijk omdat het gewoon in de krant stond afgelopen week ;) ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe zit dat met BTW kortingen?? Moet ik dan gewoon die bon opgeven ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 15:06:
En hoe zit dat met BTW kortingen?? Moet ik dan gewoon die bon opgeven ???
Nog noooit van BTW korting gehoord maar neem aan dat je hem op naam van de zaak wil zetten en dan de BTW terug wil hebben.
Geloof dat je dan bij het hoofdkantoor van de aldi moet zijn en daar je bon heen moet sturen. Dan kan je een factuur krijgen met je bedrijfsnaam er op enzo.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.