Schroeven en dan schuiven?
P R N D
Onduidelijke titel, onduidelijke vraag dus onduidelijk antwoord: W0t?!
If it aint broke, fix it till it is!
Zat er geen handleidingkje ofzo bij? 
Bel anders 1 to 0 op, zij kunnen je vast wel verder helpen...
Bel anders 1 to 0 op, zij kunnen je vast wel verder helpen...
Verwijderd
Hey. Welkom op GoT. Lees vooral even de FAQ. Dit soort vragen horen niet echt thuis op GoT.Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 14:37:
Ik heb bij 1to0 een miditower van 350 watt besteld, weten jullie hoe die open gaat?
cirkelzaag!!!
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
sorry, iemand anders heeft dit gvd op mijn account gepost, excuses, en voortaan geen rtfm vragen meer, ook niet door iemand anders op mijn account
OnTracK schreef op 28 November 2002 @ 14:40:
cirkelzaag!!!
P R N D
stom stom stomVerwijderd schreef op 28 november 2002 @ 14:41:
sorry, iemand anders heeft dit gvd op mijn account gepost, excuses, en voortaan geen rtfm vragen meer, ook niet door iemand anders op mijn account
die gasten beantwoorden mailtjes binnen enkele minuten.. dus of mailen of bellen... ik bedoel zij hebben tenslotte zeker zo een kast...
info@1to0.nl
kee geen tel nr maar wel email
info@1to0.nl
kee geen tel nr maar wel email
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Verwijderd
beter oppassen voortaan, als je jue Got carierre zo begint...:X
acountsharen kan zelfs een ban opleveren, maar in dit geval kon je er niks aan doen (zeg je)
acountsharen kan zelfs een ban opleveren, maar in dit geval kon je er niks aan doen (zeg je)
Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 14:41:
Laten we het deze keer dan maar door de vingers zien, een volgende keer kan accountsharing danwel vergeten uit te loggen je een waarschuwing of zelfs ban opleveren.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()