Niet met de 1 Ghz-versie. Heb wel al een paar 667-ers van de AH (= Fujitsu/Siemens) onder handen gehad, en dat waren best leuke PC-tjes. Op zich best goede componenten, en best stabiel. Alleen de kast vind ik lelijk, maar ja, da's een kwestie van smaak hé.
Virussen? Scan ze hier!
Ik heb ook alleen ervaring met de 'andere' Fujitsu/Siemens PC's. Is geen slecht spul, maar volgens mij niet écht geschikt voor een ervaren computergebruiker of tweaker.
Da's waar. Overklokken kun je vergeten, en het is ook (vaak, niet altijd) micro-ATX, dus uitbreidingruimte is ook beperkt.
Maar voor 'gewone' (lees: niet-tweakende) mensen is dit toch wel een redelijke aanrader, zeker voor zijn prijs !
Maar voor 'gewone' (lees: niet-tweakende) mensen is dit toch wel een redelijke aanrader, zeker voor zijn prijs !
Virussen? Scan ze hier!
Het moederbord bied niet veel, het is een micro atx versie, dus je hebt niet veel pci slots...
naar een 15" staren is ook niet leuk, dus het zuigt....
naar een 15" staren is ook niet leuk, dus het zuigt....
Don't You stare there, Operate!
Seppie hoe kom jij erbij dat je bij zo'n AH pc naar een 15" moet kijken. Is gewoon een 17inch. Dus dat zuigen valt wel mee!!!
Ik heb zelf die PIII-500 hondrd die ze vorig jaar verkochten. Loopt nu gewoon rustig op 620 en met m'n Geforce DDR er in kan je er best leuk mee gamen.
Ik heb zelf die PIII-500 hondrd die ze vorig jaar verkochten. Loopt nu gewoon rustig op 620 en met m'n Geforce DDR er in kan je er best leuk mee gamen.
ok, dat klinkt best positief. Het apparaat is natuurlijk niet voor mezelf, hij is voor m'n ouders (zou wel willen dat ik 1Ghz op m'n bureau had staan) 
hé enne bedankt,
hé enne bedankt,
De eerste FSC thunderbirds met thunderbirds zijn pas deze week (maandag) uitgeleverd, hoorde ik.
Zie ook deze topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/64964/2
Zie ook deze topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/64964/2
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Bij ons in gouda goverwelle staan ze onder de trap naar boven, ik kan ze zo meenemen....NOT! maar dat hoeft niet, ik krijg toch wel een 1GHz
Als ie maar snel is. Helaas kun je nauwelijks uitbreiden, waardoor je gelijk een nieuwe kast + mobo zou moeten hebben. Waarom ze er in godsnaam niet gewoon een ATX board in gepropt hebben...
You can't have everything. Where would you put it?
Verwijderd
Er zit tenminste een Geforce MX in en niet zoals bij die Packard Bell 1ghz een 16 mb TNT2 M64. De monitor van de AH pc is niet geweldig en de kast nogal plastic. De harde schijf is denk ik geen 7200 rpm exemplaar, staat nergens iets over. Conclusie: aardige pc maar niet echt voor de tweaker.
Het is een supersnelle processor met voor de rest alleen maar rotzooi erom heen om de prijs te drukken.
Een langzamere Duron of Thunderbird met kwaliteits onderdelen is waarschijnlijk sneller.
Een langzamere Duron of Thunderbird met kwaliteits onderdelen is waarschijnlijk sneller.
Is wel een aardige pc voor de non-tweaker.
Voor hetzelfde geld koop je er in de winkel ook eentje maar dan met een beter mainboard, mooiere kast en een goeie geluidskaart. Maarja voor mensen die hem niet zelf in elkaar willen zetten en geen ge-tweak er mee willen doen is het wel ok.
Voor hetzelfde geld koop je er in de winkel ook eentje maar dan met een beter mainboard, mooiere kast en een goeie geluidskaart. Maarja voor mensen die hem niet zelf in elkaar willen zetten en geen ge-tweak er mee willen doen is het wel ok.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik zou het niet weten. Maar de zalm die ik laatst bij AH heb gekocht was niet te vreten![/quote]LOL
Verwijderd
Hm, moet maar weer is me ouwe AH stofwerkjas zoeken
en dan ff magazijn in lopen ff schroeven en die tbird eruit slopen
Verwijderd
voor die prijs is het echt een goeie computer.. Vergeet niet, 1Ghz T-bird, 17 inch ,32mb videokaart, DVd ding en een brander.. etc.etc... Maarjah die vormgeving is oer en oer lelijk, wat een foeilelijk ding inderdaad..
Pagina: 1