*mobo zal wel kut zijn dus vervangen voor KT7
*mem is ook maar afwachten
Vorige zat wel goed in elkaar
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Het is te vergelijken met de fujitsu T bird/g die Bart smirt een paar jaar geleden verkocht (LACH NIET). Dit systeem zat prima in elkaar en was scherp geprijsd. Bart Smit wist er natuurlijk niks van dus de helpdesktaak lag bij fujitsu. Die gasten zijn snel en goed.
Ik zeg, leuke PC voor leuke prijs.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Heeft iemand toevallig laatst nog achter op zo een kast gekeken?
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
http://www.ah.nl/multimedia_pc/vragen/rechts.html
staat ook een plaatje van de open pc op de appie site
Wel een nadeel dat er een micro ATX moederbord in zit. Met een full-size had je veel meer gekund...
Kortom: Het is het weer nèt niet. Ik zou zelf een pc samenstellen als ik een tweaker was (en dat ben ik).
Die scanner en printer zijn daarentegen wel gaaf. Ik denk dat ik die maar eens ga aanschaffen tegen een (ik hoop voor personeel) vriendelijk prijsje... >)
De Fujitsu Siemens multimedia PC kost slechts ƒ 3.999, - plus 750 Air Miles. Zonder Air Miles betaalt u ƒ 4.249, -.
Systeem kost dus ƒ 4.249, -
Nee, maar kent wel zogenaamde On-Screen-Display. Via een knop op de monitor zijn een aantal parameters in te stellen.[/quote]huh
Ik zag laatst dus in het magazijn bij mijn AH (ik werk er) ook allemaal microsoft artikelen staan, oa gamepads, win me, en nog wat zooi, waar gaat dit heen met de supermarkt?????
Het leukse is dat de service niet eens zo slecht is.
Het is te vergelijken met de fujitsu T bird/g die Bart smirt een paar jaar geleden verkocht (LACH NIET). Dit systeem zat prima in elkaar en was scherp geprijsd. Bart Smit wist er natuurlijk niks van dus de helpdesktaak lag bij fujitsu. Die gasten zijn snel en goed.
Ik zeg, leuke PC voor leuke prijs.[/quote]Ja idd een PAAR JAAR geleden verkocht de bart smit(hallo) een T-bird nee echt!!!!!!! Dan liep die bart smit echt voor op de rest van de wereld!!!
Oh ja joh!!!
Was dacht ik een voorganger, gezien er een Asus plank in lag.
De DVD speler is zwaar ruk, en de brander was een 4x4x32 merk niet bekend.
Weet niet meer pr3ci3s wat de verdere configuratie was.
Op de kast zat een sticker van Siemens.
Mocht er meer info gewenst zijn, zal ik maandag effe kijken.
Mits de pc nog niet opgehaald is.
And The Only One
Verwijderd
1 Geluidskaart
2 Netwerkkaart(internet bijv. Chello)
USB ?
2de netwerkkaart ?
TV-kaart ?
Ik zou gewoon een andere zelf samenstellen, heb je misschien maar een 900, maar de rest is dan gelijk of beter !
ASUS TUF Gaming Z690-PLUS WIFI D4, Intel Core i5-12600KF, Kingston Fury Beast KF432C16BB1K2/32, Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 Master, Lexar NM790 2TB
voor een koop pc zeker goedkoop en best goed uitgerust.
Maar zelf samenstellen is uiteraard beter en goedkoper.
liep die bart smit echt voor op de rest van de wereld!!! [/quote]Knul, wake up !
Het model heette T-bird ! Een model is NIET, herhaal : NIET, herhaal nogmaals : NIET hetzelfde als een processor !
Snuggere gozer zeg (NOT !)
PS : Had ik al gezegd dat een model niet hetzelfde is als een processor ?
Virussen? Scan ze hier!
Meuk<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>mobo bij fujitsu/siemens altijd kut dus dat is niets nieuws... [/quote]Lees jij de vorige postings niet, of vindt jij ASUS een kut/selcht merk.
Tisssssssss Echte UT-ers weten waarom... Yea Right en jij speelt nog steeds Pacman
And The Only One
Verwijderd
Leuk pctje voor de beginners. Als je weet hoe je zelf een pc moet bouwen dan kun je dat beter doen. Goedkoper en beter..
Zal maandag kijken, maar er zit toch echt een Saus bordje in een Siemens pc.
And The Only One
Mmmmmmm, er mankeert toch echt nixs aan mijn ogen :?[/quote]Nou je icoontje kijkt toch best wel vaag!
And The Only One
Hmmmmm mischien moet ik mijn icq nummer maar weer eens verwijderen
Het is een Biostar M7VKA moederbord in micro ATX formaat
dus geen asus mobo, jammer
39
zag hem laatst ook bij iemand in een pietje bell (packard bell) hangen. bah
Hmmmmm mischien moet ik mijn icq nummer maar weer eens verwijderen[/quote]We raken toch niet gepikeerd he
And The Only One
Asus CUV4X-M micro-ATX pc 133
1 AGP 4x slot
1 AMR slot
2 PCI slot
128MB pc-133
samsung DVD
Aztech/SMLink MR2800 data/fax AMR modem
Ati Xpert 2000 32MB(128rage sjip)
Bout voor een doe-het-zelver is dus dat mobo, te weinig PCI slots.
(chello-NIC, nog een NIC naar hub, en tis vol).
Hij's wel weer jumperless te tweaken though..
733@800 (doe het nog voorzichtig)
Vergeet alleen niet voor welke doelgroep deze PC op de markt wordt gezet, namelijk de AH-klant, en niet de Tweaker.
Op zich is het geen slecht ding (zie ook de tests van soortgelijke PC's in C'T) maar er wordt wel bespaard op "niet-noodzakelijke" dingen als Mobo.
Zoals vaker worden er standaard drivers meegeleverd, dus voor modem en videokaart ga je toch wel de nieuwere drivers op Inet zoeken.
Duss.. pleur er zelf een nieuw mobo in, en je kan weer alle kanten op (ben al op zoek).
De kast zelf is er groot genoeg voor, en alle slots zijn voorgestanst.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device