Toon posts:

[Tip] centerspeaker laten werken met SBLIVE

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een beetje aan het klooien met mijn Inspire setje en het is me eindelijk gelukt om ook geluid te krijgen uit mijn center speaker. De heletijd had ik maar geluid uit 4 speakers. Het leek wel dat de center er een beetje voor spek en bonen bij stond. Ik wist wel dat de center speaker bedoelt was voor

Genoeg gepraat, hier komt die: Als je surroundmixer opent moet je bij Task "Watch Movie" aanklikken.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben :)

Verwijderd

Beetje onbenullig niet?
Is inderdaad bedoeld voor de stemmen van de mensen in de film, en PROBEERT dolby surround te geven aan je setje. Klinkt enorm blikkerig in combinatie met standaard mp3's die dat natuurlijk niet ondersteunen.

Tip nummer 2!

VOORAL NIET AANZETTEN DUS, tenzij je een film gaat kijken...

Verwijderd

Topicstarter
blikkkerig geluid? misschien bij jou speakersetje..bij mij niet :)

Verwijderd

Inderdaad met mijn audigy2 kaartje en 510d speakerset last van ja.

Maar moet ik het van jou aannemen? Jij vindt jezelf immers lekker :) hehe

Verwijderd

Topicstarter
;) BTW, ik ben nu Conquest Of Paradise aan het luisteren, klinkt echt perfect met die center erbij.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 14:56
Ofwel, gewoon proberen, klinkt er gaar, zet het dan weer uit, klinkt het beter, laat het dan staan. Maar ga niet voor andere bepalen wat wel of niet goed klinkt ;)

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Jaguar_e
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 15:35
he maar conqeust of paradise is ten eerste een cd ten tweede heeft deze soort van extra geluidsspoor zodra je hem laat afspelen op een dolby pro logic set.
Ik heb dit zelf wel eens gedaan toen ik nog een marantz reciever had die dolby pro logic kon weergeven. Bij andere cd's,mp3 was het resultaat erg karig en klonk stereo vele malen beter dan dolby pro logic

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
werkt dat ook met een audigy 1 kaart en mocht het werken moet ik dan perse de sofware van creative installeren of kan dat ook met de standaard windows software???

http://raptr.com/Doppert/about

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:14

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Wat ook gewoon werkt is het kabeltje voor het centerkanaal NIET in de schterkant van de subwoofer doen....

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 20:06:
Ik ben een beetje aan het klooien met mijn Inspire setje en het is me eindelijk gelukt om ook geluid te krijgen uit mijn center speaker. De heletijd had ik maar geluid uit 4 speakers. Het leek wel dat de center er een beetje voor spek en bonen bij stond. Ik wist wel dat de center speaker bedoelt was voor

Genoeg gepraat, hier komt die: Als je surroundmixer opent moet je bij Task "Watch Movie" aanklikken.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben :)
Ik ben misschien een beetje simpel 8)7 maarre ik kan 'm niet vinden de functie task. Nergens te vinden in mij surroundmixer. Bij de test hoor ik alle 5 de boxjes maar bij de rest niet ??? Help !!!!! |:(

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:32

bloasfist

Slot-A Crew

Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 23:45:
[...]

Ik ben misschien een beetje simpel 8)7 maarre ik kan 'm niet vinden de functie task. Nergens te vinden in mij surroundmixer. Bij de test hoor ik alle 5 de boxjes maar bij de rest niet ??? Help !!!!! |:(
Ja, das het handige van creative. Er zijn 2 soorten surround mixers in de omloop.
Bij de ene soort (een beetje blauw achtige heb je GEEN task functie). Deze is waarschijnlijk van de OEM versie van de sblive.
De andere versie (een beetje geel zwart achtige) is die functie wel aanwezig. Die hoort dan bij de retail of platinum versie oid.
Trouwens, dit is ook in de deticated sblive faq te vinden.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 13:50
Zie bloasfist
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.