Toon posts:

[word] enters verwijderen?

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag in een document alle overbodige enters verwijderen.
Tussen iedere regel tekst zit een extra enter welke ik dus weg wil hebben. Niet alle enters dus, want dan krijg ik 1 lange regel tekst :)

heeft iemand enig idee of dat uberhaupt mogelijk is?

ps. ik weet niet zeker of dit topic in WOS hoort maar aangezien het hier het dichtste bij kwam plaats ik het hier maar.

tnx

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Is mogelijk ja... Zoeken en vervangen. 2 enters voor 'zoeken' en 1 voor 'vervangen'

Beetje basic dit

Bovendien hoort dit niet in WOS thuis maar in Software Algemeen [SA]

[ Voor 34% gewijzigd door WFvN op 27-11-2002 17:49 ]

Verwijderd

wfvn schreef op 27 November 2002 @ 17:48:
Is mogelijk ja... Zoeken en vervangen. 2 enters voor 'zoeken' en 1 voor 'vervangen'

Beetje basic dit
Lijkt me niet dat dit werkt in een single-line invoerveld :?
@topicstarter: Wat denk je van codes weergeven?

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dit hoort zeker niet in WOS, kijk maar eens naar Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 en Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

Probeer eerst zelf eens wat uit enzo. Het is niet de bedoeling dat je "als je er even niet uitkomt" direct een topic opent.

[ Voor 43% gewijzigd door SH007 op 27-11-2002 17:50 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 -> Welke topics kan ik hier nu plaatsen?
Elk topic dat iets met Windows te maken heeft. Topics zoals "windows doet dit en dat niet" en "windows boot niet meer". Topics zoals "Office werkt niet onder Windows 2000" horen in Software Algemeen, hetzelfde geldt voor vragen als "ik krijg mijn netwerk niet aan de gang", die horen in Network Troubleshooting. Voordat je begint aan een topic, kijk eerst eens in de search of het antwoord daar al niet instaat. Voor de rest is alles welkom. Zo niet, dan wordt het alsnog verplaatst naar het goede forum. Gebruik ook een beetje je eigen inzicht waar je topic het beste thuishoort.
maar ik denk dat je er met search/replace wel uitkomt.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Dit topic is gesloten.