Verwijderd
Heb je helemaal gelijk in, maar in de gedrukte versie (en daar istie voor bedoeld) is het een stuk makkelijker. Ik kan natuurlijk een grotere uploaden, maar dan wordt de layout van mn tweakers foto-album vern*kt...Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 18:42:
De woorden Grafisch en digitaal zijn nauwelijks leesbaar; in zoverre dat je er veel moeite voor moet doen voordat je het kunt lezen.
Het is een HCA. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik zelf ook de zorg had of het achtergrondje nog wel een beetje herkenbaar was, maar toen mijn vriendin 'm herkende, was mijn zorg verdwenen...Ik kan overigens niet zien wat er op die foto staat... kun je misschien een toelichting geven?

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Verwijderd
Mery Krismas is dan behoorlijk bewust foutgeschreven, duh
Verwijderd
PUCCA!!!!!!!
GAAF! Zelf gemaakt of ergens vandaan gehaald?
(Iguana is namelijk nog steeds opzoek naar een mooi Pucca t-shirt!)
Verwijderd
Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 11:40:
mijn kerstkaart:
www.ai.rug.nl/~wimer/kerstman/
(laatste flash player nodig)
is 1991 punten goed? Ik zal eens 2003 proberen te halen
edit: 6745
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 12:54 . Reden: alcoholpercentage: ]
Die game is trouwens erg cool!!!
[ Voor 6% gewijzigd door IschaGast op 20-12-2002 12:59 ]
Verwijderd
Score boven de 7000 moet lukken trouwens
De punten die je voor de rendieren krijgt worden steeds minder naarmate ze langer rondlopen, da's misschien een tip...
En natuurlijk zo snel mogelijk door het leven heen cruisen waardoor er meer tijd bij je punten wordt opgeteld.
Verwijderd
kerstkaart 1 (moet nog preloadertje voor en actionscript is gedaan door bram.)
kerstkaart 2 (sorry voor popup maar dan komt ie beter uit, dat merk je wel)
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 13:27 ]
Verwijderd
Nou uhhVerwijderd schreef op 20 December 2002 @ 01:31:
[...]
PUCCA!!!!!!!![]()
![]()
GAAF! Zelf gemaakt of ergens vandaan gehaald?
(Iguana is namelijk nog steeds opzoek naar een mooi Pucca t-shirt!)
zo doe je dat dus
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
maar dat vind ik niet zo erg, ik vind het namelijk een erg strakke kaart!Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 17:53:
oh jee bop is stout voor de layout
zelf getekend @ PDA
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Verwijderd

effe snel een kerstkaart omdat dat eigenlijk wel effe leuk was, 10 minuten werk, ben er niet kapot van maar wou het toch laten zien
Iguana, check de bijenkorf maar eens, daar hebben ze bergen pucca zut meen ik
Verwijderd
Mijn kerstgroet
Verwijderd

Torremolinos (ja,.. uh er woont familie
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 20:54 ]
Verwijderd
terug aan mophor: Ja weet ik: mijn mooie tas komt er ook vandaan. Maar ik wil ook nog een t-shirt hebben! En ze hadden er maar 1 lelijke van. (onderstaande plaat zal je trouwens bekend voorkomen
Iguana heeft dit jaar ook zelf een kerstkaart gemaakt en zojuist op de bus gedaan! Mijn kerstengel (gaat ook nog in een andere creatie terug komen):

Alles wat je ziet is zelf getekend. Dit is een verkleinde versie.
Ik moet zeggen dat ik de kwaliteit van de foto-digitale afdruk service van Kruitvat tegen vond vallen in tegenstelling tot de AH. Meer mensen hier ervaring mee? Bovendien duurde het 5 werkdagen voordat ik ze op kon halen!
Verwijderd
leuk cazzVerwijderd schreef op 20 december 2002 @ 19:37:
Niet zo geweldige art als de kaart boppie of zo speelbaar als die van Massa in het gras. Maar hij is home build en het is kerst.
Mijn kerstgroet
Verwijderd
Probeer fotoquelle.nl eensVerwijderd schreef op 20 december 2002 @ 20:40:
Alles wat je ziet is zelf getekend. Dit is een verkleinde versie.
Ik moet zeggen dat ik de kwaliteit van de foto-digitale afdruk service van Kruitvat tegen vond vallen in tegenstelling tot de AH. Meer mensen hier ervaring mee? Bovendien duurde het 5 werkdagen voordat ik ze op kon halen!
Verwijderd
de betreffende kerstkaart:

(hier zijn dus 20 verschillende van maar ik ga ze maar niet allemaal posten, verschil zit in de namen en de fotootjes onderaan, da's allemaal persoonlijk)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 11:21 ]
Verwijderd
hoezo Mario rip-offVerwijderd schreef op 20 December 2002 @ 11:40:
mijn kerstkaart:
www.ai.rug.nl/~wimer/kerstman/
(laatste flash player nodig)
Maar dit is nog eens origineel
Good going dude...
Verwijderd
Hehe, ja tuurlijk is het een mario rip-off, maar de gameplay daarvan heeft zich gewoon al lang bewezen, die werkt als een treinhoezo Mario rip-off
Maar dit is nog eens origineel
Good going dude...
Verwijderd

En toen vroeg de scouting aan mij of ik even een kerst cd kon samenstellen...
Met allemaal van die verschrikkelijke zoetsappige liedjes...
hint: let op de ondertitel...
Verwijderd
Het is een flash animatie geworden van bijna 1 minuut.
En hij staat op mijn splash: http://www.BDisOKE.nl
Ik vroeg me net af of die al gepost was
Verwijderd
http://www.gelukkig2003.nl heb ik voor mijn fijne baas gemaakt, en heb er ook maar een voor mezelf aan toegevoegd...
http://jurrieburrie.gelukkig2003.nl
Verwijderd
zou je anderen niet laten oordelen over wat beter is? Ik kan niet echt gecharmeerd raken van dit soort opmerkingen
je persoonlijke kaart is trouwens volledig onleesbaar voor me, en ik heb niet bepaald slechte ogen geloof ik
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 17:34 . Reden: alcoholpercentage: ]
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Echt heel gaaf gedaan, complimentenVerwijderd schreef op 23 December 2002 @ 13:41:
Mijn kerstkaart is ook klaar.
Het is een flash animatie geworden van bijna 1 minuut.
En hij staat op mijn splash: http://www.BDisOKE.nl
Doe het dan ook echt beterVerwijderd schreef op 23 December 2002 @ 17:26:
HAHA, ikke kan het lekker beter
http://www.gelukkig2003.nl heb ik voor mijn fijne baas gemaakt, en heb er ook maar een voor mezelf aan toegevoegd...
http://jurrieburrie.gelukkig2003.nl
Vooral die van jezelf vind ik niks bijzonders.
De taalfout is nog wel te lezenVerwijderd schreef op 23 December 2002 @ 17:33:
[...]
edit:
je persoonlijke kaart is trouwens volledig onleesbaar voor me, en ik heb niet bepaald slechte ogen geloof ik
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Verwijderd

Hier is mijn E-mail kerstkaart. Beide renderings in bryce, text in photoshop..
Iets kleiner voor de tweakers layout gemaakt..
Het is 'Axsoft group wishes you...' en ik imho is het nogal overdreven om voor 1 bedrijf een vrij 'globaal' domein weg te kapen. Ze hebben toch wel een eigen site waar hij op kan, of hebben ze gewoon een hoge dunk van zichzelf en geld te veel?
</galspuw>
Mijn kaart komt maar online... gedrukte kaartjes lukken niet meer
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Hehe, heb gewoon op Christmas tree cartoon oid met Google images gezocht
Het is overigens de bedoeling dat ie er een beetje "suf" uitziet...
Verwijderd
Probeer het perspectief van de letters overeen te laten komen met het perspectief van de kaart, wat natuurlijk een beter beeld geeftVerwijderd schreef op 23 december 2002 @ 19:14:
[afbeelding]
Hier is mijn E-mail kerstkaart. Beide renderings in bryce, text in photoshop..
Iets kleiner voor de tweakers layout gemaakt..
Probeer ook eens de kaart zelf een schaduw op de sneeuw te laten werpen, voor een natuurgetrouwer beeld
Verwijderd
hehe, beide dingen die je zegt zijn ook aanwezig. De letters zijn eerst op het plaatje gezet en daarna is het plaatje op het kaart model gezet. De schaduw is aanwezig en idd een beetje klein.Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 20:20:
[...]
Probeer het perspectief van de letters overeen te laten komen met het perspectief van de kaart, wat natuurlijk een beter beeld geeft
Probeer ook eens de kaart zelf een schaduw op de sneeuw te laten werpen, voor een natuurgetrouwer beeld
Stelt idd niet veel voor maar het gaat toch om het idee, best goed voor n eerste keer flash
normaal houd ik me met muziek bezig, alhoewel de loop ook niet helemaal strak is
Verwijderd

Dan wens ik nu gelijk maar ff iedereen een gelukkig nieuwjaar toe alvast... En niet teveel drinken allemaal
EDIT: Staat een andere nickname in, omdat ik die nickname vaak gebruik op andere fora en op MSN
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 12:11 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Man_in_a_shed op 31-12-2002 12:17 ]
What a terrible world we live in where ninjitsu can't solve our problems
Verwijderd
We zijn er best een lange tijd aan bezig geweest, maar dat is de laatste paar jaar een beetje traditie geworden
We posten hem nu pas omdat het in de eerste plaats bedoelt was voor onze klanten.
Nu is het jullie beurt
Klik --> Vuurwerk Show
ps wel je speakers ff aanzetten!!!!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 09:47 ]
Netjes hoor.
Mocht niet, had ik beloofdwillem169 schreef op 07 January 2003 @ 09:54:
Shame on Hanglooz dat 'ie het niet postte
Netjes hoor.
Kosstte de nodige moeite want het is best intrigerend om naar te kijken en mee te spelen