drm, sorry voor de uitroeptekens, het is een vervelende gewoonte geworden, doe het zelfde wanneer ik een vraag stel. (vb. hoe is 't ?!?!?!?) ...
Maar goed, bedankt voor de feedback, ik zal nog eens kijken wat ik ermee kan doen. Mijn idee was ten eerste om iets anders te nemen dan de standaard kerstboom foto's ed. Maar ik zal nog eens kijken wat ik hiervoor in de plaats kan zetten. Vind deze foto dus een enorme sfeer uitstralen (maar misschien is het mijn smaak, hou erg veel van donkere kille foto's, film noir stijl ed.). Wat het adres betreft, ik wil dus dat het het logo vervangt op de achterkant, en daarom is het zo op elkaar gedrukt. Zal morgen op mijn werk eens kijken of ik nog wat kleine aanpassingen kan maken voordat hij naar de drukker gaat. Nogmaal bedankt!
Opzich de foto spiegelen kan wel leuk uitpakken, als het ware is TMLC (logo) de warme, veilige plek waar de man dan naar toe loopt. Ik ga morgen ook nog experimenteren met andere foto's.
Of TMLC a'dam nog bestaat? op papier wel!
Binnenkort de nieuwe TMLC site online! kijk vooral ook naar de sitemap

... hele ding word genereerd uit een XML bestand, is echt HELEMAAL dynamisch, heeft me behoorlijk wat kopzorgen bezorgd, maar is toch gelukt. Dus check it out!!!!
[
Voor 77% gewijzigd door
Verwijderd op 11-12-2002 19:56
]