Ik ben dus van plan om mijn Raidconfiguratie te gaan upgraden, en ben eigenlijk benieuwd of het mogelijk is om een controller te vernieuwen waarbij mijn huidige configuratie behouden blijft.
Huidige specs: Promise Fasttrack66 met twee WD 20Gb 5400rpm schijven in Raid-0 onder Win-XP Home.
De bedoeling is om uiteindelijk de hele configuratie te vervangen door een nieuwe Promise-kaart (weet nog niet exact welk model) met 2x nieuwe 7200rpm schijven.
Omdat ik die schijven nu nog niet kan aanschaffen (jaja.., Chrasher moet daar ook voor sparen
) wil ik beginnen met die nieuwe controller, maar alleen als het mogelijk is om mijn huidige RAID-configuratie over te nemen.
Dus de uiteindelijke vraag is, of ik met die nieuwe kaart en "dezelfde instellingen" (HD's op dezelfde bus, zelfde stripe-set, etc..) kan blijven draaien.
Huidige specs: Promise Fasttrack66 met twee WD 20Gb 5400rpm schijven in Raid-0 onder Win-XP Home.
De bedoeling is om uiteindelijk de hele configuratie te vervangen door een nieuwe Promise-kaart (weet nog niet exact welk model) met 2x nieuwe 7200rpm schijven.
Omdat ik die schijven nu nog niet kan aanschaffen (jaja.., Chrasher moet daar ook voor sparen
Dus de uiteindelijke vraag is, of ik met die nieuwe kaart en "dezelfde instellingen" (HD's op dezelfde bus, zelfde stripe-set, etc..) kan blijven draaien.
edit:
AAaaarrggh..., kan iemand even de titel fixen.. Riad i.p.v. Rais
AAaaarrggh..., kan iemand even de titel fixen.. Riad i.p.v. Rais
[ Voor 8% gewijzigd door Chrasher op 27-11-2002 10:39 ]
PSN-id: Chrasher