mp3 broadcast synchroniseren

Pagina: 1
Acties:

• scaver
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-07-2025
Ik wil via een broadcastserver mp3's uitzenden.
Deze moeten via div pc's tegelijk afgespeeld worden. Dus pc 1 mag geen verschil vertonen met de muziek van pc2. Zijn er programma's waarmee ik kan synchroniseren? Dit ivm een huisfeestje binnenkort waarbij we het hele huis willen voorzien van muziek. Het is nl. niet de bedoeling dat er een paar seconde vertraging tussen de diverse kamers zit. Kabels trekken is geen optie! In het verleden heb ik wel eens gezonden over de coax en dan via de videorecorder op de versterker. Maar misschien zijn er andere handige mensen die een betere (makkelijkere) oplossing hebben.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:32

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

der zijn plugins voor winamp die dat realiseren. om winamp te synchroniseren via netwerk. maar dat had je eigenlijk zelf ook wel kunnen vinden op winamp.com. is bovendien ook hier al vaker ten sprake gekomen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• scaver
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-07-2025
Orion84 schreef op 26 November 2002 @ 19:57:
der zijn plugins voor winamp die dat realiseren. om winamp te synchroniseren via netwerk. maar dat had je eigenlijk zelf ook wel kunnen vinden op winamp.com. is bovendien ook hier al vaker ten sprake gekomen.
Je bedoelt netsync zeker? Helaas is dat niet wat ik zoek. Dit werkt alleen als men de playlist van de voren bekend heeft gemaakt. Helaas weet ik niet hoe snel de stemming :) erin zit!
Ik heb ook al in verschillende draadjes en natuurlijk ook google/winamp gezocht. Maar ik kan niets krijgen wat voldoet.
Kun je me niet een hint/richting op duwen?