Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Ehmz dit is neem ik aan een XP probleem dus ik zie het probleem niet echt en wat kan ik er verder aan toevoegenSaekerhett schreef op 26 november 2002 @ 18:48:
Ten eerste heb je een verkeerde topictitel en ten tweede is de startpost veel te beknopt...
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Lees de WOS Policy eerst maar eens goed doorpossibe schreef op 26 November 2002 @ 18:51:
[...]
Ehmz dit is neem ik aan een XP probleem dus ik zie het probleem niet echt en wat kan ik er verder aan toevoegen
[ Voor 4% gewijzigd door Saekerhett op 26-11-2002 18:55 ]
Welke XP versie? Tis idd te weinig info, we kunne niet ruiken wat er allemaal gebeurt hoor, wat denk jen Energiebeheer mischienpossibe schreef op 26 november 2002 @ 18:51:
[...]
Ehmz dit is neem ik aan een XP probleem dus ik zie het probleem niet echt en wat kan ik er verder aan toevoegen
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.
Verwijderd
Ah, typisch een geval van een PC die te weinig aandacht krijgt, voortaan elke dag verplicht even aaien over de kast, dat doet wonderenpossibe schreef op 26 november 2002 @ 18:47:
Zijn pc wil namelijk niet meer in standby gaan enig idee hoe dit kan?, het enigste wat je ziet is een grijs scherm
Nee, even serieus, je moet echt meer info geven, hier kunnen wij niets mee. Vertel bijvoorbeeld even wat voor configuratie de PC heeft, of het XP Home of Professional is, sinds wanneer hij het probleem heeft, of er nog veranderingen zijn geweest aan het systeem, of energiebeheer aan staat, dat soort dingen....
Verder gaan wij je hier geen topictitel voorkauwen, dat moet je zelf maar doen. Met een beetje creativiteit moet dit lukken lijkt mij. Als je eentje hebt, meldt dit dan dmv een topicreport of vraag een topictitelchange aan in Schop een Modje.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 19:10 ]
Rechtsklik Deze Computer > Eiegenschappen > tabblad Hardware > klik op Apparatenbeheer.
Je ziet daar dan allemaal groepen staan, druk op het plusje voor het woord Computer, dan schuift er een soort submenuutje onderuit.
Als daar staat: standaard PC: dan klopt het dat er geen stand-by functie is.
Als er staat: Advanced Configuration and Power I... (ACPI) PC -ik kom even niet op het laatste woord
Zaols de anderen al zeggen: meer info, welk moederbord heb je, en welke BIOS versie zit erop?
[ Voor 4% gewijzigd door Rafe op 26-11-2002 19:13 ]
Verwijderd
Daarna kun je nog even kijken of er nieuwere drivers zijn voor je kaartjes.
possibe schreef op 26 november 2002 @ 18:51:
Of het een probleem van XP zelf is, of van je hardware, of van je drivers, is nog maar de vraag; either way, je topictitel is te algemeen. Ook je topicstart voldoet niet aan de door ons gevraagde eisen dus gaat deze dicht.
Neem de tips in dit topic ter harte, ga eerst zelf even op onderzoek uit, en kom je er dan nog niet uit, maak een nieuw, duidelijk topic
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Dit topic is gesloten.
![]()