Toon posts:

canal+ en winfast tv2000 xp

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heeft er iemand ervaring mee of het mogelijk is om met deze kaart en een proggie zoals cablescript het signaal van canal+ te decoderen ?

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:03

Richard

Kuru Kuru Kururin

Is een klein beetje illegaal, ben bang dat deze op slot gaat. Ik help je dus ook niet verder om mezelf te beschermen tegen modjes ;)

20*350ZO45°

• PJKs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 11:07

PJKs

Young, Free and Single

Ik heb een Canal+ abonnement thuis... Erg moeilijk om ervanaf te komen. De vorige keer dat ik het wilde opzeggen was net de week ervoor automatisch voor een jaar verlengd. Maar als ik abonnee ben, is het dus legaal voor mij om dat op de computer te decoderen...? Ik wil wel weten hoe het moet...

ja, graag!

Verwijderd

no can do

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

PJK schreef op 26 November 2002 @ 19:13:
Ik heb een Canal+ abonnement thuis... Erg moeilijk om ervanaf te komen. De vorige keer dat ik het wilde opzeggen was net de week ervoor automatisch voor een jaar verlengd. Maar als ik abonnee ben, is het dus legaal voor mij om dat op de computer te decoderen...? Ik wil wel weten hoe het moet...
Kan best, maar anderen die geen abbo hebben kunnen er ook hun vordeel mee doen. Liever niet dus.

Dat is net zoiets als een vraag als: "Ik heb een licentie van Windows XP Pro maar ik ben de CD-ROM kwijt. Weet iemand waar ik Windows XP Pro kan downloaden?"

[ Voor 5% gewijzigd door Ferdo op 26-11-2002 19:18 ]

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 14:56
niet gewenst

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.