Toon posts:

belcompany verzekering

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet hier iemand of waterschade vergoedt wordt als je je telefoon hebt laten verzekeren bij belcompany?

• MortalPiso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 18:15
Hmm, bij T for Telecom zit er bij de verzekering wel "ongelukjes" inbegrepen. Maar ik weet niet hoe het bij de belcompany is.

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
volgens mij wel, waar heb je anders zo'n verzekering voor? Die is voor waterschade, diefstal, valschade ed. En MOCHT waterschade niet gedekt zijn, dan kan je altijd zelf nog voor wat valschade (makkelijk) of diefstal (erg makkelijk :D) zorgen.

Andere dingen worden gewoon onder garantie afgehandeld namelijk.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:09
Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 12:33:
Weet hier iemand of waterschade vergoedt wordt als je je telefoon hebt laten verzekeren bij belcompany?
Ik zou geen verzekering nemen, mijn nokia 8210 viel niet onder de garantie. Ik had um "zogenaamd" namelijk laten vallen :( Iedereen weet dat die telefoons brak zijn. In iedergeval hij viel niet onder de garantie wegens beschading die ik zogenaamd zelf had aangericht. Belcompany verdient gewoon aan die verzekeringen en als je dan binnen komt om je schade te verhalen via hun verzekering verzinnen ze wel weer een andere smoes. Belcompany heeft het voor mij verpest, ik koop nooit meer iets bij die hufters.

Verwijderd

Topicstarter
dus wordt niet vergoedt als ik een glas drinken over me telefoon heb laten vallen?

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:09
Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 12:46:
dus wordt niet vergoedt als ik een glas drinken over me telefoon heb laten vallen?
Weet ik wel 100% zeker en anders vraag je eerst een kopie van de kleine lettertjes. Ik bedoel hiermee de achterkant van het verzekerings contract. Daar staan alle regels die van toepassing zijn.

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Wat is dan het hele nut van zo'n verzekering? Als ze niks uitbetalen......

Gewoon een kapotte phone wordt door de garantie gedekt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het verzekerings contract wel, dus zal daar eens op kijken, maar kan daar helemaal niks van waterschade op vinden. Dus ik dacht ik vraag het maar even.

Verwijderd

Die verzekering heb je geen ruk aan, Ze komen altijd wel met een smoes dat het aan jezelf lag en dat je hem expres hebt laten vallen ofdat er weer ergens in de kleine letters staat dat diefstal uit je auto niet gedekt wordt etc...
Als je het geld wat zo'n verzekering kost appart legt kun je als je foon stuk is gewoon een nieuwe kopen omdat die dingen (als je voledige dekking wilt) schandalig duur zijn. :(

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 13:18

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Lees deze draad maar eens.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
De verzekeraars vergoeden schade als gevolg van een plotseling van buitenaf op de telefoon inwerkende gebeurtenis. Wat valt daar dan onder???

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 19:06 ]

Verwijderd

Als je de verzekering van Vodafone hebt dan is het wel gedekt, en bij belcompany niet!

Verwijderd

Topicstarter
Dus eigenlijk is die verzekering van belcompany voor niks? Want wat dekt ie dan wel?

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 18:54

T-Junkie

user brain not connected...

waterschade is zover ik weet vergoed....
of ze moeten dingen veranderd hebben
(ik heb een tijdje bij BC gewerkt)
welke verzekering heb je?

ProAssist of Heijmerinks?
je kan het volgens mij op www.proassist.nl (ofzo, zoek ff) nakijken

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de proassist verzekering, ik hoop dat waterschade vergoedt wordt.
Weet je zeker dat dit vergoedt wordt?

Verwijderd

Topicstarter
op www.proassist.nl is niks te vinden volgens mij, of kijk ik er nu over heen?

Verwijderd

ook ik heb die belcompany verzekering... impulsaankoop geweest...

maar toendertijd snel het contract doorgelezen en wat mij opviel was;

je krijgt je telefoon terug als hij gejat is, en je kan vormen van braak laten zien...
*maar nu vraag ik mij dus af, heb je niet gewoon altijd je mobiele telefoon bij?! wie laat dat ding nu achter in de auto!? heeel errug onlogisch allemaal...

Verwijderd

bij een belcompany verzekering ben je verzekerd voor val en water schade en diefstal alleen bij braak !!! heb net het volledige bedrag vergoed gerkegen van me nokia 9210i terug . 949 :D euro's .(voor waterschade)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 13:18

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hier zijn de voorwaarde van de verzekering die BC aanbied

Voorwaarde

edit:
sorry voor deze *schop*

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"