Andere dingen worden gewoon onder garantie afgehandeld namelijk.
Ik zou geen verzekering nemen, mijn nokia 8210 viel niet onder de garantie. Ik had um "zogenaamd" namelijk laten vallenVerwijderd schreef op 26 november 2002 @ 12:33:
Weet hier iemand of waterschade vergoedt wordt als je je telefoon hebt laten verzekeren bij belcompany?
Weet ik wel 100% zeker en anders vraag je eerst een kopie van de kleine lettertjes. Ik bedoel hiermee de achterkant van het verzekerings contract. Daar staan alle regels die van toepassing zijn.Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 12:46:
dus wordt niet vergoedt als ik een glas drinken over me telefoon heb laten vallen?
Gewoon een kapotte phone wordt door de garantie gedekt.
Verwijderd
Als je het geld wat zo'n verzekering kost appart legt kun je als je foon stuk is gewoon een nieuwe kopen omdat die dingen (als je voledige dekking wilt) schandalig duur zijn.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 19:06 ]
of ze moeten dingen veranderd hebben
(ik heb een tijdje bij BC gewerkt)
welke verzekering heb je?
ProAssist of Heijmerinks?
je kan het volgens mij op www.proassist.nl (ofzo, zoek ff) nakijken
Weet je zeker dat dit vergoedt wordt?
Verwijderd
maar toendertijd snel het contract doorgelezen en wat mij opviel was;
je krijgt je telefoon terug als hij gejat is, en je kan vormen van braak laten zien...
*maar nu vraag ik mij dus af, heb je niet gewoon altijd je mobiele telefoon bij?! wie laat dat ding nu achter in de auto!? heeel errug onlogisch allemaal...
Verwijderd
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dit topic is gesloten.
![]()