Oke ik ben best wel n00b op het gebied van digital theatre.
Ik heb sinds kort een versterker die DTS en DD ondersteunt even als mijn DVD speler. Nu wou ik es een DVDtje kijken in DD en met DTS alleen krijg ik geen DTS
Ik heb het getest met Jurrassic Park 3.
Nu wou ik even een aantal facts duidelijk krijgen
- Voor DD en DTS moe tje DVD speler en je AMP het ondersteunen ??
- Je DVD speler moet Digitaal verbonden zijn met je AMP ?
- Beste digitale verbinding tussen DVD en AMP is Optisch kabeltje ?
- Je hebt alleen een optisch kabeltje nodig voor _ALLE_ geluid van DVD naar AMP ( en een gele tulpje voor video
)
Wie voorziet mij van antwoorden ? je kan evt voorbeelden laten zien ( uitleggen)
Ik had eergisteren een topic datk geen DD kon krijgen , naja dat kwam doordat ik geen Digitale input had ( heb net ff kabeltje gekocht en DD werkt
)
Ik heb sinds kort een versterker die DTS en DD ondersteunt even als mijn DVD speler. Nu wou ik es een DVDtje kijken in DD en met DTS alleen krijg ik geen DTS
Nu wou ik even een aantal facts duidelijk krijgen
- Voor DD en DTS moe tje DVD speler en je AMP het ondersteunen ??
- Je DVD speler moet Digitaal verbonden zijn met je AMP ?
- Beste digitale verbinding tussen DVD en AMP is Optisch kabeltje ?
- Je hebt alleen een optisch kabeltje nodig voor _ALLE_ geluid van DVD naar AMP ( en een gele tulpje voor video
Wie voorziet mij van antwoorden ? je kan evt voorbeelden laten zien ( uitleggen)
Ik had eergisteren een topic datk geen DD kon krijgen , naja dat kwam doordat ik geen Digitale input had ( heb net ff kabeltje gekocht en DD werkt
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA