Stats zijn weer back @ right track en meteen scoren we weer een #3 daily, zo moet het mensen! Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de TSC client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
Ja zo gaat het idd beter. Als ik nu meer van die makkelijke candidats kreeg...
Iederen gefeliciteerd met de mijlpaaltjes!
Trouwens griz op jouw statspagina's snap ik niet wat die laatste 2 grafiekjes betekenen.
Je pagina's gaan nu wel iets sneller dan een aantal weken geleden, maar nog niet zo snel genoeg (niet dat je dat nog niet wist...).
Hoe staat het eigenlijk met het coden?
Edit:
First Post!
WOEI!
WOEI!
WOEI!
.............
DUZZzzz.....
Trouwens griz op jouw statspagina's snap ik niet wat die laatste 2 grafiekjes betekenen.
Je pagina's gaan nu wel iets sneller dan een aantal weken geleden, maar nog niet zo snel genoeg (niet dat je dat nog niet wist...).
Edit:
First Post!
WOEI!
.............
DUZZzzz.....
[ Voor 14% gewijzigd door ArmEagle op 26-11-2002 09:53 ]
Anoniem: 26550
Grizstats 2.0 zijn in betaversie, heb het grootste gedeelte al staan. Moet alleen nog de hele useradmin maken, en dan natuurlijk nog 12 kleine leuke dingetjes maar die kunnen ook wel laterArmEagle schreef op 26 November 2002 @ 09:51:
Ja zo gaat het idd beter. Als ik nu meer van die makkelijke candidats kreeg...
Edit:
First Post!
WOEI!WOEI!
WOEI!
![]()
.............
DUZZzzz.....
Anoniem: 27359
WOW, wat een mooie output vandaag mensen!
En als het meezit over een paar daagjes weer een plekje hoger!
Dynamite wil Heineken feliciteren met zijn mooie output EN mooie mijlpaal
Dynamite wil Heineken feliciteren met zijn mooie output EN mooie mijlpaal
Heineken: gefelici met deze mooie flush.
Uiteraard ook alle mijlpalers gefeliciteerd.
Uiteraard ook alle mijlpalers gefeliciteerd.
Feliciteer ik hem nog voor het behalen van die Top 15 notering!
Alle mijlpaalbehalers gefeliciteerd en op naar het volgende slachtoffer
Alle mijlpaalbehalers gefeliciteerd en op naar het volgende slachtoffer
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Bedankt. 
* Heineken
naar alle DPC-ers
Dit was mijn afscheidsflush. Ik stop met DC. Het kost me te veel tijd en de performance van m'n machines gaat er merkbaar van achteruit. 't Was gezellig....
* Heineken

Dit was mijn afscheidsflush. Ik stop met DC. Het kost me te veel tijd en de performance van m'n machines gaat er merkbaar van achteruit. 't Was gezellig....
Jammer dat je gaatHeineken schreef op 26 November 2002 @ 11:10:
Bedankt.
* Heineken [afbeelding] naar alle DPC-ers
Maar iig wel een gave afscheids flush
Heineken je zou ook een lichtere client kunnen gebruiken toch
van een ander project.. je gaat toch niet stoppen met DC
van een ander project.. je gaat toch niet stoppen met DC
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Whaaaaa, lekkere flush Heineken, ik kon niet eens proosten toen je voorbij kwamHeineken schreef op 26 November 2002 @ 11:10:
Bedankt.
Jammer dat je stopt, ik hoop dat je nog eens terugkomt als wij je weer voorbij gaan ofzo
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Uhm voor het eerst in tijden dat NC niet op #1 daily staat, way to go !!!!!
Gefeliciteerd Heineken
Wel erg jammer dat je ermee stopt... geen andere projecten intressant voor je ?
Gefeliciteerd Heineken
Wel erg jammer dat je ermee stopt... geen andere projecten intressant voor je ?
[ Voor 30% gewijzigd door ParaNoiMia op 26-11-2002 12:36 ]
* Mobster vindt dat Heineken niet mag stoppen. 
Je hebt er altijd veel tijd in gestoken (ook voor andere DPC'ers, zie de FAQ's bijvoorbeeld). Misschien kan je het voortzetten op een laag pitje? Gewoon een makkelijke, lichte client (dnet?) op je thuis PC ofzo? We'd hate to see you go
Je hebt er altijd veel tijd in gestoken (ook voor andere DPC'ers, zie de FAQ's bijvoorbeeld). Misschien kan je het voortzetten op een laag pitje? Gewoon een makkelijke, lichte client (dnet?) op je thuis PC ofzo? We'd hate to see you go
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ik stop d'r echt helemaal mee. 1 van m'n 2 pc's is gistreren totaal gecrashd nadat er iets doorgebrand is. Ik heb zo m'n vermoedens dat de constante full load hem niet ten goede kwam. Verder is er bij m'n andere pc (laptop) duidelijk merkbaar dat de boel langzamer gaat en maakt hij veel meer lawaai. Over de stroom kosten zal ik het maar niet hebben. Ik heb gewoon de tijd, de zin en het geld er niet meer voor.
Dat is jammer, maar ik kan het wel begrijpen. Blijf je nog wel af en toe op het forum kijken en reageren of echt helemaal niks meer?Heineken schreef op 26 november 2002 @ 13:50:
Ik stop d'r echt helemaal mee. 1 van m'n 2 pc's is gistreren totaal gecrashd nadat er iets doorgebrand is. Ik heb zo m'n vermoedens dat de constante full load hem niet ten goede kwam. Verder is er bij m'n andere pc (laptop) duidelijk merkbaar dat de boel langzamer gaat en maakt hij veel meer lawaai. Over de stroom kosten zal ik het maar niet hebben. Ik heb gewoon de tijd, de zin en het geld er niet meer voor.
Very nice!
*wacht in spanning af*Anoniem: 26550 schreef op 26 november 2002 @ 10:07:
[...]
Grizstats 2.0 zijn in betaversie, heb het grootste gedeelte al staan. Moet alleen nog de hele useradmin maken, en dan natuurlijk nog 12 kleine leuke dingetjes maar die kunnen ook wel later
Ik zal waarschijnlijk nog wel een poosje verslaafd zijn.JustMe_ schreef op 26 November 2002 @ 15:07:
[...]
Dat is jammer, maar ik kan het wel begrijpen. Blijf je nog wel af en toe op het forum kijken en reageren of echt helemaal niks meer?
Congrats met je flush trouwens! Zeer lekker.
ssshhhhtttt!!!Heineken schreef op 26 November 2002 @ 16:28:
[...]
Ik zal waarschijnlijk nog wel een poosje verslaafd zijn.
Congrats met je flush trouwens! Zeer lekker.Was dit vantevoren ook al zo gepland of is dit een reactie op m'n flush?
Anoniem: 58821
Joh jammer dat je weg gaat , iid nice flusch, wie doet dit naHeineken schreef op 26 November 2002 @ 11:10:
Bedankt.
Anoniem: 29309
heineken: Erg jammer dat je ermee stopt, het was idd gezellig!
Aggression weer een mijlpaaltje
(andere paaltjes ook gefeliciteerd natuurlijk!)
Aggression weer een mijlpaaltje
Het was van te voren gepland om te flushen als we meer als glurp hebben, zo'n 4500 dus. Dat jij precies de dag hiervoor een MF deed maakt het nog even leuker, zorgen we samen toch nog een keertje voor 2 leuke dagen van DPC @ TSCHeineken schreef op 26 November 2002 @ 16:28:
[...]
Ik zal waarschijnlijk nog wel een poosje verslaafd zijn.
Congrats met je flush trouwens! Zeer lekker.Was dit vantevoren ook al zo gepland of is dit een reactie op m'n flush?
TigZ bedankt, kan me herrineren dat jij ook een keer een leuke flush deed
ChaosCow: wij doen ons best, zie de DPCH van morgen
Blistimo, grote vriend, drinkebroeder, Spiritkeeper voor de DPC enz. enz. enz. (anders denken ze nog dat ik wat van je gedaan wil hebben) Wordt het niet is tijd om een lijstje MFers in de stats op te nemen?
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Moet je bij Griz wezen, en volgens mij heeft die het op dit moment nog druk zat met de stats ed
Handig, zo'n Personal Reply Manager 
Maaruhm... what JustMe_ says, I'm just the messenger
Moet ik nou zeggen 'geen dank hoor blis' of 'ik zal het noooit meer doen blis'?Blistimo schreef op 27 november 2002 @ 07:31:
Handig, zo'n Personal Reply Manager
Make stats, than love! Asjeblief?
Klein vraagje tussendoor
Is het mogelijk om meerdere computers met dezelfde node nummer te laten grazen?
Eind volgende week heb ik namelijk een paar dagen 5 P4 machines op kantoor staan. Ik vindt het alleen niets om allemaal nieuwe nodes in mijn lijstje te hebben staan die naar een paar dagen nooit meer iets doen. Ik heb er nu al 4 nodes instaan die niets meer doen, en dat geeft een beetje een vertekend beeld op de site.
Ik wou ze dus laten draaien op een al bestaande nummer, dus zes pc's tergelijke tijd online en aan het werk met hezelfde node nummer.
Eind volgende week heb ik namelijk een paar dagen 5 P4 machines op kantoor staan. Ik vindt het alleen niets om allemaal nieuwe nodes in mijn lijstje te hebben staan die naar een paar dagen nooit meer iets doen. Ik heb er nu al 4 nodes instaan die niets meer doen, en dat geeft een beetje een vertekend beeld op de site.
Ik wou ze dus laten draaien op een al bestaande nummer, dus zes pc's tergelijke tijd online en aan het werk met hezelfde node nummer.
der waren iig probbies bij de stats van Rothberg institute dus maybe komen ze nog, maybe nietJustMe_ schreef op 27 November 2002 @ 13:11:
Make stats, than love! Asjeblief?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ja merk ik, mn aantal candidates gaan telkens weer terug naar 531...YakuzA schreef op 27 november 2002 @ 17:05:
[...]
der waren iig probbies bij de stats van Rothberg institute dus maybe komen ze nog, maybe niet
Ik zie alleen geen announcements op het TSC forum daar. Zou wel aardig geweest zijn. Blijkbaar trekt niemand zich dr wat meer van aan, want niemand heeft nog geklaagd daar, geloof ik.
Dat is mogelijk. Je installeert gewoon op alle pc's de TSC-client. Bij de eerste installeer je hem helemaal, bij de andere stop je als ze om je emailadres vragen. Je kopieert nu het bestandje node.prp naar de andere computers en ze draaien allemaal onder hetzelfde node nummer. Het probleem van deze methode is alleen dat de clients niet tegelijkertijd met de server mogen connecten. Je zult ze dus in de offline mode moeten draaien en telkens 1 voor 1 even online moeten zetten om ze zo te kunnne laten flushen en nieuw werk binnen te halen. Veel suc6!TigZ schreef op 27 November 2002 @ 16:56:
Klein vraagje tussendoor![]()
Je kan niet meerdere pc's tegelijk op een hetzelfde node id laten lopen zeggen de mensen van TRI. Je kan natuurlijk wel als je de mapjes van die oude node id's nog hebt het node.nogwat kopieren en gebruiken op die nieuwe pc's, maar die heb je zeker niet meer?TigZ schreef op 27 November 2002 @ 16:56:
Klein vraagje tussendoor![]()
Met een beetje geluk kan ik nog aan 2 oude node.prp van mij komen. Met de andere drie probeer ik het idee van Heineken wel.JustMe_ schreef op 27 november 2002 @ 18:52:
[...]
Je kan niet meerdere pc's tegelijk op een hetzelfde node id laten lopen zeggen de mensen van TRI. Je kan natuurlijk wel als je de mapjes van die oude node id's nog hebt het node.nogwat kopieren en gebruiken op die nieuwe pc's, maar die heb je zeker niet meer?
iig bedankt voor de info Heineken en JustMe_ !
Heheh, succes ermee!TigZ schreef op 27 november 2002 @ 22:37:
[...]
Met een beetje geluk kan ik nog aan 2 oude node.prp van mij komen. Met de andere drie probeer ik het idee van Heineken wel.
iig bedankt voor de info Heineken en JustMe_ !
Het wachten is op griz die in A'dam zit
* JustMe wilt statssies
Kunnen we niet is een backup statsposter aanstellen? (voor alle projecten)
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
DPCquatar schreef op 28 November 2002 @ 00:38:
Er zijn genoeg statsposters hoor, daar ligt het niet aan. Het ligt er nu aan dat griz de enige is die het statsscript kan draaien en de stats dus kan maken. Maar hij is/was niet thuis en toen hij nog thuis was waren de stats van rothberg ff down dus zijn er geen stats.DPCquatar schreef op 28 November 2002 @ 00:38:
OMG check deze grote candidate:

hij staat hier @ 99% cpu @ 1 Ghz athlon te draaien, normaal tussen de 30 secs en 2 minuten per conformer

hij staat hier @ 99% cpu @ 1 Ghz athlon te draaien, normaal tussen de 30 secs en 2 minuten per conformer
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Das niks man.YakuzA schreef op 28 november 2002 @ 17:52:
OMG check deze grote candidate:
[afbeelding]
Ik heb al eens gehad dat mn pc (AMD 1800+) wel 20 minuten deed per conformer.
Maar over het algemeen gaan ze vrij rapjes. Binnen de 30 seconden.
PS. Griz..... Where are you?
griz heeft zijn werk alweer gedaan hoor, nu nog een statsposter bij de neus krijgen
JustMe_ schreef op 28 november 2002 @ 19:31:
griz heeft zijn werk alweer gedaan hoor, nu nog een statsposter bij de neus krijgen
jaja, ben al onderweg!
(trouwens, was jij niet bezig bij de neus genomen te worden?
ssssssssssssssssssst nogal jajeroon schreef op 28 november 2002 @ 19:33:
[...]
jaja, ben al onderweg!
(trouwens, was jij niet bezig bij de neus genomen te <b>worden</b>?)

Pagina: 1