Ook al zijn de NC door de duivel bezeten, we krijgen maar geen grip op de top 5... En dit zijn stats over 2 dagen! Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de TSC client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
ja he die German power Cowboys doen niet zo leuk
en wij zakken keihard in nadat iedereen zwaar gedemotiveerd is geraakt door die brakke clients enzo
en wij zakken keihard in nadat iedereen zwaar gedemotiveerd is geraakt door die brakke clients enzo
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Gefelici NC met weer een mooie mijlpaal. 
Sorry, ook Dynamite gefelici natuurlijk
Flauw dat die k****duitsers zo aan het schuiven zijn.
Zo krijgen we nog geen duidelijk beeld wanneer we weer eens een team in kunnen halen
Sorry, ook Dynamite gefelici natuurlijk
Flauw dat die k****duitsers zo aan het schuiven zijn.
Zo krijgen we nog geen duidelijk beeld wanneer we weer eens een team in kunnen halen
[ Voor 11% gewijzigd door DPCKippie op 25-11-2002 11:31 . Reden: dynamite vergeten :| ]
Ik moet je toch eerlijk bekennen dat ik heel weinig problemen heb met de client._DPC_Scorpion schreef op 25 november 2002 @ 10:13:
Heel af en toe loopt ie eens vast.
Het meest vervelende vind ik dat de stats (en daarmee ook de up-/download queue) vaak onderuit ligt.
Hmz 666 over 2 dagen, gaat niet helemaal goed 
En Dynamite ook gefeliciteerd met je mijlpaal
666??ParaNoiMia schreef op 25 November 2002 @ 10:39:
Hmz 666 over 2 dagen, gaat niet helemaal goed
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Dit zijn stats over 2 dagen?! Ik heb 22 stat units!
Mijn bak heeft in die afgelopen 48 uur zeker 40 uur aangestaan. Niet normaal!
Over demotivatie gesproken.
Mijn bak heeft in die afgelopen 48 uur zeker 40 uur aangestaan. Niet normaal!
Over demotivatie gesproken.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Komop mensen, wij gaven een tijdje geleden aan hoe het moest met meer dan 1k/dag. Nu wij weg zijn is de spirit hier ook weg? Er wordt amper gereageerd en opgezweept?
| | |
| | |
\/ \/
| | |
| | |
\/ \/
[ Voor 24% gewijzigd door Flapmo op 25-11-2002 12:30 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Tis meer dat die client niet echt gemotiveerd meer is om te werken. Klapt er kennelijk om de haverklap uit en moet ik hem weer aanslingeren.
Nu doet ie het weer, maar ik zit er natuurlijk niet de hele dag bij om dat ding in de gaten te houden.
Tijd voor een nieuwe client of een nieuw project is mijn stelling.
Nu doet ie het weer, maar ik zit er natuurlijk niet de hele dag bij om dat ding in de gaten te houden.
Tijd voor een nieuwe client of een nieuw project is mijn stelling.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
client heeft bij mij nog nooit een probleem gegeven. Uiteraard wel de server die maar 1 packet geeft ipv 100. Maar voor de rest ben ik tevreden.
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Lekkere mijlpaal NC, wij moeten ook maar weer eens richting een mijlpaal vind ik!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
De client draait nu weer lekker.
Dus kom op jongens (en evt. meisjes)!!!
Van die duitsers snap ik ook geen bal, maar als die andere teams meer kunnen produceren moeten wij dat ook kunnen. Hup
Ik geloof er alleen niks van dat ik slechts 50 candidates in 2 dagen heb gedraaid.
Het is lekker lastig te controleren als je vanaf het begin niet je node.prp meegenomen hebt bij elke nieuwe client...
Dus kom op jongens (en evt. meisjes)!!!
Van die duitsers snap ik ook geen bal, maar als die andere teams meer kunnen produceren moeten wij dat ook kunnen. Hup
Ik geloof er alleen niks van dat ik slechts 50 candidates in 2 dagen heb gedraaid.
Het is lekker lastig te controleren als je vanaf het begin niet je node.prp meegenomen hebt bij elke nieuwe client...
Anoniem: 27359
Yessss, da's weer een leuk mijlpaaltje!
Bedankt voor de feli's DPCKippie & ParaNoiMia
Bedankt voor de feli's DPCKippie & ParaNoiMia
Anoniem: 59448
Die duitsers hebben met maar 97 nodes 71K aan candidaten gedaan????
Lijkt me stug. Ik denk dat ik het TSC forum ff onveilig ga maken.....
Dynamite: congratz met je mooie mijlpaal!
Succes, lijkt me strak plan!Anoniem: 59448 schreef op 25 november 2002 @ 20:27:
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Anoniem: 58821
WhoooooooooootAnoniem: 59448 schreef op 25 November 2002 @ 20:27:

* Anoniem: 58821 ff daar zijke
Er zijn er weer 77378 af bij bodensee
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Jaja, dat zal wel weerAnoniem: 59448 schreef op 25 November 2002 @ 23:06:
Dan is het goed.
Hoef ik ook niet te posten.
Was ik namelijk net mee bezig
Anoniem: 58821
Laten dan ff we met z'n alle gaan zijken daarAnoniem: 59448 schreef op 25 November 2002 @ 23:06:
Dan is het goed.
Hoef ik ook niet te posten.
Was ik namelijk net mee bezig

Mag ik amstel nee bavaria nee grolsch nee........ oh ja H E I N E K E N zeer errug veel feliciteren met zijn persoonlijke MF....
ennu dat er nog maar vele mogen volgen.
ennu dat er nog maar vele mogen volgen.
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
13. (3) 77461 Bodensee-Team (SETI) -77378Anoniem: 59448 schreef op 25 November 2002 @ 20:27:
Zal dus wel een aantal teamleden zijn die weer verkast zijn.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Pagina: 1