Toon posts:

2 beeldkanonnen naast elkaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst 2 beeldkanonnen naast elkaar staan. Nu zie ik bij mijn Samsung af en toe een horizontale streep, heeeel lichtjes maar (niet om aan te storen) over mijn beeld gaan. Kan dit kwaat voor mijn beeldscherm?

En zo ja, wat er aan te doen?

(er staan geen speakers of zo naast, en het is maar hééél lichtjes....)

Verwijderd

Nee kan geen kwaad , je moet ze gewoon iets verder van elkaar zetten tot het weg is.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:38

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 23:39:
Ik heb laatst 2 beeldkanonnen naast elkaar staan. Nu zie ik bij mijn Samsung af en toe een horizontale streep, heeeel lichtjes maar (niet om aan te storen) over mijn beeld gaan. Kan dit kwaat voor mijn beeldscherm?

En zo ja, wat er aan te doen?

(er staan geen speakers of zo naast, en het is maar hééél lichtjes....)
Eh, laat me raden- een trinitron buis :? :+

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 23:56:
Nee kan geen kwaad , je moet ze gewoon iets verder van elkaar zetten tot het weg is.
Neej, het is geen triniton buis. Maar, ik wil ze juist dicht tegen elkaar zetten, omdat ik dan makkelijk kan werken (windows gesplitst in 2 schermen snappie?)

Maaru, als het geen kwaad kan ben ik blij :)

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Doe dan eens een keer de degauss functie op je monitor :)

• The_Ghost
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-01-2021

The_Ghost

To beer or not to beer........

zet er een geaarde metalen plaat tussen, theoretisch (moeilijk woord) moet het dan weg zijn. Het komt doordat ze elkaar magnetisch beinvloeden.

[ Voor 24% gewijzigd door The_Ghost op 26-11-2002 08:38 ]

Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Staan ze allebei op hetzelfde aantal Hz, zoniet: doe dat eens.

Verwijderd

Topicstarter
Ze staan allebij op 75 Hz en die Samsung, de 1e monitor is een vrij nieuwe... Die andere monitor is wel oud, 4 jaar of zo... Maaru, degauss of zo werkt ook niet echt... Maaru, ik heb er echt geen last van hoor, het is echt héééél lichtjes

Als jullie er over eens zijn dat het geen schade maakt, of op den duur erger wordt vindt ik het best :)

• Aikon
  • Niet online
denk niet dat het goed is hoor...

• Tweaker.nu
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:00

Tweaker.nu

we all float down here

probeer eens om beide monitoren een gelijke refreshrate te geven, dat hielp bij mij ook
2 x 75Hz werkt hier het beste

yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Het is niet schadelijk (bij mij werkt het denk ik al 3 jaar op rij), maar een metalen geaarde plaat is idd geen slecht idee. Dit heb ik ook een tijdje gehad (een van de zij-platen van mijn pc) en dat werkte prima. Maar ik heb zelf mijn PC weer dicht gedraait vanwege de herrie.

Dus (conclusie): Kan geen kwaad, maar je kunt het simpel voorkomen door er een plaat tussen te plaatsen (misschien werkt zilverpapier al?)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Plaats er een stuk alluminiumfolie tussen en je moet van het probleem af zijn.
Je moet et ff weten ;)

Verwijderd

Bij mij hielp het om juist een verschillende refresh frequentie te kiezen. De ene op 85 en de andere op 75 bijvoorbeeld!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de vele reacties!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Beweegt die lijn ook? (Van boven naar onder of andersom?) Zoja kun je wel eens een storing in je net stroom hebben.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• Aikon
  • Niet online
Leest niemand de topic voordat 'ie reageert ofzo? |:(

Verwijderd

Topicstarter
sWORDs schreef op 26 November 2002 @ 13:18:
Beweegt die lijn ook? (Van boven naar onder of andersom?) Zoja kun je wel eens een storing in je net stroom hebben.
:z :Z :z :Z :z :Z :z :Z
Pagina: 1