A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Wat je kan doen is een verlengkabel kopen en een halve meter tussenruimte tussen de 2 monitors. Dat heb ik nu.
Ik denk niet dat er echt iets tegen te doen valt behalve een nieuwe monitor. MAar dat is een dure grap. Want alleen de betere monitors zijn afschermd
Ik denk niet dat er echt iets tegen te doen valt behalve een nieuwe monitor. MAar dat is een dure grap. Want alleen de betere monitors zijn afschermd
zelfde verversing instellen, dat scheelt al, en anders een geaarde metalen plaat er tussen....
Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'
misschien dd een plaat ertussen.
@fsharky: wil juist graag sde monitoren naast elkaar hebben.
Zal eens kijken of een geaarde plaat helpt. Ook eens dezelfde refresh instellen (volgens mij stonden ze al gelijk ff tjekku)
@fsharky: wil juist graag sde monitoren naast elkaar hebben.
Zal eens kijken of een geaarde plaat helpt. Ook eens dezelfde refresh instellen (volgens mij stonden ze al gelijk ff tjekku)
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Lood is voor radioactieve straling 
Het meest optimale is een koperen plaat maar in de praktijk zit er bijvoorbeeld in grotere Compaq monitoren gewoon een behuizing van blik.
Het meest optimale is een koperen plaat maar in de praktijk zit er bijvoorbeeld in grotere Compaq monitoren gewoon een behuizing van blik.
Senile! Senile Oekaki
Kan het überhaupt kwaad dan?
Ik heb ook gewoon 2 monitoren naast elkaar staan, die storen ook wel als je ze aan/ uit zet of degaussed.
Ik heb ook gewoon 2 monitoren naast elkaar staan, die storen ook wel als je ze aan/ uit zet of degaussed.
Soms (vooral met verschillende resoluties, refreshes enzovoort) is het erg storend...
Als je de resolutie en de refresh hetzelfde hebt, is het storen al minimaal..
Als je de resolutie en de refresh hetzelfde hebt, is het storen al minimaal..
Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'
Verwijderd
k heb ook dual monitor setup (17" dell & 17" HP) maar ik zie alleen het beeld van die dell(1e monitor) bewegen als ik die 2e aanzet.. voor de rest geen last van gehad.. en een plaat tussen die monitoren zetten is zekers een goed idee..
allebei op de zelfdde refresh is dus het probleem, zet er 1 op60 , en 1 op 85 hz , dan is het weg.
Pagina: 1