Ik heb nu sinds augustus een ti4400, er zit een tv-out op, maar hoe moet ik die aansluiten op m'n tv. Ik heb vrijdag op de hcc dagen een convertor gekocht van s-video naar scart. Ik had een kabel bij m'n videokaart gekregen (ik d8 dat het een s-video kabel was, maar ik weet het niet zeker. Het zijn 4 pinnetjes en ook een "balkje") Die past in de convertor die ik heb gekocht maar tot m'n grote verbasing past dat ding niet in m'n videokaart. Wat daarin moet lijkt meer op een ps2 aansluiting 3 rijen pinnen 4 a 5 per rij. Kan iemand mij vertellen hoe het moet en wat ik dan met die kabel moet die ik erbij heb gekregen?
Ik heb gekeken in de FAQ maar daar kan ik het niet vinden. Nee het is niet de DVI aansluiting die ik bedoel
want die gebruik ik al voor dual-VGA. Het is een soort ps2 (rond en zwart) met een aantal vrouwen, 3 rijen. Ik heb nogal gezeur gehad met mn video kaart omdat niet alles erbij zat. Mis ik dan iets? Ik heb een Leadtek ti4400 (geen vivo)
Ik heb gekeken in de FAQ maar daar kan ik het niet vinden. Nee het is niet de DVI aansluiting die ik bedoel