Toon posts:

TI4400 TV Out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu sinds augustus een ti4400, er zit een tv-out op, maar hoe moet ik die aansluiten op m'n tv. Ik heb vrijdag op de hcc dagen een convertor gekocht van s-video naar scart. Ik had een kabel bij m'n videokaart gekregen (ik d8 dat het een s-video kabel was, maar ik weet het niet zeker. Het zijn 4 pinnetjes en ook een "balkje") Die past in de convertor die ik heb gekocht maar tot m'n grote verbasing past dat ding niet in m'n videokaart. Wat daarin moet lijkt meer op een ps2 aansluiting 3 rijen pinnen 4 a 5 per rij. Kan iemand mij vertellen hoe het moet en wat ik dan met die kabel moet die ik erbij heb gekregen?

Ik heb gekeken in de FAQ maar daar kan ik het niet vinden. Nee het is niet de DVI aansluiting die ik bedoel :D want die gebruik ik al voor dual-VGA. Het is een soort ps2 (rond en zwart) met een aantal vrouwen, 3 rijen. Ik heb nogal gezeur gehad met mn video kaart omdat niet alles erbij zat. Mis ik dan iets? Ik heb een Leadtek ti4400 (geen vivo)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-07 11:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

De grote tv-out FAQ deze faq heje dus doorgenomen?

En wat betreft de connector: Deze toevallig?

Afbeeldingslocatie: http://www.ati.com/support/connectors/images/connector7pintvout.gif
http://www.ati.com/suppor...connectorvideooutmac.html
(zoals je ziet zit het op een ATI-kaart in dit geval)

[ Voor 7% gewijzigd door WFvN op 25-11-2002 23:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het lijkt er al meer op, het zijn van boven naar beneden, 2, 4, 3 rondjes. Er zit niet z'n "balk" in

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Afbeeldingslocatie: http://www.lynnprod.com/molded/mini.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.fabian.com.mt/PAGESgifs/Din.jpg

:?

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt het meest op die zwarte connector rechtsonder in. Ik kan het niet zeker zeggen het is een beetje klein

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-07 02:32
Deze is niet voor niets op slot gegaan lijkt me...

Trouwens, hier staat het antwoord volgens mij...

[ Voor 38% gewijzigd door Hi-Sintar op 25-11-2002 23:21 ]

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Waarom een convertor? De aansluiting met die 4 pinnen en het balkje moet je aansluiten op je videokaart.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat snap ik ook wel, maar ik kan het gewoon niet vinden. Het staat echt neit in de FAQ. Laat het ff open aub.

Verwijderd

Topicstarter
The Dolf schreef op 25 november 2002 @ 23:20:
Waarom een convertor? De aansluiting met die 4 pinnen en het balkje moet je aansluiten op je videokaart.
Ik heb dus de aansluiting met die 4 pinnen en het balkje niet op m'n video kaart zitten :'(

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Hi-Sintar schreef op 25 november 2002 @ 23:19:
Deze is niet voor niets op slot gegaan lijkt me...

Trouwens, hier staat het antwoord volgens mij...
die was vanwege verkeerd plaatsen (lees de sluitpost)

En ik vraag me af of je wel helemaal door hebt om wat voor connector het gaat :?

* WFvN had al in gedachten om een [SM] te plaatsen maar heeft dit nagelaten omdat hij denkt dat dit toch weer een afwijkende situatie is

[ Voor 22% gewijzigd door WFvN op 25-11-2002 23:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
wfvn schreef op 25 november 2002 @ 23:21:
[...]

die was vanwege verkeerd plaatsen (lees de sluitpost)
Ja, das waar. Maar er werd ook iets gezegd van dat ik het zelf maar moest vinden in de FAQ, en dat is me niet gelukt

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
wfvn schreef op 25 November 2002 @ 23:21:
* WFvN had al in gedachten om een [SM] te plaatsen maar heeft dit nagelaten omdat hij denkt dat dit toch weer een afwijkende situatie is
Ik volg dit topic al vanaf het begin, en daar noem je precies de reden dat het topic open is (en voorlopig blijft).

Dat connector verhaal van je is zo vreemd, want ik heb in principe precies dezelfde kaart en die heeft wel een gewone s-video uitgang. Misschien kan je even op de site van Leadtek kijken of zij iets over deze afwijkende uitgang zeggen?

En is het anders niet mogelijk om er een fotootje van te maken (of eventueel die uitgang zelfs na te tekenen)?

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 08:42
Erg oud topic om op te trappen, maar een ander topic hierover kon ik niet vinden.
Ik heb zo'n zelfde aansluiting op mijn GeForce4 Ti4200 8x AGP.
Even m'n zuigende paint-skills gebruikt om te laten zien hoe de aansluiting eruit ziet:
Afbeeldingslocatie: http://ruuddieboy.romlan.nl/pictures/tv-out_vreemd.JPG
Bij een normale S-Video aansluiting zouden de 2 bovenste pinnetjes 1 balk vormen, en de 3 middelste pinnetjes er niet zijn.

Inmiddels mensen met ervaring hiermee?
Pagina: 1