Toon posts:

Net stop messenger ook server-side?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie:
Annoying quicksend over NT netwerk

Bestaat er dus ook een mogelijkheid om dit server-side op te lossen?
Ik neem aan dat Net stop messenger lokaal is?!
Ik kan zo 1-2-3 niet iets vinden met zoeken wat antwoord geeft op mijn vraag.

Verwijderd

Waar heb je overal gezocht? Soms moet je wat langer zoeken dan 20 minuten ;)

Verwijderd

Topicstarter
Via de zoekmachine van GOT

Misschien handig als je gewoon even een linkje geeft???

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 19:41

Arno

PF5A

Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 17:11:
Misschien handig als je gewoon even een linkje geeft???
Zelf wat moeite doen ga je echt niet dood aan ofzo...

GoT is GEEN helpdesk :/

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Traag schreef op 25 november 2002 @ 17:13:
[...]

Zelf wat moeite doen ga je echt niet dood aan ofzo...

GoT is GEEN helpdesk :/
Okay klopt heb je gelijk in maar ten eerste zou ik al helemaal niet weten op voor een trefwoorden ik zou moeten gaan zoeken want Messenger dan krijg jeheel veel troep van MSN en Net stop messenger dan krijg je al helemaal niets.

Verwijderd

tik net stop messenger op de server :)

Verwijderd

Het is niet de bedoeling dat er hier kant en klare oplossingen worden gepresenteerd zonder dat de topicstarter zelf moeite doet om het antwoord te zoeken. Onder zoeken wordt niet alleen de zoekmachine van GoT bedoeld, maar ook de externe zoekmiddelen, zoals Google, MS Knowledge Base of andere tech fora. Dit wordt ook aangegeven in de Policy van Windows Operated Systems

Ook wordt er het één en ander toegelicht wat er als gebruiker van GoT van je wordt verwacht. Een groot deel vind je terug in de huisregels. Er wordt niet alleen verwacht dat je zelf eerst goed zoekt, maar dat je in je topic ook aangeeft waar je hebt gezocht.

Succes verder :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 17:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 17:17:
tik net stop messenger op de server :)
Kijk daar was ik nu op aan het wachten!

Ik preobeer het eens!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 17:18:
Het is niet de bedoeling dat er hier kant en klare oplossingen worden gepresenteerd zonder dat de topicstarter zelf moeite doet om het antwoord te zoeken. Onder zoeken wordt niet alleen de zoekmachine van GoT bedoeld, maar ook de externe zoekmiddelen, zoals Google, MS Knowledge Base of andere tech fora. Dit wordt ook aangegeven in de [url="[TOPIC=471457///]Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10[/TOPIC]Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10[/TOPIC]"]Policy[/url van Windows Operated Systems

Ook wordt er het één en ander toegelicht wat er als gebruiker van GoT van je wordt verwacht. Een groot deel vind je terug in de huisregels. Er wordt niet alleen verwacht dat je zelf eerst goed zoekt, maar dat je in je topic ook aangeeft waar je hebt gezocht.

Succes verder :)
In reply op jouw reactie:

Zoekmachine GOT
Ilse
Yahoo
Webwereld
Uitkomst: een hoop junk wat nergens op sloeg.

• mbrouwer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 13:44
Het is niet mijn bedoeling om af te gaan zeiken, maar het is mijn ervaring dat het eerste wat je op een NT cursus doet is kloten met NET SEND, het tweede dat je leert is hoe je het uit zet :)

"And As A Finishing Touch... God Created The Dutch"

Verwijderd

Topicstarter
mbrouwer schreef op 25 November 2002 @ 17:21:
Het is niet mijn bedoeling om af te gaan zeiken, maar het is mijn ervaring dat het eerste wat je op een NT cursus doet is kloten met NET SEND, het tweede dat je leert is hoe je het uit zet :)
Ik ben de Unix man bij ons op de zaak maar aangezien de andere systeembeheerder geen kaas heeft gegeten van beide systemen verdiep ik me nu even in NT

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 17:22:
[...]

Ik ben de Unix man bij ons op de zaak maar aangezien de andere systeembeheerder geen kaas heeft gegeten van beide systemen verdiep ik me nu even in NT
Een unix man die niet kan zoeken...

Maar goed, de oplossing stond dus al in dit topic, EN in het voorgaande topic!

Verwijderd

het stoppen van de messenger betkent niet dat mensen geen net send meer kunnen gebruiken... alleen dat de server geen messages meer ontvangt... je zal dus nog ff moeten zoeken :)
Pagina: 1