Hoe gaat het met de Abbo's

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 441 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuNaTiC schreef op 26 November 2002 @ 13:05:

[...]

Er komen zeker meer features... iedereen moet natuurlijk voor zichzelf bepalen of ze iets hebben, wat tweakers.net aanbiedt. Velen geven toch wel aan dat er handige dingen tussen zitten (zoals bijv de 40 mb webspace), maar het merendeel doet het om t.net te steunen. Nouja dat mag natuurlijk ook ;)

Maar ik heb bv al features zoals andere GoT-skins (MS-office stealth mode speciaal voor op kantoor >:)) (uiteraard allemaal onder voorbehoud) in de mogelijke planning zien staan.
Mja, ik wil niet ouwehoeren, maar doe het toch, maar om nou te gaan betalen voor skins, ik heb genoeg skins/colors van GoT, en allemaal gratis.
En ik las in die ene link dat meneer femme z'n hekel had aan een zekere tom, omdat die met de ijzeren vuist regeerde daar, en banners had die ook een hekel aan, nou moet je nou eens hier kijken.
En nou over die webspace, die krijg je als je gewoon al internet neemt bij je provider, en dan kan je altijd extra MB er bij huren, dus dat trekt ook niet.
Nou dan kun je als je een abbo hebt een foto album laten plaatsen, ja hoor.

o ja ik vond dit wel een mooie reactie van iemand van webwereld daar.
Donderdag 23 augustus 2001, 09:50 uur

Tja, Tweakers.net blijven een stel kinderen. En de grote gros van de bezoekers ook. Echt profesioneel zullen ze nooit worden, daarvoor moeten ze eerst intern de zaken wat beter regelen. Verder is dit alleen maar een poging om NOG meer geld binnen te kunnen halen zodat de oprichters hun dure hobby's kunnen bekostigen.
o ja hier pics van me skins, voor de ongelovigen hier.

hier de pics.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/loebaskiller/sk1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/loebaskiller/sk2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/loebaskiller/sk3.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 09:01:
[...]

Mja, ik wil niet ouwehoeren, maar doe het toch, maar om nou te gaan betalen voor skins, ik heb genoeg skins/colors van GoT, en allemaal gratis.
En ik las in die ene link dat meneer femme z'n hekel had aan een zekere tom, omdat die met de ijzeren vuist regeerde daar, en banners had die ook een hekel aan, nou moet je nou eens hier kijken.
En nou over die webspace, die krijg je als je gewoon al internet neemt bij je provider, en dan kan je altijd extra MB er bij huren, dus dat trekt ook niet.

o ja ik vond dit wel een mooie reactie van iemand van webwereld daar.
o ja hier pics van me skins, voor de ongelovigen hier.

hier de pics.
Ik vind dit zo'n uitermate waardevolle reactie. :X

Ongeveer te vergelijken met het volgende:
Jij vindt een vaatwasmachine overbodig. Je loopt door de winkelstraat van je dorp en komt langs een witgoedwinkel. Je loopt die winkel binnen en schreeuwt: "ik hoef helemaal geen vaatwasmachine!!!11" Vervolgens ga je de verkoper uitleggen waarom jij geen vaatwasmachine wil. 's Voor die kerel ook weer eens wat anders.

Kortom... wat je met dit stuk aan wil...? :?

Zoals al eerder gezegd, niemand dwingt jou om een abo te nemen. Ikzelf heb wel een abo genomen en ook ik heb dat primair gedaan om Tweakers.net een steuntje in de rug te geven. Ik weet ook wel dat ze er niet rijk van zullen worden, maar het gaat meer om het idee van: "als jullie zoveel voor mij doen, wil ik daar best wat voor betalen." Gewoon het gevoel hebben dat je iets terug kunt doen.

Wil je dat niet, dan hoeft dat niet... maar dan snap ik eigenlijk de toegevoegde waarde van die opmerking voor deze discussie niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Superdeboer op 07-09-2003 09:09 ]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wellicht kan ik dit beter in een emailtje zetten en naar info @ tweakers.net moeten sturen, maar mijn vraag is als volgt:
Nou heb ik een abo aangevraagd, en wilde het laten verlopen via een Online eenmalige machtiging. Maar hoe lang duurt het voordat het van mijn rekening wordt afgeschreven? aangezien ik nu 2 weken verder ben en nog geen afschrijving van mijn rekening heb vernomen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:16

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Superdeboer schreef op 07 September 2003 @ 09:09:
[...]

[knip]
Ikzelf heb wel een abo genomen en ook ik heb dat primair gedaan om Tweakers.net een steuntje in de rug te geven. Ik weet ook wel dat ze er niet rijk van zullen worden, maar het gaat meer om het idee van: "als jullie zoveel voor mij doen, wil ik daar best wat voor betalen." Gewoon het gevoel hebben dat je iets terug kunt doen.

Wil je dat niet, dan hoeft dat niet... maar dan snap ik eigenlijk de toegevoegde waarde van die opmerking voor deze discussie niet.
Precies om dezefde reden ook een abo genomen.
De overgang van Windows ME naar XP is mede door GoT vlekkeloos verlopen.
Verder beleef ik veel plezier aan de chat kanalen op IRC van Tweakers.net.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, en trouwens, die skins moet ik eerst maar eens zien komen, ik zit er nou al een jaar op te wachten. 8)7. Wanneer kan ik nou eens tweakjuhspelen op kantoor? >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
DataBeest schreef op 07 September 2003 @ 00:10:
Ik wil je best geloven.. maar ik zou het zelf erg prettig vinden om hier ASAP een officieel antwoord (liefst per e-mail) op te krijgen, natuurlijk van een crew-lid.
Ik heb er straks geen zin in om verplicht m'n abbo te moeten verlengen omdat ik te laat heb afgezegd.
Kunnen we zoiets nog verwachten of moet iedereen afgaan op onofficiele berichten?
Ik kan het hier je alvast toezeggen dat je abonnement kosteloos doorloopt totdat de upgrade mogelijkheid de lucht in is :) Ik zie dat er behoefte is aan een net mailtje? Nou dat kan, maar dan moet ik wel even met Daniel overleggen over de inhoud en dergelijke en dan komt dat helemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 09:01:
Nou jij vindt de features niet voldoende om daar een bedrag voor over te maken. Dat is je goed recht :)
Kun je me wel vertellen met welke features je eventueel wel een abonnement zou overwegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glimi schreef op 07 september 2003 @ 22:07:
[...]

Ik kan het hier je alvast toezeggen dat je abonnement kosteloos doorloopt totdat de upgrade mogelijkheid de lucht in is :) Ik zie dat er behoefte is aan een net mailtje? Nou dat kan, maar dan moet ik wel even met Daniel overleggen over de inhoud en dergelijke en dan komt dat helemaal goed :)
Prachtig. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Glimi schreef op 07 September 2003 @ 22:07:
[...]

Ok ik heb toch nog een vraag aan de hand hiervan.

Zeker mbt de foto's en dergelijke die opgeslagen zijn... Wat gebeurt er met de map "forum" als iemand zijn abo niet verlengt. blijft die map gewoon bestaan of gaat die ook van de server af?
En wat gebeurt er met de rest van de zaken (foto's en mailadres) is er een overgangsfase van enkele maanden waarin je kan verlengen of moet je perse verlengen aan het einde van je abonnement?

(Ik bedoel uiteraard niet de functionaliteiten, dat je direct weer banners hebt, geen foto's meer kan uploaden en dergelijke lijkt me logisch, maar een tijdelijke doorstuurmogelijkheid voor mail, en het niet direct verwijderen van de foto's lijkt me wel prettig.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Pagina: 1 2 Laatste