Mja, ik wil niet ouwehoeren, maar doe het toch, maar om nou te gaan betalen voor skins, ik heb genoeg skins/colors van GoT, en allemaal gratis.LuNaTiC schreef op 26 November 2002 @ 13:05:
[...]
Er komen zeker meer features... iedereen moet natuurlijk voor zichzelf bepalen of ze iets hebben, wat tweakers.net aanbiedt. Velen geven toch wel aan dat er handige dingen tussen zitten (zoals bijv de 40 mb webspace), maar het merendeel doet het om t.net te steunen. Nouja dat mag natuurlijk ook
Maar ik heb bv al features zoals andere GoT-skins (MS-office stealth mode speciaal voor op kantoor) (uiteraard allemaal onder voorbehoud) in de mogelijke planning zien staan.
En ik las in die ene link dat meneer femme z'n hekel had aan een zekere tom, omdat die met de ijzeren vuist regeerde daar, en banners had die ook een hekel aan, nou moet je nou eens hier kijken.
En nou over die webspace, die krijg je als je gewoon al internet neemt bij je provider, en dan kan je altijd extra MB er bij huren, dus dat trekt ook niet.
Nou dan kun je als je een abbo hebt een foto album laten plaatsen, ja hoor.
o ja ik vond dit wel een mooie reactie van iemand van webwereld daar.
o ja hier pics van me skins, voor de ongelovigen hier.Donderdag 23 augustus 2001, 09:50 uur
Tja, Tweakers.net blijven een stel kinderen. En de grote gros van de bezoekers ook. Echt profesioneel zullen ze nooit worden, daarvoor moeten ze eerst intern de zaken wat beter regelen. Verder is dit alleen maar een poging om NOG meer geld binnen te kunnen halen zodat de oprichters hun dure hobby's kunnen bekostigen.
hier de pics.