[quote]
Grrrrrene schreef op 25 November 2002 @ 12:56:
[...]
Huisgenoot van me heeft zich op Spellenspektakel 2002 geabonneerd op de VARA gids en daarvoor heeft hij alleen maar ff een bonnetje in hoeven vullen, niks bevestiging of wat. In die gids (die ik zelf ook heb) zit ook een bon die je in kunt sturen, je hoort daar verder nooit meer wat van behalve dat je dus ineens die gids op je mat vindt met welkomsgeschenk en dat ze geld van je rekening afschrijven
Zo gaat het overigens ook bij andere tijdschriften zoals de AutoWeek (waar ik ook op geabonneerd ben) en de Donald Duck (bij ouders)...
't is geen aankoop, je krijgt er toch ook geen garantie op als het "kapot" gaat?
[quote]
Rare gedachtegang. Je krijgt een bonnetje niet alleen voor de garantie, maar als
betalingsbewijs
Stel dat ik geen abbonement heb, maar wel een gratis "Extra abbo voor een jaar" wil hebben, dat is nu heel erg simpel.
Ik zeg dat ik contact heb betaald op de HCC, bewijzen kan niet, want bonnetje heb ik niet gekregen. Dan is het aan jullie om te bewijzen dat er geen fout is gemaakt bij jullie en aangezien je zoiets niet kan nagaan.....
Daarnaast is het gewoon professioneel om een betalingsbewijs te ontvangen na een betaling, zeker als het om zoveel gaat. (60 euro)