Geachtige tweakers
Na hier bij is mijn casemod gelukt!
het heeft wel een tijdje geduurt maar het is wel mooi geworden ik vind het zelf een geslaagde mod
Na hier bij is mijn casemod gelukt!
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
[ Voor 79% gewijzigd door Xtremer op 24-11-2002 16:16 ]
[ Voor 58% gewijzigd door Crewlz op 24-11-2002 16:25 . Reden: duidelijk maken ]
Zie http://gathering.tweakers.net/forum/faqVerwijderd schreef op 24 november 2002 @ 16:22:
weet iemand hoe je foto's moet op zetten ik hbe ze wel maar weet niet hoe je dat moet doen
I reject your reality, and substitute my own.
Verwijderd
1
| [img]http://www.url.nl/plaatje.jpg[/img] |
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
[ Voor 75% gewijzigd door Irby op 24-11-2002 16:48 ]
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Verwijderd
meel ze maarVerwijderd schreef op 24 November 2002 @ 16:22:
weet iemand hoe je foto's moet op zetten ik hbe ze wel maar weet niet hoe je dat moet doen
[ Voor 19% gewijzigd door Jaymz op 25-11-2002 10:31 ]
Verwijderd
Verwijderd
Houd je taalgebruik gewoon voor je!!!!!!!!!!Verwijderd schreef op 24 november 2002 @ 17:14:
Wat een lul, wie opent er nou een topic voordat hij de foto's heeft....
Ofnee, wauw hijs geweldig, geheel in GoT-kleuren, owja wat super, alleen wat doet dat vliegje daar? ownee die zit op mijn beeldscherm.....
![]()
![]()
![]()
![]()
loop niet zo te flamen keesjes!!!Verwijderd schreef op 24 november 2002 @ 17:14:
Ofnee, wauw hijs geweldig, geheel in GoT-kleuren, owja wat super, alleen wat doet dat vliegje daar? ownee die zit op mijn beeldscherm.....
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 17:26 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Looki op 24-11-2002 17:29 ]
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
niet zo flamen ok?Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 17:14:
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Sorry hoor, maar sluit deze topic gewoon, er staan nu al teveel onzin posts in, zodra hij een plekkie voor zijn foto's heeft opent hij gewoon een nieuwe, en dan kunnen we zijn kees beoordelen, en niet dom lullen over de foto's die pleite zijn....Cybersijp schreef op 24 November 2002 @ 17:19:
[...]
loop niet zo te flamen keesjes!!!
Als je zijn profile had gecheckt had je kunnen zien dat het een nieuwe user is hiero.Wees juist blij dat hij aan 't modden is geslagen.
Verder gaf hij zelf al aan dat het niet echt slim was, maar om daarom nou een lul te noemen?? Nee niet fair imho
Verwijderd
[ Voor 100% gewijzigd door Xtremer op 24-11-2002 18:00 ]
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq