Weer een nieuw soort p2p programma !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-08 21:25

danplo

The Force is strong with me

Topicstarter
dit is wat ze te zeggen hebben over Tesla :

What is Tesla?
Tesla: Advanced Comnunication is a third-generation decentralized peer-to-peer (P2P) communication system with which you can share files and chat with other Tesla users.
Tesla is not just only a full file search program like Kazaa, Napster, or Morpheus.
It also includes an ICQ style instant messaging interface and an IRC style channel chat system where you can chat with users in thousands of different subject channels.
Tesla includes multi-source downloading and multiple encryption methods to ensure complete privacy as you use it.
Tesla is powered by powerful unshared code, making it the most reliable and safe program for file sharing todate.
Configurable in everyway imaginable, Tesla has its own network of a superior speed, as well as features that outrank competitors.
You choose what you want to search, it's all there and waiting for your use.
This is a P2P client like no other.. breathtaking filesharing power at your fingertips...

Voor de liefhebbers die het willen proberen hier de url:
http://www.tesla.ac/

Plaats ook je ervaringen hier over Tesla !!!!

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 08:26

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

hmmzzz die shopbot die erin zit voelt niet goed aan. Ik hou het voorlopig nog maar bij edonkey / overnet

*empty*

• AMYC
  • Niet online

AMYC

46851

Hmm, het oogt wel leuk en fris, ziet er goed uit en het werkt! :)

Verwijderd

Jammer dat er chat zit ingebouwd. Is niet echt nodig.
Werkt deze ook op het kazaanetwerk?

Verwijderd

ziet er wel flex uit moet ik zeggen en natuurlijk ook een find more sources actie :)
alleen maximalisatie werkt nie echt ok.
Voor de rest is die watch list ook wel relaxt

• danplo

danplo

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 november 2002 @ 15:49:
Jammer dat er chat zit ingebouwd. Is niet echt nodig.
Werkt deze ook op het kazaanetwerk?
dat denk ik niet.
Want als je naar de aantal mensen kijkt dan zijn dat een beetje minder dan die van kazaa....
Maar ik vind het wel een fijn programma ...loopt lekker, download snel ,kan zelfs dingen vinden die je met kazaa niet vind.
ook geen spyware gelukkig.
online buddy zoeken en een chat zit erin verwerkt.
En hij zoekt ook naar de beste bestand om te downloaden ...
Voor mij was kazaa toch al verleden tijd maar nu helemaal ik ben zeer tevreden met deze Tesla. _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door danplo op 24-11-2002 16:28 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

danplo schreef op 24 November 2002 @ 16:27:
[...]

beetje minder dan die van kazaa....
euh beetje? nog geen 5000 mensen net
en kazaa zit op 3.5 miljoen
ik ga het zeker in de gaten houden maar vooralsnog toch maar kazaalite ;)

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• danplo

danplo

Topicstarter
**schop**
voor de mensen die het nog niet gelezen hebben.

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:47
mmm zie em er nog niet bijstaan op afternapster.com, vrij nieuw programma zekers

[ Voor 23% gewijzigd door Emcee op 25-11-2002 13:44 ]

• danplo

danplo

Topicstarter
Emcee schreef op 25 november 2002 @ 13:44:
mmm zie em er nog niet bijstaan op afternapster.com, vrij nieuw programma zekers
Ja het een vrij nieuw p2p programma.
Heb het ook aan de tweakers.net doorgegeven maar willen het niet onder software zetten geloof ik.
niet interesant genoeg zeker voor ze.
Wel jammer want ik vind hem al beter dan kazaa en zeker als ze de zelfde aantal mensen zouden hebben.

Verwijderd

Kleine kick.

Is er niemand op GoT die dit gebruikt ik heb em nu geinstalleerd en zie dat er maar rond de 4500 gebruikers zijn want voor de rest is het wel fijn.

• nero355
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 18:40:
Kleine kick.

Is er niemand op GoT die dit gebruikt ik heb em nu geinstalleerd en zie dat er maar rond de 4500 gebruikers zijn want voor de rest is het wel fijn.
Ik promo hem zelf ook zeg maar zoveel mogelijk als iemand naar een p2p proggie vraagt echter zelf gebruik ik het niet ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Waarom niet dan ik vind het een fijn programma je bent te minste niet verplicht om te sharen of uploaden. :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 22:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 18:54:
Waarom niet dan ik vind het een fijn programma je bent te minste niet verplicht om te sharen of uploaden. :)
Hoe kan een programma dan in hemelsnaam GOED werken :X?

• Dr. Malsain
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02-2023
Ik denk niet dat het echt van de grond gekomen is aangezien er al topics over waren in 2002.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 12:27

Sick Nick

Drop the top!

IceStorm schreef op 18 april 2004 @ 18:56:
[...]

Hoe kan een programma dan in hemelsnaam GOED werken :X?
Niet blijkbaar :+ 4500 users is natuurlijk niks ivm met kazaa/edonkey/enz waar je vele miljoenen gebruikers hebt.

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 18:54:
Wat is ook alweer het idee achter P2P-software? :X

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• nero355
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

SUBtiele hint : UseNet ;) :+
ik vind het een fijn programma je bent te minste niet verplicht om te sharen of uploaden. :)
LOL :X zie hierboven zou ik zeggen |:(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Goed.. de discussie die uit deze koe rolt is van dusdanig lage kwaliteit dat ik deze maar dichtgooi. Mocht er nog iemand interessante informatie hebben mbt dit programma dat is hij/zij van harte uitgenodigt om een nieuw topic aan te maken met goede informatie en wellicht wat leuke discussie onderwerpen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.