Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
Ik heb er zelf 1 en geloof mij maar, ze zijn nog nooit gebruikt en er zit geen stofje op. Hoogstwaarschijnlijk hebben ze dus gewoon in een magazijn gelegen.Le Mol schreef op 27 november 2002 @ 09:46:
[...]
Maar hebben dze boxen echt in de huisjes gestaan of hebben ze gewoon 3jaar in een magazijn gelegen? (m.a.w. is het waar dat ze nog gewoon nieuw zijn)
Drepa had al gezegd dat hij geen antwoord op dit soort vragen kan/mag/wil geven, doorzeuren is dus niet zo netjes...
Het blijft een mooi apparaat.
Ik wil echt heel graag zo een ding hebben. Maar ik wil me graag inschrijven voor de IA. Echter wil ik niemand met werk opzadelen en aangezien ik in Haarlem woon kan ik er de 14de ook een halen op de RAI.
Kan iemand mij vertellen (waarschijnlijk Crash) of ze er dan staan?
Adios
Cedo Nulli
[...]
Het is nu dus zeker dat jullie ze vrijdag hebben?
[...]
Maar hebben dze boxen echt in de huisjes gestaan of hebben ze gewoon 3jaar in een magazijn gelegen? (m.a.w. is het waar dat ze nog gewoon nieuw zijn)[/quote
We zijn vrijdag open, dus ja je kunt langskomen en ze zijn ook absoluut nieuw en ongebruikt. Het lijkt me nog wel handig dat de mensen die ze in Zwolle op komen halen dit ffe posten ofzo aangezien het echt hard gaat. Tenminste als het klopt dat er bij de ia al zo'n 150 systemen staan, dan gaat het nml nogal hard!
Verwijderd
Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C
dat is dus 't nadeel van al die IA-gerelateerde posts in een tech-topic. Het is al genoemd namelijk, het mobo wat er in zit heeft toevallig een atx voeding-aansluiting, maar daar houdt iedere gelijkenis ook op. Formaat is anders en het ding heeft een riserkaart met daarop 2 PCI en 1 ISA uitgang.Rockster schreef op 27 November 2002 @ 10:40:
Is het ook mogelijk om een ander moederboard, let's say een super socket 7 erin te schroeven in plaats van de huidige? Dan hebben de mensen die nog wat oudere hardware hebben liggen opeens een divx bak. Zou iemand dit even kunnen bekijken (of dit past qua afmetingen)?
zal je dus niet lukken
Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C
je kan de kaarten en de common interface in software emuleren
maar hoe ?? dat mag ik niet posten..
info ??
[ Voor 1% gewijzigd door dukker op 27-11-2002 10:45 . Reden: typo ]
Verwijderd
ik lees nu dit op de site:
nou, ik heb dus zo'n kabel met een huls van plasticLET OP!!!!
mocht je met de DVB board aan de gang willen gaan, de kabel die vanaf de aansluiting aan de achterkant van de MMI box naar de tunner op het DVB board loopt is niet goed!
Van de fabriek af zijn er rotte kabels geinstalleerd!
de kabels met een plastic huls zijn niet goed, die met een metalen huls wel, ik zal binnen kort wel ff kijken voor een foto van een goede kabel, de kabels die wel goed zijn hebben een metalen behuizing met krimpkous erom.
De kabels die van de fabriek uit meegeleverd zijn werken wel, maar hebben teveel deming waardoor het signaal op het board te zwak word.
t heeft ons toen even geduurd voordat we daar achter waren! zeker omdat het wel werkte maar niet helemaal goed.

alleen weer jammer dat je je emailadres niet in je profile hebt staan...dukker schreef op 27 november 2002 @ 10:45:
ik heb info over het kijken zonder kaart...
maar hoe ?? dat mag ik niet posten..![]()
info ??
je kan alle keys in 1 bestand stoppen,
als upload center weer voledig in de lucht is kun je daar weer voledige pakketen downen
en de als je een softcam.key nodig hebt voor kabel kijk dan de generator
Ik post het a.s vrijdag hoeveel ik er nog heb voor Amsterdam.BCM schreef op 27 november 2002 @ 10:18:
Aloha,
Het blijft een mooi apparaat.
Ik wil echt heel graag zo een ding hebben. Maar ik wil me graag inschrijven voor de IA. Echter wil ik niemand met werk opzadelen en aangezien ik in Haarlem woon kan ik er de 14de ook een halen op de RAI.
Kan iemand mij vertellen (waarschijnlijk Crash) of ze er dan staan?
Adios
Vraagje nog een keer, klopt het echt dat er nu al meer dan 160 systemen staan op die ia site! Zo ja, dan schiet het wel aardig op, want er willen ook nog een boel mensen naar Zwolle toe komen!
Of mail mij ff plz
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Verwijderd
@dukker : kan ie me ook mailtje sture ?
Mail voor de zekerheid ffe, dan ga ik aan de hand van de mailtjes tellen hoeveel van die systemen er worden opgehaald.Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 10:22:
TheCrash, het is zeker dat ik vrijdag naar zwolle toe kom om er eentje op te halen, moet ik je ff mailen of is het zo goed?
cornholio2001 zei dat hij wel goeie ontvangst had, dus daaruit leidde ik af dat er blijkbaar misschien ook tóch kastjes met een metalen kabel uit waren gekomen... niet dusVerwijderd schreef op 27 november 2002 @ 11:06:
@jwbagger : is normaal dat je zo'n plastic kabel hebt, als je die site goed gelezen hebt, dan weet je dat van de fabriek uit die bakjes zijn geleverd met plastic kabel ! dus die met koper/metaal, zul je zlef meoten kopen ofzo.
Weet jij welk type precies nodig is, waar ik die dingen kan kopen, en zo ja hoeveel zo'n kabel kost?
Sjeezus, wat heb ik, dit is al de 2e veels te late post in 2 dagen!
Plz ignore
[ Voor 57% gewijzigd door RetepV op 27-11-2002 11:25 ]
Macbook Pro
nee, die IA site werkt anders: gekozen verzendmethodes, donaties en andere ongein wordt ook als "artikel" geteld.TheCrash schreef op 27 november 2002 @ 11:05:
[...]
Ik post het a.s vrijdag hoeveel ik er nog heb voor Amsterdam.
Vraagje nog een keer, klopt het echt dat er nu al meer dan 160 systemen staan op die ia site! Zo ja, dan schiet het wel aardig op, want er willen ook nog een boel mensen naar Zwolle toe komen!
op deze pagina kan je zien hoeveel er zijn besteld, staat achter 658 - Multimedia box een veld met "aantal besteld". Op 't moment van schrijven staat die teller op 56.
Ah gelukkig, ik d8 al dat er dus 189 besteld waren, maar dat valt al weer mee! Ik was nml al bang dat er niet genoeg zouden zijn, maar voorlopig heb ik er dus zat voor Zwolle over en ook nog voor Amsterdam!jwbagger schreef op 27 November 2002 @ 11:27:
[...]
nee, die IA site werkt anders: gekozen verzendmethodes, donaties en andere ongein wordt ook als "artikel" geteld.
op deze pagina kan je zien hoeveel er zijn besteld, staat achter 658 - Multimedia box een veld met "aantal besteld". Op 't moment van schrijven staat die teller op 56.
Verwijderd
@dukker : oeps, just, had e-mail adres op hide ingesteld bij men profiel
ff aanpasse
Probeer eens de kabel rechtstreeks op de tuner aan te sluiten ipv via dat kabeltje, misschien is het signaal gewoon erg brak..jwbagger schreef op 27 November 2002 @ 11:22:
[...]
Weet jij welk type precies nodig is, waar ik die dingen kan kopen, en zo ja hoeveel zo'n kabel kost?
Geen Linux, maar FreeBSD draait er heel soepel op. Heb de DVB er nog niet mee getest, gaat dat uberhaupt werken onder FreeBSD eigenlijk?TheCrash schreef op 24 november 2002 @ 21:20:
BTW heeft iemand er ook al linux opgezet???
Wat ruist er door het struikgewas
Wat ruist er door het struikgewas
Verwijderd
heb zo al ff zitte denke wa tik er ga mee doen, had al gedacht om alle hardware uit bakje te halen en in een of ander beetje groter bakkie te steken, slimline CD-RW/DVD combi me eop aan te sluiten, zodat ik er eveneens DVD'tjes kan op afspelen en CD'tjes branden.
Wel dan nog extra kaartje bijsteken om de DVD's hardwarematig af te spele, want de CPU alleen gaat dat probly niet kunnen trekken he.
Verwijderd
Beetje zonde van je geld he? Koop dan een Via Epia en bouw een kastje.Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 11:48:
thanks
heb zo al ff zitte denke wa tik er ga mee doen, had al gedacht om alle hardware uit bakje te halen en in een of ander beetje groter bakkie te steken, slimline CD-RW/DVD combi me eop aan te sluiten, zodat ik er eveneens DVD'tjes kan op afspelen en CD'tjes branden.
Wel dan nog extra kaartje bijsteken om de DVD's hardwarematig af te spele, want de CPU alleen gaat dat probly niet kunnen trekken he.
Ik heb denk ik nog een cyrix 333mhz proc liggen, kan ik die gebruiken? En kan er gewoon standaard 128mb 133mhz Sdram in?
Ene ik heb nog een Hollywood+ kaart liggen, als ik die erin doe kan ik dan nog beter mpg kijken of word ik er niets beter op tegenover die dvb kaart die er al in zit ???
thnx
Verwijderd
Welke is dat dan, ik zie er wel een maar daar staan geen sys req's bijVerwijderd schreef op 27 November 2002 @ 11:53:
ik heb ff gechecked en de sys req zijn 200 Mhz,
bij funpirce te koop
Je kan dvd`s hardware matig afspelen met het progje (legaal en freeware)op http://www.thoschgmbh.de/dvbsoft/
bij mij heb ik dan maar 4% cpu load (celly300)
Je hebt dus geen andere kaart nodig voor dvds af te spelen over dvb-c (zit al hardware matige ondersteuning in
[ Voor 27% gewijzigd door dukker op 27-11-2002 12:01 ]
Verwijderd
begrijp ik hieruit dat je dus met een 200 mhz met dit proggie ook div dvd af kan spelendukker schreef op 27 november 2002 @ 11:59:
@Falcon_10...
Je kan dvd`s hardware matig afspelen met het progje (legaal en freeware)op http://www.thoschgmbh.de/dvbsoft/
bij mij heb ik dan maar 4% cpu load (celly300)
beter lezen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 12:04 ]
Divx is Mpeg4
dvd is mpeg2
Onder linux kan dat wel maar dan heb je een zeer krachtige computer nodig(real time encoding van mpeg4 naar mpeg2 +- 1 ghz ) om het op je tv-out te zien
D'r zit al een hardware mpeg2 decoder op de dvb-c kaart. Die kun je zelfs onder linux gebruikenVerwijderd schreef op 27 november 2002 @ 11:48:
thanks
Oh bummer, dubbelpost..wacht je even 10 minuten met op versturen clicken..
Kun je je eigen posting niet cancelen?
PS: dukker, jij houdt van emailen he? *hint hint* ;-)
[ Voor 26% gewijzigd door brama op 27-11-2002 12:20 . Reden: dubbelpost ]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
ricewind: heb je al een reactie?
Sara Goldfarb has left the building
hmmm, dat gaat in principe wel aardig , alleen gaat Preview Channel pas vanaf 16.00 uur uitzenden, heb nu stilstaand beeld, wel scherp overigens en zonder storingen...CyBeRSPiN schreef op 27 november 2002 @ 11:37:
[...]
Probeer eens de kabel rechtstreeks op de tuner aan te sluiten ipv via dat kabeltje, misschien is het signaal gewoon erg brak..
Bij Game Channel krijg ik nu in ieder geval wel vloeiend muziek binnen (zij het in wat lage kwaliteit), ben benieuwd wat ik vanavond te melden heb over Preview Channel....
Wel vreemd trouwens, hij kan "FutureTV Test" opeens niet meer vinden, terwijl die d'rnet wel uitzond (maar toen had ik die kabel er nog tussen), dus ik kan die nu niet meer testen of die ontvangst beter is...
zal moeten wachten tot vier uur 's middags dus
en jaaaaahoooor tijdens het typen van deze laatste regel begint de muziek van Game Channel weer beetje te haperen
edit: toch loos alarm blijkbaar, gaat nu weer goed... maar 'k ga nu naar de TU toe, tot over een paar uur
[ Voor 6% gewijzigd door jwbagger op 27-11-2002 12:32 ]
Verwijderd
ik heb ff gegoogled en kwam toen op een site uit waar de req's stondenVerwijderd schreef op 27 november 2002 @ 11:58:
[...]
Welke is dat dan, ik zie er wel een maar daar staan geen sys req's bij
linkje van funprice >> http://www.funprice.nl/art_details.html?artid=1874
aardig duur dingVerwijderd schreef op 27 november 2002 @ 12:30:
[...]
ik heb ff gegoogled en kwam toen op een site uit waar de req's stonden
linkje van funprice >> http://www.funprice.nl/art_details.html?artid=1874

denk dat ik dan liever nog zo'n TV-addon kaart van Matrox zou kopen van rond de 50 euro...
divx zal je toch op de bak zelf moeten decompressen... en daar is hij gewoon niet zwaar genoeg voor.... of je moet zo'n divx kaart erin proppenVerwijderd schreef op 27 November 2002 @ 12:34:
ik heb nog een tv kaart liggen die ik er dan wel in prop en divx via mn netwerk
Verwijderd
mja maar net alsof die kwaliteit dan zo super is... dat wordt dan ook "webcam idee", of misschien net iets hoger... want om de bandbreedte van je netwerk zodanig te benutten dat je goeie kwaliteit kan versturen, moet de compressie weer te hoog zijn en dat kan die 200mhz bak niet on the fly aan...Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 12:38:
ik dacht dat ik een paar pagina's geleden een proggie tegenkwam waarmee je streaming video via je netwerk kon kijken, soort van webcam idee
kwalitatief denk ik dat het aardig tegen zal vallen hoor... maar ik hoop voor jou dat ik het mis heb
uitzenden gaat in voledige resolutie (dvd ) client zit ook in progdvb .
hij zet gewoon de mpeg2 stream op het netwerk en gebruikt daarvoor UDP
A cool, das wel een goed ideedukker schreef op 27 November 2002 @ 12:44:
met progdvb kun je mpeg2 streams uitzenden via het lokale netwerk,je moet wel een 100mbit netwerkje hebben
uitzenden gaat in voledige resolutie (dvd ) client zit ook in progdvb .
hij zet gewoon de mpeg2 stream op het netwerk en gebruikt daarvoor UDP
Verwijderd
Bijna gans GoT heeft dan zen kleine multimedia bakje
Verwijderd
Link:
http://www.8dim.com
Had je me er al een mail over gestuurd? Ik heb nml nog iemand Aquaarius die er ook vijf wilt, maar dat ben jij of niet?casj schreef op 27 November 2002 @ 13:10:
ik kom er vrijdag ff 5 halen in zwolle
Site kan ik begrijpen, maar email?dukker schreef op 27 November 2002 @ 12:59:
@Fire69...
je email werkt niet (zie hem niet) je site ook niet ...ik zit achter vuurmuur
Doe dan maar naar jeremy.de.backer@belgacom.be.
1
2
3
4
5
6
7
| Inkoopacties Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005' [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Not enough space on disk. /ia/p.asp, line 28 |
ik ga je mail adres nu ff testen
Verwijderd
Stuur me even een email, ik wil die kaart wel kwijt. jeroentaverne@hotmail.comcasj schreef op 26 November 2002 @ 20:48:
ps ik heb overigens wel wel ook interesse in een complete dvb-c kaart voor diegene die hem niet gebruiken.(bovenstaand staat overigens los van deze laatste opmerking)
It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
Verwijderd
22 kHz heb je niet echt nodig als je maar 1 LNB hebt. Die voeding van de LNB moet inderdaad wel aangebracht worden en ook nog omschakelbaar zijn. Ik heb die kaart trouwens geprobeerd met de technotrend drivers en het programma WatchTVPro (die ook DVB-C zou moeten kunnen) maar ik krijg een foutmelding dat er geen software in de ARM geladen kan worden ofzoiets... iemand een idee?casj schreef op 26 November 2002 @ 20:48:
alleen door het wisselen van de tuner kom je er niet daar v-H en 22khz buiten de tuner zitten en deze bij een dvb-c niet nodig zijn en dus ook niet op de print aanwezig.
Overigens is het wel zo dat er inderdaad in nl via de div kabelnetten ook digitaal wordt uitgezonden ,echter wel gecodeerd in viacces en cryptoworks en de info omtrend deze providers volgens afspraak op div boarden niet public gemaakt wordt en aangezien deze regeling het nu al ruim een jaar volhoudt kun je er wel van uitgaan dat dit zo blijft, plus dat je zelfs met de info eerst nog over een geldige kaart zal moeten beschikken om uit te lezen.
.........................................................
PS ben op mijn werk en kan niet zoveel mailen...
kunnen jullie ook links verder onder mekaar verspreiden ???
mag van me baas niet zoveel internetten...
of heeft iemand een site waar we alle info drivers tool programmas mz? keys kunnen neerzetten ???????????
..........................................................................
Wil iemand die het van hem heeft gehad het mij mailen? mail staat in mn info..dukker schreef op 27 November 2002 @ 13:56:
@coppertop jouw mail werkt ook
.........................................................
PS ben op mijn werk en kan niet zoveel mailen...
kunnen jullie ook links verder onder mekaar verspreiden ???
mag van me baas niet zoveel internetten...
of heeft iemand een site waar we alle info drivers tool programmas mz? keys kunnen neerzetten ???????????
..........................................................................
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Hm, weer een nutteloze postdukker schreef op 27 November 2002 @ 12:34:
@brama ......
Je hebt geen e-mail in je profile ? (net als ik)
[ Voor 33% gewijzigd door brama op 27-11-2002 14:02 ]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Als er mensen zijn die willen aanvullen, moeten ze maar meelen naar cbh@pi.be
Verwijderd
Kun je mij die info ook nog ff mailen?
-------------------------
Ik begrijp dat ophalen in Zwolle? a.s. vrijdag ook een optie is,
Wie kan dat bevestigen tegen welke prijs en hoe zou dat dan in z'n werk moeten gaan?
Ik moet een heel eind rijden en dat heb ik er wel voor over maar dan moeten die dingen er ook wel echt staan.
Verwijderd
Hmmmz, er zit nog niks in de mailbox... vaag... nou ja, we wachten afdukker schreef op 27 November 2002 @ 13:48:
@zotty en @Fire69 jullie mail werkt goed hoor !!
Wat ik me afvroeg... Kan dit ding nou wel MPEG2 afspelen? Is er wat info over die rainbow runner mpeg kaart? Er zijn er zoveel namelijk... Welke is het precies?
De DVB kaart neemt dus MPEG-2 voor z'n rekening! Decoden en encoden toch?
Die kaartlezer, kan ie ook schrijven?
Wat voor systeem gaat de nederlandse digitale tv gebruiken? Is dit DVB-C?
Werkt de TV out in DOS? Kan ik bijvoorbeeld DIGGER (CGA) spelen en DOTT (VGA)?
Is de afstandsbediening al werkend?
Wat voor geluidskaart zit erin, ook compatible met DOS games en hoor je de PC speaker er ook over?
[ Voor 19% gewijzigd door Benadski op 27-11-2002 15:08 ]
Die kaartlezer kan volgens mij gewoon chipkaarten beschrijven, echter die kaartjes die erbij zitten zijn read only!
Onderwerp: failure notice
<twea*******@schijf.nl>:
Sorry, no mailbox here by that name. vpopmail (#5.1.1)
Of naar dat e-mail van je site ???
Verwijderd
Heb al mensen in m'n mail aan wie ik het moet doorsturen, dus als dit gefixed is, kunnen we hen ook weer verblijden
edit:
in m'n profile staat netjes het .org adres
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 14:25 ]
@ Dukker:dukker schreef op 27 November 2002 @ 12:40:
@brama ...
ik heb je mail adres al gevonden.. onderaan je web page.
Dus je hebt mail..
Stuur mij ook effe: spam@delien.nl
Verwijderd
Kan iemand mij dit emailen?dukker schreef op 27 November 2002 @ 10:45:
ik heb info over het kijken zonder kaart...
maar hoe ?? dat mag ik niet posten..![]()
info ??
xander_x@dvd-infocentre.nl.eu.org
Volgens de manual van de DVB-C kaart is er een optioneel opsteek-printje voor verkrijgbaar om er ook analoge TV signalen mee te kunnen ontvangen. Weet iemand of dat printje dat Siemens voor 50 Pleuro aanbiedt om analoge TV te kunnen ontvangen DAT printje is, of een complete PCI-kaart? Ik ken namelijk weinig TV kaarten van een redelijke kwaliteit voor die 50 Pleuro. Bovendien houdt je hiermee een PCI slot vrij (voor je DiVX kaart).Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 13:56:
[...]
22 kHz heb je niet echt nodig als je maar 1 LNB hebt. Die voeding van de LNB moet inderdaad wel aangebracht worden en ook nog omschakelbaar zijn. Ik heb die kaart trouwens geprobeerd met de technotrend drivers en het programma WatchTVPro (die ook DVB-C zou moeten kunnen) maar ik krijg een foutmelding dat er geen software in de ARM geladen kan worden ofzoiets... iemand een idee?
Sorry, maar casj is niet dezelfde persoon als AquaariusTheCrash schreef op 27 November 2002 @ 13:21:
[...]
Had je me er al een mail over gestuurd? Ik heb nml nog iemand Aquaarius die er ook vijf wilt, maar dat ben jij of niet?
Verwijderd
Dat is idd een module, geen pci kaartMindBender! schreef op 27 November 2002 @ 15:02:
[...]
Volgens de manual van de DVB-C kaart is er een optioneel opsteek-printje voor verkrijgbaar om er ook analoge TV signalen mee te kunnen ontvangen. Weet iemand of dat printje dat Siemens voor 50 Pleuro aanbiedt om analoge TV te kunnen ontvangen DAT printje is, of een complete PCI-kaart? Ik ken namelijk weinig TV kaarten van een redelijke kwaliteit voor die 50 Pleuro. Bovendien houdt je hiermee een PCI slot vrij (voor je DiVX kaart).
http://www.tweakpc.de/hardware/tests/graka/siemens/dvb_2.htm
Affijn: ik wil nogmaals iedereen die vragen over de IA heeft om die te plaatsen in [rml][ IA] Siemens Multimediabox[/rml] en niet hier. Verder maak ik bij deze bekend dat ik de IA limiteer op 100 stuks omdat ik anders een vrachtwagen moet huren

Daarnaast moeten er ook wat machines overblijven voor de rest van de Tweakers en voor de PC-Dump. Op het moment dat de 100 bereikt zijn sluit ik het IA bij laupro en kunnen de mensen gaan betalen
@dukker, kun je mij even mailen over die leuke info
@Falcon_10, kun je me even mailen ? We moeten e.e.a. opzetten voor onze belgische tweakers.
[ Voor 1% gewijzigd door Rincewind op 27-11-2002 15:20 . Reden: typefautje.. ]
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
(ik bedoelde de analog tuner add on)
[ Voor 30% gewijzigd door Martkrui op 27-11-2002 15:20 ]
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Dan hoop ik dat casj ook nog ffe een mailtje stuurt, dan houd ik ze ook voor hem achter.Aquaarius schreef op 27 november 2002 @ 15:03:
[...]
Sorry, maar casj is niet dezelfde persoon als Aquaarius
Verwijderd
Hey wat gek, ik ruik het ook alDr.DNA schreef op 27 November 2002 @ 15:20:
Die willen we dus ook... ruik ik hier een IA ?
(ik bedoelde de analog tuner add on)
Verwijderd
dus ik vermoed da die analoge tuner iets van een 99 DM/50 euro nog es kost ( normaal )
maar eerst dan ok nog vinde eh
Groothandels bloeien op, winkels verkopen niets meer.
Doordat zogenaamde Tweakers het fenomeen inkoopactie hebben ontdekt, hebben gewone winkels geen klanten meer. Zelfs dagelijkse boodschappen worden door deze computerverslaafden bij groothandels besteld...
Verwijderd
Iemand tijd teveel om ff tot daar te rijde om der een 50 tal te kope
Verwijderd
Een maat van me werkt bij Siemens en heeft ook in Zoetermeer gewerkt, meschien dat hij wat extra info heeft.....Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 15:31:
mmm, in de Siemens fabriek van Munchen en Augsburg, is er blijkbaar een soort "shop", vermoedelijk kunde die add on dingskes daar gaan kope
Iemand tijd teveel om ff tot daar te rijde om der een 50 tal te kope
Dit topic is gesloten.