[CM][EL]wat doe jij met je siemens nixdorf multimedia box

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.286 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
weet er iemand wat het minimum is om divx af te spelen qua proc, kheb nog wel een paar mmx liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 12:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Geen matches
Divx ga je nooit redden met deze box zonder die divx kaart. Op dit bord kan maximaal een 333mhz ofzo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Geen matches
sebastius schreef op 26 november 2002 @ 17:45:
Divx ga je nooit redden met deze box zonder die divx kaart. Op dit bord kan maximaal een 333mhz ofzo toch?
233 ;)

je zit nu dus al bijna op z'n max: 200 draait hij nu.

Als je met de dipswitches de snelheid op 233 zet (er staat in de mobo-handleiding hoe), boot hij met deze proc trouwens niet. Overclocken is er dus niet bij, er zal een nieuwe proc inmoeten als je echt graag die 33 extra mhz'en erbij wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ok, maar een pentium lukt misschien wel om te oc'en en dan met een divx kaart erbij moet het toch wel lukken, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Tip: Bij de TV-out mode (als je TV het aan kan) moet je de instellingen op NTSC zetten, geeft een veel rustiger beeld met een hogere resolutie. Het instellen van de grootte en locatie van het beeld doe je door test in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-04-2023
Geen matches
dieFX schreef op 26 November 2002 @ 12:04:
Als TheCrash nou nog een keer goed uitlegd aan zijn baas wat die InkoopActie inhoud:
Één iemand gaat naar zwolle en haalt al die dingen voor ons op, betaald verder alles in één keer en regelt zelf de verzending van die dingen naar rest.

Dit scheelt dus een aantal van die dingen naar de RAI vervoeren, en geeft minder rompslomp dan dat mensen zelf naar Zwolle rijden om 1 zo'n ding op te halen...
Ok ik heb dus met mijn baas gesproken en als jullie die inkoopactie willen houden is dat prima. Wat ik hierbij dus zeg is dat jullie bijvoorbeeld a.s vrijdag dat ding kunnen kopen. Laten we dan even een poll houden hoeveel mensen dat ding willen hebben en wie er dus langs komt met een busje ofzo om die meuk op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Geen matches
TheCrash schreef op 26 November 2002 @ 18:02:
[...]

Ok ik heb dus met mijn baas gesproken en als jullie die inkoopactie willen houden is dat prima. Wat ik hierbij dus zeg is dat jullie bijvoorbeeld a.s vrijdag dat ding kunnen kopen. Laten we dan even een poll houden hoeveel mensen dat ding willen hebben en wie er dus langs komt met een busje ofzo om die meuk op te halen.
Harstikke mooi !!
Ricewind en Falcon_10 gaan samen de inkoopactie doen, als ik het goed heb.
Er moet alleen nog even gewacht worden op toestemming van een mod voor de inkoopactie, dan kan iedereen zich opgeven.

Zie ook:
[rml]Rincewind in "[ CM][ EL]wat doe jij met je siemens nixdo"[/rml]

Eat my shorts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-08 23:30
Geen matches
Rincewind schreef op 26 november 2002 @ 16:45:
[...]

2 DIMM bankjes met maximaal 256 Mb SDRam totaal.
Maakt de snelheid verder nog iets uit? (PC100 of PC133)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Geen matches
TheCrash schreef op 26 November 2002 @ 18:02:
[...]

A.s. vrijdag al :)

Ik ga NIET naar Zwolle rijden...Amsterdam ok..maar Zwolle is me ff te ver..

* Gutteguttegut wil er wel 1 ophalen op de RAI als dat mogelijk is...?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Geen matches
IceCool schreef op 26 november 2002 @ 18:07:
[...]

Maakt de snelheid verder nog iets uit? (PC100 of PC133)
Meestal niet maar neem wel 128 megabit geheugen en niet 256 megabit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrash
Geen matches
Benadski schreef op 26 november 2002 @ 14:28:
Het handigst lijkt me dat Tweakers gewoon zeggen dat ze tweaker zijn op die beurs, een codewoord is niet nodig. Een 'niet tweaker' zal niet zeggen dat ie tweaker is en daarom korting krijgt omdat hij geen tweaker is en niet weet van de korting.

Of print allemaal gewoon een henk uit en lever deze in, kunnen andere mensen die bij de tent staan niet ook korting krijgen, anders zijn ze veels te snel weg...

EDIT: Ook niet over de mogelijkheden praten op de dumpdag, het mag niet te interessant worden... (Ja, ik moet er gewoon een zien te bemachtigen :9 )
Ik ben voorstander van wat uitprinten. Als degene die gewoon naar de RAI komen uitgeprint het woord "HCC siemens nixdorf" meenemen dan krijgen ze hem voor 50 euro. Andere klanten hoeven nml niet te weten dat jullie hem voor deze stunt prijs krijgen, hadden ze ook maar tweaker moeten worden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
TheCrash schreef op 26 November 2002 @ 18:09:
[...]

Ik ben voorstander van wat uitprinten. Als degene die gewoon naar de RAI komen uitgeprint het woord "HCC siemens nixdorf" meenemen dan krijgen ze hem voor 50 euro. Andere klanten hoeven nml niet te weten dat jullie hem voor deze stunt prijs krijgen, hadden ze ook maar tweaker moeten worden :*)
Jaaaaa :>

Helemaal perfect _/-\o_

/me Print bovenstaand topic uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Geen matches
TheCrash schreef op 26 november 2002 @ 18:09:
[...]

Ik heb helaas geen printer... :( ingebrande monitor van dit topic ook goed? :Y)

* Gutteguttegut laat dit topic de komende weken wel ff open staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdy
Geen matches
Gutteguttegut schreef op 26 november 2002 @ 18:09:
[...]
Meestal niet maar neem wel 128 megabit geheugen en niet 256 megabit...
Hoe bedoel je? Verschil in grootte? (128 MB / 256MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Geen matches
IceCool schreef op 26 november 2002 @ 18:42:
[...]

Hoe bedoel je? Verschil in grootte? (128 MB / 256MB)
Nee megabit en niet megabyte.
zie ook:
SD-Ram Dimm 256 geeft 128MB
[rml][ Geheugen] 512MB PC133??[/rml]
SDRam Probleem PC100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djeen
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
Geen matches
als jullie een inkoop actie doen, stuur je ze dan ook op (naar belgie ???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkie
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Geen matches
Djeen schreef op 26 November 2002 @ 18:53:
als jullie een inkoop actie doen, stuur je ze dan ook op (naar belgie ???)
Als de IA doorgaat zal Falcon_10 het versturen in belgië op zich nemen, als ik het goed heb :)

Eat my shorts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:03

spacy

+++

Geen matches
Ik wil best vrijdag middag naar Zwolle om wat spul op te halen, (voor de Assenaren en anderen die dicht in de buurt wonen)
ik moet zelf toch m'n videokabel nog hebben.
en me vader heeft het ding al zo'n beetje "geclaimd" voor een ander doeleinde,
dus misschien dat ik maar een 2e moet halen.

Ik heb ook even gekeken voor de mensen die hem dan waarschijnwlijk kunnen ontvangen van anderen met post (NPD) kost zo'n 10,- euro om hem te verzenden.
eventueel zou ik een aantal kunnen verzenden (er staan op m'n werk nog geschikte dozen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrash
Geen matches
DieFX denk je dat zo'n inkoopactie gaat lukken voor vrijdag a.s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madzib
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-09 01:09
Geen matches
TheCrash schreef op 26 November 2002 @ 19:05:
Kun je a.s. vrijdag gewoon een paar van die kastjes bij jullie op komen halen a 50euro ? :9~

madzib

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkie
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Geen matches
TheCrash schreef op 26 november 2002 @ 19:05:
Vrijdag lijkt me erg krap worden. Als de toestemming voor de IA er is (van het modje van dit forum) zal er dus een topic geopend worden, en dan kan iedereen zich opgeven. Voordat Ricewin echter de kastjes op gaat halen, zal hij eerst geld van iedereen willen ontvangen, want ik denk niet dat hij zin heeft om dat alles voor te schieten.

Ricewind heeft al wel toestemming voor een IA aangevraagd bij het modje van die forum:
Rincewind schreef op 26 November 2002 @ 15:45:
Mailtje naar de mods is verstuurd dus wil ik iedereen nu even verzoeken om weer terug te komen op het thema van dit draadje: het gebruik van die Siemens Nixdorf machine.

Te zijner tijd kom ik nog terug op de mogelijke IA. We wachten op toestemming van de mensen van HLW en op toestemming van de mods.

@TheCrash, kun je mij een mailtje sturen als de IA door kan gaan ?
Ik denk dat je het best met Ricewind contact kan opnemen.

Eat my shorts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@ TheCrash: heb je die doosies ook in groningen zondag??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 22:59
Geen matches
* DJSmiley lijkt dat ook nog wel wat, zo'n IA :)

Ik kom regelmatig in Zwolle, en kan er desnoods zo heenrijden... Woon in Nunspeet, werk in Harderwijk, dus voor mij is het allemaal zo te regelen ;)

Ik ga topicje zoiezo in de gaten houden, 50 pleuro... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Weet iemand of deze dimm fysiek past?

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/c.kok15/mem.jpg

Is een 64mb lapje pc66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrash
Geen matches
Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 19:19:
@ TheCrash: heb je die doosies ook in groningen zondag??
Heel waarschijnlijk hebben we dan een stel van die dingen mee, ik zal dit nog posten als ik het 100% zeker weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrash
Geen matches
Gutteguttegut schreef op 26 November 2002 @ 18:18:
[...]
Ik heb helaas geen printer... :( ingebrande monitor van dit topic ook goed? :Y)

* Gutteguttegut laat dit topic de komende weken wel ff open staan...
hehe, ja hoor prima. Ik vind het ook best als je gewoon je naam guttegut zegt, dat weet ik dan nog wel. Vraag dan gewoon naar medewerker Gerben, dan komt het helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
woohoo, hehe bewaar een siemensje voor mij :D

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
thecrash, ik kom waarschijnlijk vrijdag wel ff naar de winkel bij jullie, moet ik dan ook ff een printje meenemen?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Laatst online: 14-09 17:51

Rincewind

Take me in your arms tonight

Geen matches
dieFX schreef op 26 november 2002 @ 19:18:
[...]
Vrijdag lijkt me erg krap worden. Als de toestemming voor de IA er is (van het modje van dit forum) zal er dus een topic geopend worden, en dan kan iedereen zich opgeven. Voordat Rincewind echter de kastjes op gaat halen, zal hij eerst geld van iedereen willen ontvangen, want ik denk niet dat hij zin heeft om dat alles voor te schieten.
Juist. Toestemming is aangevraagd en verkregen onder voorbehoud dat ook de garantie geregeld is/wordt :) (Thanks, phreak) Probleem is wel dat ik a.s. vrijdag niet kan :( Da's wel heel snel voor een IA om het rond te krijgen en het geld te ontvangen want ik ga niet 30 van die kastjes voorschieten.

Wat ik nog wel wil proberen is om morgen bij HLW te informeren of wij het later kunnen halen i.v.m. het opzetten van een IA. De volgende tijdsplanning wil ik dan aanhouden:

Komend weekend: start IA.
Inschrijven tot: Zondag 8 december 24.00 uur.
Geld gelijk overboeken en niet binnen op 15 december dan geen boxje.

Ik wil het dan de vrijdag daarna (20 december) ophalen zodat het op of na de 21e bij mij in Houten (omgeving Utrecht) opgehaald kan worden. Ik wil er wel een paar verzenden maar ik heb geen verpakkingsmateriaal en dat risico durf ik niet te lopen.

Mocht dit tijdspad niet haalbaar zijn dan gaat de IA niet door en is het helaas ieder voor zich :X

@TheCrash: kun jij je baas even inlichten over dit voorstel ? Ik stuur ook een mailtje de deur uit met daarin ongeveer hetzelfde voorstel.

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 04:25
Geen matches
ik wil ook wel zo'n siemensje.. als iemand even kan vertellen wat hij allemaal kan...
het is dus een settopbox, met windows, maar kan je er ook satelietbeelden mee ontvangen ? of kan je hem ook als pc gebruiken (servertje oid)

ziet er wel lekker compact uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
jup, als IA doorgaat neem ik het Belgische gedeelte van de IA op mij.
Ik zal dan ook men adres mede delen, zodat ongenoegde mede IA deelnemers met een gerust hartje één of andere bend eop me kunnen afsturen om me lekker bij elkaar te laten meppen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 19:02

Corn

Raar jongetje

Matched: dvb
People: even iets anders. Het DVB kaartje werkt in tegenstelling wat sommige mensen denken WEL in NL en Belgie. Multikabel (Noord - Holland) Zend namelijk al een speciaal geselecteerd pakket uit over de kabel, met DVB-C. In Belgie kun je het welbekende Canal Digital krijgen, dit is dus ook over DVB (Dit mag je natuurlijk alleen maar doen als je al een decoder hebt staan, want waarschijnlijk moet je ook een andere smartcard erin doen) Je kunt dus wel degelijk (semi-legaal) TV kijken met het boxje. Software is te krijgen op: http://www.fsc-pc.de/support/softwareassist_e.asp Zoek gewoon in het boxje naar DVB, en je kunt de nieuwste Drivers en software zo downloaden
* Corn heeft dit niet bevestigd, alleen gebaseerd op informatie van het net. Ik ga NU proberen of de software draait, en of ik wat kan kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrash
Geen matches
Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 19:44:
thecrash, ik kom waarschijnlijk vrijdag wel ff naar de winkel bij jullie, moet ik dan ook ff een printje meenemen?.
Hoi, als je vrijdag komt dan hebbie geen printje nodig, aangezien alleen tweakers weten dat ze dan langs kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• te(X)en
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Geen matches
TheCrash schreef op 26 november 2002 @ 19:40:
[...]
hehe, ja hoor prima. Ik vind het ook best als je gewoon je naam guttegut zegt, dat weet ik dan nog wel. Vraag dan gewoon naar medewerker Gerben, dan komt het helemaal goed.
Maar betekend dit nu dat we die kastjes alleen via de IA kunnen krijgen of hebben jullie ze in de winkel liggen zodat ik niet op de IA hoef te wachten en vrijdag even langs kan komen?

En de prijs is nog steeds EUR 50,-?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ok, tot vrijdag dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

Geen matches
Mailtje aan HLW:
Hallo,

Zoals wellicht bekend zijn er op www.tweakers.net een aantal enthousiastelingen die ook graag zo'n Siemens Multimediabox willen hebben voor 50 euro (zie ook [rml][ CM][ EL]wat doe jij met je siemens nixdorf multimedia box[/rml]) . Ik heb begrepen van een van uw werknemers dat het mogelijk is om een inkoopactie te organiseren en ik heb mij opgeworpen om dat te regelen. Ik ga voorlopig uit van 20 tot 30 van die machines. Mijn voorstel is als volgt:

Ik wil het dan de vrijdag daarna (20 december) ophalen zodat het op of na de 21e bij mij in Houten (omgeving Utrecht) opgehaald kan worden en ik de verdere coordinatie op me neem.

Er resten mij nog enige vragen:
- Is het mogelijk om op deze voorwaarden de inkoopactie uit te voeren ?
- Garantie. Als iemand een 'dode' of niet goed werkende machine heeft ontvangen, kan hij die dan omwisselen voor een wel goed werkende ? Hoe lang is de garantie ?

Ik hoop voor vrijdag van u te horen zodat ik inkoopactie kan opstarten.

Met vriendelijke groeten,
Jean-Paul Wissink
En nu maar even afwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrash
Cornholio2001 schreef op 26 november 2002 @ 19:53:
People: even iets anders. Het DVB kaartje werkt in tegenstelling wat sommige mensen denken WEL in NL en Belgie. Multikabel (Noord - Holland) Zend namelijk al een speciaal geselecteerd pakket uit over de kabel, met DVB-C. In Belgie kun je het welbekende Canal Digital krijgen, dit is dus ook over DVB (Dit mag je natuurlijk alleen maar doen als je al een decoder hebt staan, want waarschijnlijk moet je ook een andere smartcard erin doen) Je kunt dus wel degelijk (semi-legaal) TV kijken met het boxje. Software is te krijgen op: http://www.fsc-pc.de/support/softwareassist_e.asp Zoek gewoon in het boxje naar DVB, en je kunt de nieuwste Drivers en software zo downloaden
* TheCrash heeft dit niet bevestigd, alleen gebaseerd op informatie van het net. Ik ga NU proberen of de software draait, en of ik wat kan kijken :)
Kijk dat is dus echt stoer, hehe, ik ga duidellijk zelf ook zo'n kasie halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Rincewind schreef op 26 november 2002 @ 19:46:
[...]
lijkt me goed die data.
Ik stel voor dat ik dan de 13 de rond 22.00 uur het geld van de Belgjes naar jou overschrijf Rincewind, dan zou het normaal maandag, ten laatste dinsdag bij jou moeten zijn.

En als alles dan beetje goed loopt, dan kan iedereen rond nieuwjaar aan zen Siemens bakje prutsen :)

Wel klein probje : Utrecht is nogal ver voor me :(
Is het mogelijk om maybe ergens rond Breda, Tilburg af te spreken, of de Belgische santaboetiek tot daar te krijgen ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Geen matches
TheCrash schreef op 26 november 2002 @ 19:53:
[...]

Hoi, als je vrijdag komt dan hebbie geen printje nodig, aangezien alleen tweakers weten dat ze dan langs kunnen komen.
mmm... maar ja, als dat accoord is natuurlijk, anders komen er een zooi tweakers langs ;)

Ik woon zo'n 30km van zwolle af, dus voor mij is het ook prima te doen... en ik rijd er ook zo heen. Maar ja, of dat de bedoeling is..... naja, ik hoor 't wel, anders zie je mij desnoods wel vrijdag ;)

Edit: Maar zijn ze er vrijdag :? En kunnen we dan in Zwolle komen halen :?

[ Voor 9% gewijzigd door DJSmiley op 26-11-2002 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corn

Corn

Raar jongetje

Geen matches
TheCrash schreef op 26 november 2002 @ 19:55:
[...]

Kijk dat is dus echt stoer, hehe, ik ga duidellijk zelf ook zo'n kasie halen :9
MMMMMMMMMMM Cheese :)
Pin me er asjeblieft niet op vast... Dit is wat ik gelezen heb op het Net, met de juiste software zijn de mogelijkheden er. Maar don't blame me als je zo'n kastje hebt gekocht en het uiteindelijk toch niks wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
TheCrash schreef op 26 november 2002 @ 19:53:
[...]

Super, ben van de partij :)

PS Ik denk dat ik in de herhaling val........

Maarja, dat gebeurd wel vaker bij deze profesor Zonnebloem

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 20:14 . Reden: ........................................................Met Stroop ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
  • Laatst online: 07-09 13:37
Geen matches
Okee mensen, aangezien ik fujitsu repareer ben ik ff wat gaan zoeken aan de hand van een serienummer:

Vanuit fujitsu-siemens is er geen garantie
23-12-98 zijn ze geleverd aan Center Parcs
Volledige naam : SCENIC PRO NET

Miscchien dat het jullie nog helpt

En echt technisch http://213.10.155.8/siemens.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Geen matches
Mij zie je ook vrijdag TheCrash,
ik kom dan m'n tv video kabel ophalen
en zal direct ook nog een paar kastjes meenemen,
ik kan daar dan eventueel een enkele kast van versturen omdat ik wel het geschikte verpakkignsmateriaal heb, maar kan hier thuis op het moment geen weegschaal vinden,
al het niet boven de 10 kilo komt moet het voor 10 euro max te versturen zijn via NPD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Geen matches
lol, mini-gotmeeting :)

offtopic:
Spacy: neem m'n ledjes/tireflies meteen mee als je ze dan al eens een keer hebt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
fleppuhstein schreef op 26 November 2002 @ 20:07:
Okee mensen, aangezien ik fujitsu repareer ben ik ff wat gaan zoeken aan de hand van een serienummer:

Vanuit fujitsu-siemens is er geen garantie
23-12-98 zijn ze geleverd aan Center Parcs
Volledige naam : SCENIC PRO NET

Miscchien dat het jullie nog helpt

En echt technisch http://213.10.155.8/siemens.txt
Zijn ze dan ook werkelijk door het CentralePark gebruikt? En voor wat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Geen matches
DJSmiley schreef op 26 november 2002 @ 20:12:
lol, mini-gotmeeting :)

offtopic:
Spacy: neem m'n ledjes/tireflies meteen mee als je ze dan al eens een keer hebt >:)
offtopic:
Tireflies moet ik dan wel hebben ik verwacht ze deze week thuis te krijgen samen met de LiteCubes en de Hinkels
maar de ledjes zijn voorzover ik weet nog steeds niet in NL gearriveerd,
maar ik moet natuurlijkw el weten hoe laat je dara ongeveer zal zijn,
Ik moet het alleen nog even met iemand overleggen hoelang we die middag bezig zijn met een server update, dus ik denk dat ik pas tegen eind van de middag daar ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
Geen matches
Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 19:58:
[...]

lijkt me goed die data.
Ik stel voor dat ik dan de 13 de rond 22.00 uur het geld van de Belgjes naar jou overschrijf Rincewind, dan zou het normaal maandag, ten laatste dinsdag bij jou moeten zijn.

En als alles dan beetje goed loopt, dan kan iedereen rond nieuwjaar aan zen Siemens bakje prutsen :)

Is het mogelijk om maybe ergens rond Breda, Tilburg af te spreken, of de Belgische santaboetiek tot daar te krijgen ? :p
Hoe ben je dan van plan om alles naar de "eindgebruikers" te brengen?
MAW welke leveringsfirma?

Of mogen we ze ook afhalen, en indien ja, waar woon je ergens?
Hoeveel denk je dat de uiteindelijke prijs zal zijn?
srry voor al de vragen :P

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Aangezien ik de software van de afstandbediening nogal f*cked up vind, dacht ik 'laat ik zelf eens wat gaan schrijven'. Onder het motto "wat niet werkt zul je zelf moeten maken" is dit het eerste resultaat:

Afstandbediening testje

Alleen de cijfers zitten er nog niet in, had een beetje tijdgebrek, maar dat is zo gedaan.

Wat heeft dit nou voor nut zul je je misschien afvragen... nou, ik ben van plan om hier een mooie winamp plugin voor te maken. Ik gebruik dit pc'tje namelijk als MP3 speler. Daarnaast wil ik dit ook in LiQuiD-MP3 stoppen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

Geen matches
Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 19:58:
Jij had toch die nederlandse collega ? Die woonde toch onder Breda ? Daar kunnen we dan toch afspreken ? Stuur me even een emailtje dan regelen we de rest wel buiten dit draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 10:43:
Ik heb er ook eentje! Ik heb er 128MB bijgeprikt. Knap dat 256MB ook werkt aangezien er een Intel TX chipset in zit. Ik heb die DVB kaart eruit getrokken, heb je helaas niks aan in Nederland. Die chipcard lezer aan de voorkant heeft trouwens niks te maken met de DVB kaart. Is alleen voor toegangscontrolle op die machine bedoeld. Als je echt wil decrypten dan moet die kaartlezer op de DVB kaart aangesloten zitten. Die sleuf aan de achterkant van de DVB kaart is bedoeld om een CI module in te schuiven, maar de hardware daarvoor ontbreekt gewoon. Ik ga binnenkort een kijken hoe je die kabels met elkaar door kunt verbinden zodat de TV out weer werkt. Oh ja, op die DVB kaart zit een hardwarematige MPEG2 decoder. Voor linux is er software beschikbaar om via een DVB kaart DVD's af te spelen!!! Je zoud us in principe geen DVD (Hollywood of iets dergelijks) kaart erbij hoeven prikken om DVD's af te spelen. Voor windows is er ook wel software beschikbaar zoals Watch TV Pro. Daarmee kun je MPEG2 bestanden af laten spelen via de DVB kaart. Ik heb zelf een DVB-S kaart in mijn gewone machine zitten en er zitten dezelfde chips op als die grote DVB-C kaart, alleen dus een andere tuner... Andere tuner erop solderen?? ;-) Later meer info...
handig als dat zou kunnen, ik heb hier nog zo een los sat tunertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
[foutje

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Geen matches
indien IA doorgaat ben ik van de partij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

Geen matches
Er is een inventarisatie gestart over de IA op http://www.laupro.nl/ia/. Schrijf je daar in als je er eentje wilt hebben. LET WEL: het is nog geen garantie dat de actie doorgaat maar als je inschrijft moet je er wel eentje afnemen. Voor alle discussie rondom de IA heb ik een draadje geopend: [rml][ IA] Siemens Multimediabox[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

Geen matches
Ik ben even offline. Vragen worden later beantwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casj
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-10-2023
Matched: trend, dvb
alleen door het wisselen van de tuner kom je er niet daar v-H en 22khz buiten de tuner zitten en deze bij een dvb-c niet nodig zijn en dus ook niet op de print aanwezig.
Overigens is het wel zo dat er inderdaad in nl via de div kabelnetten ook digitaal wordt uitgezonden ,echter wel gecodeerd in viacces en cryptoworks en de info omtrend deze providers volgens afspraak op div boarden niet public gemaakt wordt en aangezien deze regeling het nu al ruim een jaar volhoudt kun je er wel van uitgaan dat dit zo blijft, plus dat je zelfs met de info eerst nog over een geldige kaart zal moeten beschikken om uit te lezen.

grtz

ps ik heb overigens wel wel ook interesse in een complete dvb-c kaart voor diegene die hem niet gebruiken.(bovenstaand staat overigens los van deze laatste opmerking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Geen matches
Rincewind schreef op 26 november 2002 @ 20:42:
Er is een inventarisatie gestart over de IA op http://www.laupro.nl/ia/. Schrijf je daar in als je er eentje wilt hebben. LET WEL: het is nog geen garantie dat de actie doorgaat maar als je inschrijft moet je er wel eentje afnemen. Voor alle discussie rondom de IA heb ik een draadje geopend: [rml][ IA] Siemens Multimediabox[/rml]
moooooizo, dan zijn we ook gelijk af van dat non-tech gebabbel over die IA in dit topic ;)

opdate over mijn videorecorder-status: ik krijg ShowShifter nog niet aan de praat, die wil 't liefste een TV-kaart met WDM drivers... en raad eens: juist, de mijne heeft VfW drivers ;(

'k zit nog wel ff te klooien dus voordat ik 'm aan de praat heb... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corn

Corn

Raar jongetje

DVB Update! Ik heb het ding aan mijn kabel gehangen.... En wat gebeurde er denken jullie? Hij vondt 82 kanalen! Ineens stonden er namen op als EuroSport, MTV weet ik veel wat en een heleboel Kiosk dingen... Zodra je er eentje aanklikt crashed het programma, maar tot zover "geen DVB" BTW, dit is in Belgie getest, volgende week test ik het ook in NL (Jah ik ben Nederlander)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 20:29:
Wat heeft dit nou voor nut zul je je misschien afvragen... nou, ik ben van plan om hier een mooie winamp plugin voor te maken. Ik gebruik dit pc'tje namelijk als MP3 speler. Daarnaast wil ik dit ook in LiQuiD-MP3 stoppen :)
De knoppen op de afstandsbediening zijn gewoon doodnormale keyboard scancodes (onder Xwindows is play bijvoorbeeld 'rechter alt + F3') Waaraan je een commando kan toe kennen 'xmms --play' bijvoorbeeld :)

Zo heb ik nu dus mijn 'monitorloze mp3 set-top-box' opgebouwd, een scriptje in de startup van linux, zodat hij zelf X start & en daarna xmms.
Verder de afstandsbediening om xmms aan te sturen (momenteel alleen play, next, prev, stop en pause) en verder 'shutdown -h now' aan de power knop geknoopt :) Hij werkt echt geweldig :)

Maar ik ga er wsl nog een halen, die hier onze router moet gaan worden :D

Maar wat heeft/wilde centerparcs met die dingen gedaan/doen?
En hoeveel stroomgebruikt zo'n ding nu echt, heeft iemand dit al kunnen meten?

[ Voor 27% gewijzigd door Le Mol op 26-11-2002 21:05 . Reden: typo's ]

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Rincewind schreef op 26 November 2002 @ 20:42:
Je bent ge update in mijn topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdy
Geen matches
Beun_de_Haas schreef op 26 November 2002 @ 20:36:
indien IA doorgaat ben ik van de partij >:)
Ik ook ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cornholio2001 schreef op 26 November 2002 @ 20:52:
DVB Update! Ik heb het ding aan mijn kabel gehangen.... En wat gebeurde er denken jullie? Hij vondt 82 kanalen! Ineens stonden er namen op als EuroSport, MTV weet ik veel wat en een heleboel Kiosk dingen... Zodra je er eentje aanklikt crashed het programma, maar tot zover "geen DVB" BTW, dit is in Belgie getest, volgende week test ik het ook in NL (Jah ik ben Nederlander)
welk programma heb je daar voor gebruikt?
ook dit zal dan boven in de topic te komen staan _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corn

Corn

Raar jongetje

Geen matches
Ik gebruikte het standaard programma van Siemens wat je gewoon kunt downloaden op hun website... Zorg er ook voor dat je de nieuwste drivers hebt, want anders gaat het niet werken. Ik krijg btw geen beeld en geluid, omdat dit waarschijnlijk ge-encode is. Ik krijg alle zenders te zien, zoals MTV Base, MTV Hits, Adventure Sports enz enz, maar beeld krijg ik niet. Als provider staat er bij mij Canal +, dus waarschijnlijk heb je een Common Interface adapter nodig om dat te kunnen decoden (Common Interface zit er niet standaard op) Je moet dan ook een smartcard kopen voor Canal +, en dat kost centjes: Je kunt het ook Semi-legaal proberen met wat progs, maar daar mag ik verder niks over zeggen van GoT Policy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
  • Laatst online: 10-09 20:56
Geen matches
Volgens mij had ik het al gelezen, maar ik kan het niet terug vinden.
Hoe zit het met de voeding ? Hoeveel volt ?

Ik denk dat ik er een ga kopen om te spelen en anders in de auto te bouwen.
Nu zal dat ding wel niet gewoon aan de accu gehangen kunnen worden maar een DC-DC step up/down voeding moet toch te regelen zijn.

Alle info welkom :)

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dr.DNA schreef op 26 november 2002 @ 21:13:
Volgens spacy:
Hij is 19v extern gevoed niet 12v,
maar 19v in de auto moet wel te maken zijn

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corn

Corn

Raar jongetje

Geen matches
Update 3: We hebben beeld!!! Alhoewel alle kanalen ge-encode zijn, is het Mozaik kanaal te bekijken :) Ik heb een overzicht van alle Canal Digitaal zenders... Het is niet veel, maar het beweegt, en het draait zeer vloeiend. Dit systeem is echt best wel top... Screenies komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 16:26
Cornholio2001 schreef op 26 november 2002 @ 20:52:
heb je hem aan de kabel gehangen, of aan een schotel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corn

Corn

Raar jongetje

Geen matches
Kabel :) Ik heb een tweede kanaal gevonden dat werkt, Kiosk 7... Blijkbaar ook geen encryptie. Iemand een idee of je een Common Interface voor die dingen kunt kopen, of dat er bepaalde semi-legale software is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 31-08 15:37
Geen matches
TheCrash kan ik er dinsdag niet een bij je komen ophalen? (thuis?) ik kan vrijdags niet en wil wel graag zon ding... en woon in Emmen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Laatst online: 12-09 13:02

freddifish

schnappi !

Cornholio2001 schreef op 26 November 2002 @ 21:32:
Kabel :) Ik heb een tweede kanaal gevonden dat werkt, Kiosk 7... Blijkbaar ook geen encryptie. Iemand een idee of je een Common Interface voor die dingen kunt kopen, of dat er bepaalde semi-legale software is?
even voor de duidelijkheid, je hebt het 'out of the box' win95 systeem maar dan met de nieuwste drivers van http://www.fsc-pc.de/support/softwareassist_e.asp met keyword DVB ??

(met keyword D1025 vind je ook aardige zooi trouwens)

goed werk !

[edit] hier kun je nog zo'n analoge module of common interface bestellen, even duur als het hele kastje zelf... :P
http://www.ble-computer.c...9cb72a&such=dvb&x=10&y=14

[ Voor 17% gewijzigd door freddifish op 26-11-2002 22:53 ]

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
Geen matches
thecrash; weet je al of jullie ze in arnhem meenemen? of kan je er misschien eentje voor mij meenemen daarnaartoe? :P Arnhem is namelijk om de hoek.. anders gaat ik me toch maar ff inschrijven voor de inkoopactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
thecrash: de RAI gaat dat ook nog door?? de IA gaat wel erg hard zo.. en ik haal hem liever op in Amsterdam dan via de post ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:36
Geen matches
misch rare vraag, maar ik zie nergens op de pics een floppy drive..
ben ik scheel of klopt dat?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
xilebo schreef op 26 November 2002 @ 22:51:
thecrash; weet je al of jullie ze in arnhem meenemen? of kan je er misschien eentje voor mij meenemen daarnaartoe? :P Arnhem is namelijk om de hoek.. anders gaat ik me toch maar ff inschrijven voor de inkoopactie...
Dat wil ik ook wel weten want als ze er zijn staan ben ik zeker weten van de partij voor zo'n kastje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdy
Geen matches
DrNizeGuy schreef op 26 November 2002 @ 22:58:
Er zit geen floppydrive of cd-rom speler bij. Deze kan je zelf extern aansluiten, maar ook intern (alleen kan de kast dan niet meer dicht.)

Ook kan je via een netwerk de cd-rom speler en floppydrive van een andere pc gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

Geen matches
DrNizeGuy schreef op 26 november 2002 @ 22:58:
Klopt :) Zit er ook niet op. Maar de aansluiting op het MB voor een floppy zit er wel. Dus zou je een kabel naar buiten kunnen maken en daar een FD aan hangen. Of je mod een slimline FDD in het kastje. Maar waarom zou je ? Het heeft een netwerkaansluiting en dat werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corn

Corn

Raar jongetje

freddifish schreef op 26 november 2002 @ 22:41:
[...]

even voor de duidelijkheid, je hebt het 'out of the box' win95 systeem maar dan met de nieuwste drivers van http://www.fsc-pc.de/support/softwareassist_e.asp met keyword DVB ??

(met keyword D1025 vind je ook aardige zooi trouwens)

goed werk !

[edit] hier kun je nog zo'n analoge module of common interface bestellen, even duur als het hele kastje zelf... :P
http://www.ble-computer.c...9cb72a&such=dvb&x=10&y=14
Yup, daar kwam het wel op neer. Ik heb er verder niks aan gedaan dan de nieuwe drivers erop zetten. Haal de oude eerst weg uit het systeem, en bij een refresh of restart wil windows de kaart meteen weer herkennen. Neem dan de nieuwe driver Installmap\DRIVER\Win9x en dan doet ie het meteen :)
Hij was bij mij wel een tijdje bezig met kanalen zoeken, maar hij heeft er uiteindelijk een hoop gevonden. Probleem: Encryptie. Die lui van Canal+ zijn ook niet achterlijk, dus ze hebben alles behalve 3 nutteloze kanalen gecrypt. Ik kan nu Het mozaik kanaal, Kiosk kanaal 7 en Roxy's FM ontvangen, maar daar houdt het wel mee op. Maareh: wat een netjes systeempje is DVB zeg.... Niet voor niks dat de kabelexploitanten er zo wild van zijn: het is echt retescherp, en niks schokkerig ofzo. Ik ben benieuwd wat het kastje in NL doet, maar dat ga ik dit weekend hoop ik testen. In the meantime: Als iemand een progje weet waarmee ik die crypt kan doen dan ben ik blij (Ik heb al een orgineel Canal Digitaal kastje, dus ik ben legaal 8) ) Een Common Interface voor dat ding is best wel duur, en ik ga ook lekker 2 abbonementen nemen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08-2024

STi

Geen matches
Ik ga er zeker ook eentje bestellen, maar ik vraag me nu toch af: wat kun je met die kaartlezer?? Is het bijvoorbeeld mogelijk om er Compactflash of smartmedia mee uit te lezen, dat zou echt über geil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindBender
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:29

MindBender

Bite my shiny metal ass!

Geen matches
Dr.DNA schreef op 26 November 2002 @ 21:13:

Ik denk dat ik er een ga kopen om te spelen en anders in de auto te bouwen.
Nu zal dat ding wel niet gewoon aan de accu gehangen kunnen worden maar een DC-DC step up/down voeding moet toch te regelen zijn.

Alle info welkom :)
Gewoon een auto-laptop-voeding gebruiken. De mijne (merk: Profitec) kan van 14 tot 24 Volt, in stapjes van 1 volt. Het juiste stekkertje zit er nog bij ook. Maximaal 70 Watt, dus houdt je d'r nog 10 over. Maareh, ze kosten zo'n 50 Pleuro, geloof ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Geen matches
STi schreef op 27 november 2002 @ 00:22:
Ik ga er zeker ook eentje bestellen, maar ik vraag me nu toch af: wat kun je met die kaartlezer?? Is het bijvoorbeeld mogelijk om er Compactflash of smartmedia mee uit te lezen, dat zou echt über geil zijn.
vergelijk een compactflash/smartmedia kaart eens met je telefoonkaart... ;) die kaartlezer is namelijk een CHIPkaartlezer (en dat zijn dus telefoonkaart-achtige dingen)

gaat dat passen :? 8)7 nee dus ;)

kortom: nee. uiteraard niet, is voor 't locken van de pc bedoeld (die BIOS is daar namelijk speciaal voor gebouwd, zodat hij niet wil booten zonder kaartje erin, als je dat instelt tenminste)

't is dus NIET, ik herhaal NIET bedoeld voor data-opslag, maar voor beveiliging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Check het proggie multidec maar es en anders valt er nog wel aan een magic of axas module (cam) te komen.
De keys van C++++++++++ zijn overigens met een beetje zoeken wel te vinden:-)
Heb er btw ook een besteld, leuk bakkie voor naast m'n dreambox maar dan een stuk goedkoper:-)
Nu maar hopen dat het doorgaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STi
  • Laatst online: 02-08-2024

STi

Geen matches
d'oh 8)7 8)7 |:( |:(

ik dacht al: dit zou te mooi zijn voor woorden, maar een chipkaart is idd wel wat anders dan een flashkaartje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
Geen matches
ff een ondeugend vraagje;
_zou_ je dus kunnen Canal+(DIGITAAL) kunnen decoden zonder er voor te betalen?
Zonder bijkomende hardware? (Wel software natuurlijk ;) )
En dan heb je ook nog een key ofzo nodig?

[ Voor 3% gewijzigd door The Dud3 op 27-11-2002 00:55 ]

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drepa
  • Laatst online: 28-01 06:59
//Copy

//Paste

Gezien de animo voor de MMI boxen heb ik de volgende site ff in elkaar gezet.

http://www2.drepa.net/

waarom vraag je je af....

ik heb ruim 1.5 jaar als project begeleider/systeembeheerder gewerkt bij cp waarbij deze boxen werden gebruikt.

heb nog even wat "leuke" foto`s opgezocht die ik nog had en ff op t web gezet voor degene die het leuk vinden.

ook staan er wat kleine technische tips op de site die ik me nog zo gauw kon herinneren, verdere vragen kan ik altijd nog ff nakijken in de documentatie die ik heb van de drivers en software.

omdat het DVB board als 3 jaar oud is, zitten er nog wat bugs in dat het wel eens lastig kan zijn die dingen aan de gang te krijgen.
heb me er niet meer mee bezig gehouden dus kan best zijn dat er al nieuwe software voor is....

dan heb ik nix gezegd...

groeten andre

ps. zijn hele leuke en stabiele kassies....alleen jammer van die winchip proc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 17:34
Geen matches
Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 21:18:
[...]

Volgens spacy:
Hij is 19v extern gevoed niet 12v,
maar 19v in de auto moet wel te maken zijn

[...]
klopt helemaal

en op 12V willen ze echt niet lopen

(sterker nog als de voedings spanning onder de 15,5V komt stopt ie ermee)
maar daar valt misschien nog wat aan te tweaken

Repareren doe je zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

damn het werkt gewoon die DVB kaart op m'n kabel hier! ik krijg gewoon programma-informatie van satelliet programma's op 't scherm, helaas is er geen beeld (payTV :( )

Afbeeldingslocatie: http://innovatix.nl/~jw/got/siemenspc/dvb.jpg

toch weer jammer dat er geen beeld is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

Geen matches
Dat is leuke info!
een aardig serverpark was er dus nodig voor e.e.a.

maar wat is er nodig om zelf DV over de kabel te streamen ?
accepteert de kaart op een of andere manier ook videodata die NIET vanaf de kabelaansluiting binnenkomt maar bv via de NIC ?

heb de software enzo nu goed draaien, maar bij zenderscan vind hij niks ook geen encrypted beeld dus :( (regio arnhem) zal de tvkabel eens rechstreeks op het DV bord zetten zonder die tussenkabel

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

Geen matches
LOL playboy adult channel - AGE: from 4 :D

jwbagger : je was net te laat voor de 8 min freeview :P
welke kabelmaatschappij is dat ?

[ Voor 52% gewijzigd door freddifish op 27-11-2002 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Vieze rukkert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilsjesman
  • Laatst online: 02-08 12:10

pilsjesman

GEEN icon !

Geen matches
Had me al bijna ingescheven voor de inkoopactie, totdat ik zag dat ze uit zwolle kwamen :z

Ik woon in zwolle dus haal ik hem zelf op natuurlijk.

Heb nu alles beetje doorgelezen, en het lijkt me echt een vet ding.

Ik kan dus vanaf vrijdag even langskomen?

vond nog dit pdf bestand.
Dit lijkt wel de opvolger ervan, zit namelijk celeron 300 in.

Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Geen matches
drepa schreef op 27 november 2002 @ 00:55:
http://www2.drepa.net/

ik heb ruim 1.5 jaar als project begeleider/systeembeheerder gewerkt bij cp waarbij deze boxen werden gebruikt.
ziet er leuk uit! waar mag ik zo'n 2ehands server bestellen? >:) :P ;)

ff serieus: netjes spul dan op de Centerparcs zou dat geweest zijn... Waarom precies is 't dan niet doorgegaan? Zomaar een brand lijkt mij een flauwe reden, er zal toch wel heel veel geld in dat project gegaan zijn, kijkend naar al die hardware... en dan nog niet eens alle arbeidsloon meegerekend...

nogal kostbare grap lijkt me om zo'n project opeens af te blazen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drepa
  • Laatst online: 28-01 06:59
Geen matches
jwbagger schreef op 27 november 2002 @ 01:16:
[...]

ziet er leuk uit! waar mag ik zo'n 2ehands server bestellen? >:) :P ;)

ff serieus: netjes spul dan op de Centerparcs zou dat geweest zijn... Waarom precies is 't dan niet doorgegaan? Zomaar een brand lijkt mij een flauwe reden, er zal toch wel heel veel geld in dat project gegaan zijn, kijkend naar al die hardware... en dan nog niet eens alle arbeidsloon meegerekend...

nogal kostbare grap lijkt me om zo'n project opeens af te blazen :?
je hebt m aardig door, helaas kan ik alleen ingaan op de technise vragen van die box, hoppelijk kun je dit antwoord begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Geen matches
freddifish schreef op 27 November 2002 @ 01:12:
LOL playboy adult channel - AGE: from 4 :D

jwbagger : je was net te laat voor de 8 min freeview :P
welke kabelmaatschappij is dat ?
nee man die freeview is pas om 2.00 uur (of staat jouw klok nog op zomertijd zeker? :P ), zit met spanning te wachten >:) :P

kabelmaatschappij is UPS (Spijkenisse, regio R'dam dus)

edit: 'k ga tóch maar slapen ;) :P

[ Voor 6% gewijzigd door jwbagger op 27-11-2002 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corn

Corn

Raar jongetje

Geen matches
Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 00:37:
Check het proggie multidec maar es en anders valt er nog wel aan een magic of axas module (cam) te komen.
De keys van C++++++++++ zijn overigens met een beetje zoeken wel te vinden:-)
Heb er btw ook een besteld, leuk bakkie voor naast m'n dreambox maar dan een stuk goedkoper:-)
Nu maar hopen dat het doorgaat....
Hmmmm.... nuttige informatie. Heb je enig idee hoe moeilijk zoiets te vinden is als je niet weet waar je naar zoekt? Er zijn 20000 pagina's met dit onderwerp. Dankzij jou kon ik nu wat vinden :)
yeah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
[wrong topic]

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepho
  • Laatst online: 02-01-2023

Joepho

Le mec de la pomme (Newton)

Geen matches
wat voor cpu? en ram?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

Geen matches
standaard een cyrix 200 processor en 32 MB ram (+nog een slot vrij)
maar klik hier voor de specs: [rml]jwbagger in "[ CM][ EL]wat doe jij met je siemens nixdo"[/rml]

[ Voor 16% gewijzigd door freddifish op 27-11-2002 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrash
Geen matches
pilsjesman schreef op 27 november 2002 @ 01:14:
Had me al bijna ingescheven voor de inkoopactie, totdat ik zag dat ze uit zwolle kwamen :z

Ik woon in zwolle dus haal ik hem zelf op natuurlijk.

Heb nu alles beetje doorgelezen, en het lijkt me echt een vet ding.

Ik kan dus vanaf vrijdag even langskomen?

vond nog dit pdf bestand.
Dit lijkt wel de opvolger ervan, zit namelijk celeron 300 in.
kom maar langs, tussen 13.30 en 17.30 zijn we geopend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
  • Laatst online: 10-09 20:56
Geen matches
Is het ook mogelijk als een tweaker er gelijk 5 ophaald ? Kan een collega van mij die in Zwolle woont zichzelf en 4 andere tweakers blij maken.

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
The_Dud3 schreef op 27 November 2002 @ 00:54:
ff een ondeugend vraagje;
_zou_ je dus kunnen Canal+(DIGITAAL) kunnen decoden zonder er voor te betalen?
Zonder bijkomende hardware? (Wel software natuurlijk ;) )
En dan heb je ook nog een key ofzo nodig?
ff ondeugend antwoordje : JA })

vriend van me heeft zo plasma tv met dolby surround en hele santaboetiek en sattelietontvanger, en die kan Canal + ontvangen zonder dat ie een abbonnement heeft.
Is wel in Belgie, dus wete niet of dat ook zo is in Nederland.
EN dacht dat het bij hem iets te maken had ivm de sattelietontvanger, dus ben ni zeker of et wel bij ons bakkie zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Geen matches
TheCrash schreef op 27 November 2002 @ 09:37:
[...]

kom maar langs, tussen 13.30 en 17.30 zijn we geopend!
Het is nu dus zeker dat jullie ze vrijdag hebben?
drepa schreef op 27 November 2002 @ 01:21:
[...]

je hebt m aardig door, helaas kan ik alleen ingaan op de technise vragen van die box, hoppelijk kun je dit antwoord begrijpen.
Maar hebben dze boxen echt in de huisjes gestaan of hebben ze gewoon 3jaar in een magazijn gelegen? (m.a.w. is het waar dat ze nog gewoon nieuw zijn)

[ Voor 48% gewijzigd door Le Mol op 27-11-2002 09:53 ]

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.