Heb dit aangeschaft samen met DDR 2700 pc 333 alles in elkaar gezet samen met 2 HD een van 40 en een van 80 GB (zijn geformateerd) maar er gebeurt niks als ik de PC aanzet hoor alleen maar beep dan even niks dan weer beep enz. wie weet wat er fout is alvast bedankt voor jullie hulp
Verwijderd
kunnen de hardeschijven zijn die geen stroom krijgen (heb ik zelf ook gehad) maar welk merk is dat geheugen en heb je ze al in verschillende banken geprobeerd?
humm krijg je helemaal geen beeld??? Kom je wel in je bios of ook niet???
Meer info please
Meer info please
Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.
heb hetzelfde probleem gehad, mijn mobo kon dat ram niet aan hoewel het in de manual stond, gewoon 266 mhz steken en alles werkte bij mij perfect
Verwijderd
geheugen zou ik zegggen of videokaart of cpu 
Dus dat wordt testeñ!!
Dus dat wordt testeñ!!
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 15:44 ]
ik heb precies hetzelfde bord, zelfde cpu en pc2700 memory, maar geen beeld, geen niks. Mobo heb ik vandaag omgeruilt, zelfde probleem. Ik kom niet verder dan cpu stuk.. helaas
I have usernames older than you.
Heb ook een APOGEE met samsung ddr333 en blaast als de gekte
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
ik weet niet wat je al geprobeerd hebt
maar probeer eens op te starten zonder pci kaarten en hd en cd-roms
en andere overbodige dingen
dus alleen in het moederbord :cpu met koeler . geheugen .vga kaart (voor het beeld natuurlijk)
reset de bios.
als het werkt kun je alle onderdelen er 1 voor 1 er weer in zetten
maar probeer eens op te starten zonder pci kaarten en hd en cd-roms
en andere overbodige dingen
dus alleen in het moederbord :cpu met koeler . geheugen .vga kaart (voor het beeld natuurlijk)
reset de bios.
als het werkt kun je alle onderdelen er 1 voor 1 er weer in zetten
been there, done that. Ik heb overigens een 300W antec, die moet die plank+cpu en mijn gf2mx400 (jaja, alles op zijn tijd, eerst moet dit werken
) toch aan de gang kunnen krijgen. Koeler gaan draaien en de ledjes doen het ook; ik heb het bord dus al geruilt. Hij doet ook geen piep zonder mem of zonder video.. ik heb ergens gelezen: ros er een pci videokaart in.
Maar ja, dan moet ie wel eerst ergens iets op geven..
* pjottum koopt volgende keer wel weer intel..
Maar ja, dan moet ie wel eerst ergens iets op geven..
* pjottum koopt volgende keer wel weer intel..
I have usernames older than you.
Ik zou eerst je geheugen checken 
Maar omdat je topic niet aan Voor alle "M'n PC doet het niet" en "Ervaringen" topics! voldoet, gaat hij op slot. Met de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter moet je zeker een heel eind kunnen.
Maar omdat je topic niet aan Voor alle "M'n PC doet het niet" en "Ervaringen" topics! voldoet, gaat hij op slot. Met de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter moet je zeker een heel eind kunnen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()