Toon posts:

welk bord moet ik kiezen ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik wil een nieuwe cpu en moederbord kopen. Nu wil ik een Athlon TB 900 Mhz kopen en weet ik niet wat voor een moederbord ik moet nemen. Ik kan kiezen voor Abit KT7 -raid ,Asus A7V of een MSI K7t pro 2.
Welke kan ik het beste nemen ? Want ik heb gehoord dat deze borden erg goed zijn maar dat ze allemaal toch wel wat problemen hebben. Dus kunnen jullie helpen ???

groeten

Verwijderd

KT7 B-)

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
a7v geeft soms poblemen met Maxtor harde schijven, zeg maar gerust vaak, maar is een kwestie van firmware....ik zou de a7v personelijk nemen, het ligt er aan of je voor abi gaat of voor asus, ze zijn allebei goed

Verwijderd

ya niet alleen met die hard disks maar ook stabiliteits prob's ik zou voor de Abit Kt7 gaan ik heb hem zelf ook ik vind heb ZUper ! :P

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-09 14:45
De KT7 heeft 6 pci sloten + 1 isa.
De A7V heeft 5 pci sloten.
Dat is mischien wel even een punt om over na te denken.
Zelf ga ik voor de KT7 (met T-BIRD 900) en een ALPHA cooler.

Succes

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Spooksel
  • Laatst online: 00:47

Spooksel

Spooksel!

ehm, de a7v heeft ook nog een AGP PRO slot... consider that.

btw: ik heb een a7v hangt een maxtor 20GB 7200 rpm op, zero problems

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 16:19 schreef spooky2 het volgende:
ehm, de a7v heeft ook nog een AGP PRO slot... consider that.[/quote]Nou ik heb liever een ISA slot dan zo'n k***e AGP pro slot, zeker omdat je toch nog wel eens isa kaartjes tegenkomt. en een modem of geluidskaart koop je meestal toch in pci uitvoering is vaak veel beter dan een versie voor het AGP pro slot

Verwijderd

MSI K7T pro2: stabiel, goed mee over te klokken en goedkoper dan die andere twee.

Verwijderd

DE ABIT NATUURLIJK :)

Verwijderd

1: De Abit
2: We hebben hier gvd niet voor nix een seach. Deze topic is ook nog maar 463763 langsgekomen. :(

• Spooksel
  • Laatst online: 00:47

Spooksel

Spooksel!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 17:04 schreef DeathKenny het volgende:
Nou ik heb liever een ISA slot dan zo'n k***e AGP pro slot, zeker omdat je toch nog wel eens isa kaartjes tegenkomt. en een modem of geluidskaart koop je meestal toch in pci uitvoering is vaak veel beter dan een versie voor het AGP pro slot[/quote]kan zijn, maar ik heb dus een voodoo5, dan is hert agp slotje wel handig!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Verwijderd

hye spooky2 wtf maakt @ nou uit die agp pro op een voodoo 5 tell me

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Nou ik heb liever een ISA slot dan zo'n k***e AGP pro slot, zeker omdat je toch nog wel
eens isa kaartjes tegenkomt. en een modem of geluidskaart koop je meestal toch in pci
uitvoering is vaak veel beter dan een versie voor het AGP pro slot[/quote]:??????????

AGP (en AGP pro) is voor GRAPHICS, niet voor modems of geluidskaarten...

wazige gozer...

On-topic : Ik zou gaan voor de Asus A7V ! Superbordje (ik heb hem zelf ook :P)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

sorry, beetje verkeerd gedacht, kan gebeuren ben ook maar een alien, oh nee mens.

Verwijderd

MSI K7T-Pro, stabielste van de Socket-A bordjes. MSI maakt zowiezo de stabielste bordjes, ook voor Inhel CPU's etc.
Pagina: 1