Money for nothin' and your chicks for free
Priority Telecom; Is het wat??
Priority Telecom
Telefonie via kabel
Deze zijn al wel wat ouder, maar je kan er dus zo als te zien genoeg over vinden met de search.
Grote NONO , niet doen als je het aan mij vraagt
Zijn inderdaad een beetje oude topics. Ik zou graag willen weten hoe het nu is.[Airwolf] schreef op 22 november 2002 @ 15:21:
priority telecom - bellen via de kabel
Priority Telecom; Is het wat??
Priority Telecom
Telefonie via kabel
Deze zijn al wel wat ouder, maar je kan er dus zo als te zien genoeg over vinden met de search.
Dat laatstse hebben wij hier nl ook via Twinner (van Essent), en ik moet zeggen dat het prima bevalt. (Met name dan vanwege de veel lagere beltarieven
Telefonie via de kabel is in zovere goed, bij UPC althans, dat het eigenlijk weinig storingen meer kent (uitzonderingen daargelaten).DeeJee schreef op 22 November 2002 @ 15:06:
Heeft iemand hier ervaring mee. De kosten zijn lager. Ik hou mijn eigen nummer. Ik zou wel willen overstappen maar wil eerst eens wat ervaringen van mensen horen.
Alleen had UPC een probleempje met de zgn. 'ghost-notes', dit schijnt nu opgelost te zijn.
Houdt er rekening mee, dat als de hoofdkabelaansluiting in de woonkamer binnenkomt, het modem hiernaast wordt geplaatst. Dit is een witte bak van ongeveer 40 cm bij 40 cm.
Verwijderd
ondersteunt je nummermelder wel FSK-signalen? Deze worden namelijk door UPC doorgezonden ipv DTMF van KPN. Heb je de dienst wel aangevraagd??DavidK schreef op 22 November 2002 @ 21:47:
Ik maak gebruik van Priority van UPC en had in het begin last van een aantal ghost notes. Erg "klote". Maar na een aantal maanden ging was het gelukkig voorbij. Het enige probleem wat er bij mij speelt, is dat nummerherkenning niet functioneert. Voorderest lage kosten en geen technische problemen. Overall gezien heb ik positieve mening over Priority.
Maar goed, ik heb dus ook priority van UPC en bij mij werkt het uistekend, altijd al gedaan ook. Het eerste jaar krijg je er een 2e nr gratis bij. En de kosten zijn zeker laag.
Verwijderd
Ter vergelijking:
KPN ISDN-nota (zonder internet, want ik had al kabel): per 2 maanden ong. fl 250,-- en dat is € 113, 50. Per maand dus € 56,75.
Nota UPC Priority over de maand oktober (belkosten over september) € 31,--.
Dat is € 25,-- minder per maand
Ik merk dat er soms met vlagen problemen zijn op het priority platform. Soms gaat alles dagen, weken goed zonder ook maar een serieuze storing.
Dan ineens klapt een MRF kaart eruit en dan is het heibel. Gelukkig is er dan altijd binnen een uur een monteur ter plekke en hebben al die mensen ASAP weer een verbinding.
Mocht je ooit een storing hebben dan kan heel snel en makkelijk bepaald worden of het probleem bij UPC ligt of bij de klant.
Ligt het bij ons, dan is het vaak zo "smorgens bellen, smiddags monteur". Als de bezetting het toelaat, maar vaak (=bijna altijd) wel.
dit geldt alleen als je in brabant woont, in andere regio's zal het niet veel verschillen, want telefonie heeft een hoge prioriteit (no phun intended) maar pin me niet op mijn woorden vast..
I want to live forever, so far.. so good.
[ Voor 3% gewijzigd door Pc123 op 22-11-2002 22:40 ]
Vriend van me heeft ook goede ervaringen met het installeren ervan. Komen gewoon niet opdagen en hij wordt ook niet gebeld om een nieuwe afspraak te maken.
[ Voor 3% gewijzigd door marshal op 22-11-2002 22:56 . Reden: typo ]
Dus het is maar waar je zit.
In Nijmegen gewoon goed.
Breek je nek voorzichtig
In het begin nog wel eens een dode lijn gehad (1x duurde dat meer dan een dag!
Maar al met al ben ik best tevreden over de qualiteit die UPC levert, ondanks dat de continuïteit niet 100% gegarandeerd kan worden...
Ben per maand iets van 20-22 Euro kwijt aan de telefoon, met KPN was dat toch zeker 30Euro geweest zijn...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."