Toon posts:

priority telecom - bellen via de kabel

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
via de search kwam ik alleen maar oude topics tegen, dus laat ik de vraag nog maar eens stellen:

wat zijn de ervaringen met priority telecom ofwel bellen via de kabel

kepput al aangeschaft en ben al tegen de lamp gelopen, maar ben wel heel nieuwsgierig naar andere ervaringen of dezelfde ervaringen van wel weer andere mensen

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Hoezo ben je tegen de lamp gelopen dan, op zich (afkloppuuhhh) heb ik nog nooit problemen gehad met prio-rity telecom......

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Verwijderd

Topicstarter
fijne aanbieding, met chello nu tweede lijn gratis

na installatie telefoonmodem(?) geen internet meer (of chello of tweede lijn gratis) bellen met die mensen en na het standaard verhaaltje, welke lampjes branden er wel niet soms en welke kleur dan wel of niet, de boodschap gekregen dat het binnen 24 uur opgelost zou zijn of dat er een monteur contact opgenomen zou hebben.

niks dus binnen 24 uur, en bellen maar weer (via de kabel dat wel) bleek dat de meneer vergeten was te zeggen dat de bedoeling was binnen 24 uur maar dat hij eigenlijk 5 to 6 werkdagen bedoelde

inmiddels werkt alles wel weer maar het blijft wel david tegen goliath verhaal alleen dan zonder de steentjes

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat voor negatieve ervaring heb je er dan mee?
Het enige 'probleem' dat ik heb is dat als je de hoorn er kort op legt, dat dan de verbinding niet wordt verbroken zoals bij KPN.

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-08 23:58
werd laatst ook gebeld door zo'n zeikerd van UPC of ik niet op dat netwerkje wilde in combinatie met chello. Vraag ik aan die gozer (met een super Amsterdams accent) of het net zo stabiel is als chello. Nee, zegt die gozer, dat gaat via een andere kabel, en andere centrales, en heeft niets met chello te maken. Daar staan we helemaal los van. En de service zou beter zijn... of te wel een heel slijm verhaal dat ik het maar moest doen. Ik heb hem maar duidelijk gemaakt dat ik het wel bij KPN houd, is ook niet alles maar slechter dan UPC kan niet volgens mij.

Maar kijk eens in een nieuwsgroep van chello zelf en lees de reacties, die liegen er niet om

Verwijderd

M'n broer heeft Priority Telecom. Hij heeft het nu ruim een half jaar. Glashelder en geen storingen tot nu toe...

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:51

Richard

Kuru Kuru Kururin

Eventjes een offtopic vraag

offtopic:
Waar kan je in nederland allemaal al bellen via de kabel? Alleen bij UPC of zijn er al meerdere aanbieders dan alleen Priority?

20*350ZO45°

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 22:40 schreef RDK_NL het volgende:

offtopic:
Waar kan je in nederland allemaal al bellen via de kabel? Alleen bij UPC of zijn er al meerdere aanbieders dan alleen Priority?
Het wordt toch via de UPC-kabel aangeboden dus het lijkt mij alleen in die gebieden.

• sll
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:53

sll

Ook Essent biedt kabeltelefonie aan op sommige plaatsen in het noorden van het land en in Twente onder de naam Twinner.

Er was onlangs nog een topic over.

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 22:40 schreef RDK_NL het volgende:

offtopic:
Volgens mij bied essent/@home ook zoiets aan, althans stond een tijdje geleden iets over op hun website. (kan het nu niet meer vinden, anyway). En een vriendin van me gaat volgende week ook via de kabel bellen en das in sneek, waar ze geen ucp hebben afaik.

• sll
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:53

sll

Info op Twinner website.

Verwijderd

wij hebben al jaren Priority Telecom thuis en geen probs mee gehad, jah, alleen in het begin, toen het nog nieuw was, maar het werkt perfect en is goedkoper dan kpn phone :)

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-08 17:13
Bij http://www.ritstele.com/ kun je ook gratis via internet bellen, met als enige apperatuur je pc en je microfoon of een headsetje.

• remulus
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-07 17:08
Hier werkt het ook perfect.. in het begin kregen we nog wel eens zomaar de hele buurt aan de telefoon, maar tegenwoordig gaat het perfecto :)
Pagina: 1