Laten we lekker link gaan doen...
Ik heb al zo'n 8 maanden Twinner en ben er best tevreden over. Het werkt minstens net zo goed als een KPN-abonnement - ik heb nog nooit een storing, een probleem met bellen of iets dergelijks gehad.
Het abonnement is goedkoper dan een KPN abonnement. De gesprekskosten zijn goedkoper of even duur als die van KPN, maar wel duurder dan een carrier-select bedrijf (One Tel bijvoorbeeld). Met Twinner kun je trouwens geen gebruik meer maken van Carrier Select bedrijven.
De precieze kosten staan op de Twinner website.
Behalve bij het aanmelden heb ik geen contact gehad met de klantenservice, dus daar kan ik helaas niets over zeggen...
Het abonnement is goedkoper dan een KPN abonnement. De gesprekskosten zijn goedkoper of even duur als die van KPN, maar wel duurder dan een carrier-select bedrijf (One Tel bijvoorbeeld). Met Twinner kun je trouwens geen gebruik meer maken van Carrier Select bedrijven.
De precieze kosten staan op de Twinner website.
Behalve bij het aanmelden heb ik geen contact gehad met de klantenservice, dus daar kan ik helaas niets over zeggen...
werkt de voice mail enzo ook goed? en moet je betalen om hem af te luisteren?
tnx alvast
tnx alvast
Toen ik het abonnement afsloot, had geen voicemail genomen. Een beetje dom, want het apart activeren van Voicemail kost 25 gulden
Als je het abo afsluit, dus direct voicemail nemen. Voicemail even uitschakelen kan altijd met een toetscombinatie, dat is gratis en het beluisteren van Voicemail ook (Daar adverteren ze zelfs mee!)
Volgens mij kun je op de site een handleiding downloaden, daar staan alle mogelijkheden in beschreven.
Ook iets om op te letten is nummerweergave: dat zit gratis bij het abonnement, maar een 'reguliere' (lees KPN-) apparaat werkt daar niet op. Voor nummerweergave heb je een toestel of nummermelder nodig die speciaal geschikt is voor kabeltelefonie, volgens de zogenaamde FSK-standaard.
Volgens mij kun je op de site een handleiding downloaden, daar staan alle mogelijkheden in beschreven.
Ook iets om op te letten is nummerweergave: dat zit gratis bij het abonnement, maar een 'reguliere' (lees KPN-) apparaat werkt daar niet op. Voor nummerweergave heb je een toestel of nummermelder nodig die speciaal geschikt is voor kabeltelefonie, volgens de zogenaamde FSK-standaard.
Ik heb bij de KPN het Voicemail in E-Mail geactiveerd, zo komt alle voicemail via E-Mail binnen, en dat is best heel makkelijk, zeker als je een paar dagen ergens anders zit! Of gewoon omdat je toch al achter je comp zit, en gewoon je voicemailtjes van die dag ook in je inbox ziet verschijnen....Op woensdag 13 juni 2001 19:32 schreef PM het volgende:
werkt de voice mail enzo ook goed? en moet je betalen om hem af te luisteren?
tnx alvast
Kan dat ook bij @Home? Ik vindt het zelf gigantisch makkelijk bij de KPN
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Ten eerste: Twinner is niet hetzelfde als @Home, wel allebei van Essent.
Maar ik heb de handleiding net even doorgebladerd, en ik zie niets over voicemail via e-mail, dus ik denk dat dat niet kan...
Meer info voor PM: een rekeningspecificatie is (nog?) niet mogelijk. Gesprekken worden wel standaard op de rekening vermeld in aantallen, en verdeeld per categorie: dal- en piekuren en soort (regio, internet, 06 etc).
Maar ik heb de handleiding net even doorgebladerd, en ik zie niets over voicemail via e-mail, dus ik denk dat dat niet kan...
Meer info voor PM: een rekeningspecificatie is (nog?) niet mogelijk. Gesprekken worden wel standaard op de rekening vermeld in aantallen, en verdeeld per categorie: dal- en piekuren en soort (regio, internet, 06 etc).
Irritant aan Twinner is dat je bij verbinding geen ruis hebt. Bij KPN heb je altijd een beetje achtergrondruis, waardoor je weet dat je verbinding hebt en niet in een dooie lijn staat te praten 
Gesprekken veranderen al gauw in zulke onzin:
"Ben je er nog"
"Ja hoor!!"
"Ow, ik hoorde nix meer"
"Dat ligt aan Essent"
"Ow, ok!"
En weg is je serieuze gesprek. Voor de rest wil het nog wel eens gebeuren dat met het internetten de verbinding heel kort onderbroken word, maar dat kan ook aan iets anders liggen
Gesprekken veranderen al gauw in zulke onzin:
"Ben je er nog"
"Ja hoor!!"
"Ow, ik hoorde nix meer"
"Dat ligt aan Essent"
"Ow, ok!"
En weg is je serieuze gesprek. Voor de rest wil het nog wel eens gebeuren dat met het internetten de verbinding heel kort onderbroken word, maar dat kan ook aan iets anders liggen
Ik heb ook regelmatig last van storingen bij KeyAccess, een tijdje geleden had ik problemen bij het laden van plaatjes (zo'n 10 % wilde nooit laden) en momenteel krijg ik om de paar minuten geen dataverkeer meer binnen (server unreachable & gateway timeouts)Op donderdag 14 juni 2001 15:57 schreef TheKeeper het volgende:
[...]
Voor de rest wil het nog wel eens gebeuren dat met het internetten de verbinding heel kort onderbroken word, maar dat kan ook aan iets anders liggen
zo'n speciale telefoon kun je er toch bij kopen voor 99 gulden? met nummer weergave dus.
geen ruis vind ik geen probleem hoor :-)
internetten doe ik al via @home dus dat internetten via twinner niet zo goed gaat vind ik niet zo erg.
Denk dat ik er maar voor ga, lijkt me helemaal toppie
geen ruis vind ik geen probleem hoor :-)
internetten doe ik al via @home dus dat internetten via twinner niet zo goed gaat vind ik niet zo erg.
Denk dat ik er maar voor ga, lijkt me helemaal toppie
Pagina: 1