Toon posts:

P4T533-c of P4PE

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht eindelijk een keuze gemaakt te hebben voor m'n nieuwe systeem. Ik wil morgen (vrijdag) op de HCC een nieuw mobo, proc en memory kopen. De proc wordt een Intel P4 2.53 of 2.4, afhankelijk van de prijs op de HCC. Mijn keuze van mobo is gevallen op de Asus P4T533-c. Dit met name omdat dit een zeer snel bordje is. Toch heeft m'n plaatselijke computerboer me een P4PE aangeraden. Ook heeft de Asus P4S8X de revu gepasseerd.

Ik wil een lekker snel en stabiel mobo wat zich met gemak laat OCen (dus ruime keus in voltage en FSB instellingen). Het liefst met PC2700 geheugen. Verder ben ik absoluut een gadget-man dus wil ik ook een mobo met veel extraatjes. Raid is zeker een must! Hoe meer hoe beter, uiteraard ook met oog op de toekomst. Ik wil dus een high-end systeem en heb er best wat voor over, laten we zeggen rond de 700 euro voor mobo, proc en geheugen (512mb).

Met mijn systeem ben ik veel bezig met grote filmbestanden (rontgen-opnamen en hartfoto's :9). Games zijn ook een grote hobby en vooral speel ik first person shooters (BF1942) en Flightsimulators.

Morgen wil ik dit dus gaan kopen op de HCC, dus please snelle respons. Als meer info nodig is hoor ik het wel.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hierover zijn veel ervaringen terug te vinden, zie o.a.
ASUS P4PE Gebruikers ervaringen
ASUS P4T533
Pentium 4 Asus P4T533-C, goed?

Omdat het nog niet de bedoeling is dat we hier wéér een mobo voor iemand moeten kiezen, gaat dit topic dicht.

Was deze respons snel genoeg? :P ;)

Dit topic is gesloten.