Ik ben op zoek naar een leuk ADSL abonnement, natuurlijk zo veel mogelijk snelheid voor een zo laag mogelijke prijs. Op mijn postcode kan ik aanbieders via Mxstream en BBnet hebben. Nu zie ik verschillende providers, ook mij onbekende. Heeft iemand ervaringen daarmaa? De kosten worden verdeeld over twee personen het gaat om een klein studentenhuis. Is een 512Kb aansluiting iets? Ik hoop wat meningen te horen.
Verwijderd
Ik heb zelf een xs4all basic abbotje, werkt erg goed en redelijk snel.
Met xs4all heb ik nog geen problemen gehad, het is een erg goede provider..
Met xs4all heb ik nog geen problemen gehad, het is een erg goede provider..
Hoeveel mensen gaan er precies gebruik van maken en downloaden deze mensen veel?
Als ik eerste ingeving zonder deze informatie zou ik zeggen: Xs4all ADSL Basic
Snel, betrouwbaar em geen datalimiet. Het werkt hier al tijden uitstekend.
Kijk ook eens op www.internetten.nl voor een vergelijk tussen alle aanbieders, hun abonnementen, de prijzen en snelheden.
Als ik eerste ingeving zonder deze informatie zou ik zeggen: Xs4all ADSL Basic
Snel, betrouwbaar em geen datalimiet. Het werkt hier al tijden uitstekend.
Kijk ook eens op www.internetten.nl voor een vergelijk tussen alle aanbieders, hun abonnementen, de prijzen en snelheden.
[ Voor 21% gewijzigd door Heineken op 21-11-2002 19:12 ]
die heb ik jah... 54kb/s zo erg schiet dat opVerwijderd schreef op 21 november 2002 @ 19:10:
heb jij de xs4all met een snelheid van 512? schiet dat een beetje op?
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Verwijderd
Ik heb idd de 512kbit verbinding, downloads van zon 60 kb/sec op een snelle server, upload is niet fantastisch. Soms gaat het een beetje traag omdat het hele huis er gebruik van maakt, dus als je veel en snel wilt downloaden kan je misschien een sneller abbotje nemen ivb met het delen over het netwerk...Verwijderd schreef op 21 november 2002 @ 19:10:
heb jij de xs4all met een snelheid van 512? schiet dat een beetje op?
Misschien is het handig om in de toekomst eerst de search te gebruiken, voordat je een topic opent.
Niet precies dit specifieke onderwerp is eerder langsgeweest, maar al je vragen zijn wel te beantwoorden door een beetje te zoeken. Ook in de FAQ is ook nog een hele boel informatie te vinden.
Niet precies dit specifieke onderwerp is eerder langsgeweest, maar al je vragen zijn wel te beantwoorden door een beetje te zoeken. Ook in de FAQ is ook nog een hele boel informatie te vinden.
Verwijderd
ik heb zelf adsl via planet 512 word 768 of zo en haal meestal 57 kb/a en soms boven de 60 en de upload is ongveer 13 a 14 kb/s kortom geen klagen
Verwijderd
Echt veel verschil in snelheid zal er ook niet tussen de providers zijn denk ik, omdat je toch allemaal dezelfde bandbreedte hebt..Verwijderd schreef op 21 November 2002 @ 19:22:
ik heb zelf adsl via planet 512 word 768 of zo en haal meestal 57 kb/a en soms boven de 60 en de upload is ongveer 13 a 14 kb/s kortom geen klagen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2002 19:45 . Reden: iets bijgedaan ]
Ik sluit me aan... xs4all is een verademing (zeker als je Chello gewend bent). Ik heb nu de basic adsl van xs4all zo'n 9 maanden. In die tijd is de lijn twee keer eventjes plat geweest. Verder altijd maximale DL van 58KBs. Die gingen ze dacht ik per januari nog eens verhogen ook!
En voor newsaddicts is Newszilla natuurlijk geweldig!
En voor newsaddicts is Newszilla natuurlijk geweldig!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()