Nou ja vrij aardig, 3k per dag was een tijdje geleden dus we gaan best OK. Alleen die anandtechers he.. Waar zij het vandaan halen.. ![]() Enne, wordt het niet eens tijd dat die DPCH een keer vol zit Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en hou ons @ the top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
De daily Top 5 binnen DPC is nu wel een beetje duidelijk. Hopen dat de Top 15 overall ook weer wat actiever wordt...
En over de score van Anandtech. Tja. Zij hebben 55 actieve flushers vandaag, tegen 25 stuks van ons.
En over de score van Anandtech. Tja. Zij hebben 55 actieve flushers vandaag, tegen 25 stuks van ons.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P
GoT doet het weer.
Kzie alleen dat TA nog steeds ERG hard in loopt
Kzie alleen dat TA nog steeds ERG hard in loopt
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
2 x de flushende gebruikers , 3 x onze dagtotaal. We doen toch iets niet goedMobster schreef op 21 november 2002 @ 11:26:
Anoniem: 28168
Ze flushen al een tijdje, maar wie zit(ten) er achter DPC_GHRS?? Vraag ik me al een weekje af 
In ieder geval petje af voor je/jullie flush capaciteiten
Wij gaan ook steeds een stukje harder, dus ook goed bezig
Nog ff en we gaan LMMers weer voorbij
Wij gaan ook steeds een stukje harder, dus ook goed bezig
Anoniem: 70786
Volgens mij gaat het goed zo, langzaam onze productie opvoeren... tis niet veel maar het lijkt erop dat ik mijn pctje ook eindelijk een beetje redelijk heb lopen al is het maar een PII233 met 256mb maar er zit een pc-prive-projectje aan te komen en ik ben daarvoor opzoek naar een leuk laptopje. Zal toch wel een 2Ghz met 256mb worden denk ik dus dat zal een aardige productie opleveren...
Lampje_ ?Anoniem: 28168 schreef op 21 November 2002 @ 19:42:
Ze flushen al een tijdje, maar wie zit(ten) er achter DPC_GHRS?? Vraag ik me al een weekje af
Wij gaan ook steeds een stukje harder, dus ook goed bezigNog ff en we gaan LMMers weer voorbij
Pagina: 1